piątek, 6 lipca 2018

"Z popiołów" Martyna Senator


Czasami diabeł przybiera postać anioła tylko po to,
żeby zwabić człowieka w sam środek piekła.


Tytuł: Z popiołów
Seria: Z popiołów (tom 1)
Autor: Martyna Senator
Strony: 336
Bohater/ka: Michał/Sara
Wydawnictwo: Czwarta Strona

Wydarzenia z przeszłości zmieniły Sarę nie do poznania, odcisnęły piętno na jej poczuciu własnej wartości i zaufaniu do ludzi. Jest teraz pewna, że miłość sprowadza się jedynie do cierpienia. Przynosi ból, łzy i rozczarowanie. Przekonał się o tym także Michał, którego wykorzystała była dziewczyna.

Przypadkowe spotkanie dwóch poranionych dusz uruchamia ciąg niespodziewanych zdarzeń i pozwala im poznać życie na nowo. Budowany od lat mur, którym otaczała się Sara, zaczyna pękać za sprawą opiekuńczego Michała. ​(Opis Lubimy czytać)

W życiu nie chodzi o to, aby nigdy nie zabłądzić, tylko o to,
żeby zawsze umieć odnaleźć właściwą drogę.




Michał i Sara spotykają się przypadkiem. Chłopak ratuje ją z opresji. Wywołuje to lawinę, która zacznie burzyć mur. Michał pracuje w barze, do którego zabiera Sarę. Dziewczyna ratuje z opresji właścicielkę lokalu. Będzie grała na gitarze w jej barze. Dla niej to wielki krok, ponieważ nigdy nie występowała na scenie. Sara pod wpływem chwili oraz za sprawą Michała zaczyna żyć, ale czy na pewno? A co jeśli demony z przeszłości wrócą i zburzą jej nowy świat?

Przebaczając, uzdrowisz swoje serce.

Książkę pochłonęłam w jeden dzień. Styl autorki pokochałam od pierwszych stron. Przez książkę się płynie, a wydarzenia i odkrywanie tajemnic, kazało mi czytać, dopóki ich nie odkryję. Pani Martyna ma lekkie pióro. Nie ma skomplikowanych słów, a zdania są przyjazne dla czytelnika. Jak dla mnie naprawdę na wysokim poziomie. Nie mam się do czego przyczepić.

Ludzkie serce czasami zapomina, jakie potrafi być silne.
Dlatego od czasu do czasu trzeba mu o tym przypomnieć.

Okładka przedstawia dziewczynę. Jest subtelna i świetnie dobrana kolorystycznie. Bardzo mi się podoba.

Sara ma poranioną duszę. Przed laty została skrzywdzona, a najbliższe osoby zadały największy ból. Jej jedyną opoką jest babcia, z którą jest bardzo zżyta. Dzięki niej zachowała równowagę w swoim życiu. Ma również przyjaciółkę Kaśkę, która również ją wspiera, ale nie zna całej prawdy o niej. Chce by w końcu otworzyła się na miłość. Sara to silna, ale i wrażliwa osoba, która wiele w życiu przeszła. Zasługuje na to, by znów się odrodzić, jak feniks z popiołów.




Michał również skrzywdzony przez byłą, ale swój ból skrywa głęboko w sobie. Żyje i cieszy się życiem, ale w środku nadal czuje ból. Jest dobry, miły i opiekuńczy. Chce czegoś więcej od Sary, ale ona chce tylko przyjaźni. Boi się mu zaufać i pokochać na nowo. Jednak czy można opierać się przeznaczeniu? Bratnie dusze przyciąga coś do siebie. Czy los będzie im sprzyjał?

Czasami wcale nie potrzeba kilku lat, aby zobaczyć w oczach drugiego człowieka
kawałek własnej duszy. Do tego wystarczy jedno spojrzenie.


Podsumowując mogę Wam z czystym sumieniem polecić tą książkę. Pani Martyna napisała naprawdę świetną powieść. Słyszałam gdzieś, że to polska Kim Holden i zgadzam się. To historia pełna bólu, smutku, łez, ale i dająca nadzieję na lepsze jutro. To historia o przyjaźni, miłości i wybaczaniu. Dzięki niej wiemy, że nigdy nie jest za późno na to, by zacząć od nowa, wybaczyć i pogrzebać przeszłość. Że mamy szansę odrodzić się, jak feniks z popiołów. Zakochałam się w niej i z całego serca Wam ją polecam.

Powstanę jak Feliks z popiołów jako lepszy człowiek.
I znajdę siłę, by pójść, dokądkolwiek powiedzie mnie przeznaczenie.


Za tak cudowny prezent dziękuję Mojemu Narzeczonemu 😘😘

25 komentarzy:

  1. Idealna książka dla mnie, uwielbiam takie!
    Świetna recenzja!
    Pozdrawiam, Agnieszka.
    www.facebook.com/photobyagnieszka

    OdpowiedzUsuń
  2. Wydaje się być fajną pozycją, chętnie przewczytam

    OdpowiedzUsuń
  3. Czytając cytaty poczułam, że ta książka jest dla mnie

    OdpowiedzUsuń
  4. już mi się spodobała lubię takie wyciskacze łez z nadzieją na lepsze jutro

    OdpowiedzUsuń
  5. Pokochałam tę książkę, bo poczułam się, jakby historia w niej opisana była mi niezwykle bliska.
    Druga część jest nieco słabsza, ale także zasługuje na uwagę. :)

    Pozdrawiam,
    Iza Heavy books

    OdpowiedzUsuń
  6. Muszę przeczytać tę serię bardzo mnie ciekawi!

    OdpowiedzUsuń
  7. Opis trafiony jak by o mnie brak zaufania do ludzi cieszę ale demony umieją wracać.
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie.
    https://desa17.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Raczej nie dla mnie taka tematyka, chociaż fabuła wydaje się interesująca.

    OdpowiedzUsuń
  9. Może jednego dnia sięgnę :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo interesująca fabuła się wydaje :)
    Dobry opis :)

    http://ambasadorkimarek.pl/pachnaca-kapiel-jak-ja-przygotowac-sprawdzone-sposoby/

    OdpowiedzUsuń
  11. Interesująca książka jak i tytuł ale nie gustuje w takiej literaturze.

    OdpowiedzUsuń
  12. ajaj, super, jeśli kiedykolwiek będę miała możliwość przeczytania, z chęcią sięgnę :)

    OdpowiedzUsuń
  13. kurcze chyba musze przeczytać

    OdpowiedzUsuń
  14. Jejku i kolejna książka warta przeczytania!

    OdpowiedzUsuń
  15. Zapowiada się przyjemne zaczytanie, w wakacyjnych barwach. :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Sama niedawno przeczytałam i jestem oczarowana tą historią!

    OdpowiedzUsuń
  17. Dużo dobrego słyszałam o tej pisarze, ale obawiam się, że ta książka to nie moje klimaty. Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  18. Raczej to książka nie dla mnie nie moje klimaty.

    OdpowiedzUsuń
  19. Ja nie mogę do Ciebie wchodzić bo coraz więcej książek chcę mieć :D

    OdpowiedzUsuń
  20. Wydaję się całkiem ciekawa :)

    OdpowiedzUsuń
  21. widzę, że Zapowiada się przyjemne zaczytanie

    OdpowiedzUsuń
  22. Piękne cytaty. Zaciekawiła mnie książka, ale dawno nic nie czytałam

    OdpowiedzUsuń
  23. Już sama okładka wygląda zachęcająco i tajemniczo:)

    OdpowiedzUsuń
  24. Powracam do czytania, więc bardzo chętnie sięgnę po tą książkę :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Kusicielka!!!! :( XD
    Muszę poznać te serię :D

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz :)
Jest to dla mnie motywacja do dalszej pracy :)
Zostawiając komentarz wyrażasz zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych.