niedziela, 29 lipca 2018

"Lick" Kylie Scott

- Myślisz, że kłamię? To są piosenki miłosne, skarbie. Miłość nie zawsze jest prosta. Bywa też smutna i bolesna. - Co nie zmienia faktu, że jest najwspanialszym uczuciem, jakie może spotkać człowieka. I nie znaczy, że za tobą nie szaleję.


Tytuł: Lick
Autor: Kylie Scott
Seria: Stage Dive (tom 1)
Tłumaczenie: Marcin Kuchciński
Strony: 272
Bohater/ka: David/Evelyn
Wydawnictwo: Editio Red






Kiedy serce gra jak struna szarpnięta miłością...

Wyobraź sobie, że po hucznej imprezie w Las Vegas, na potężnym kacu, budzisz się obok gorącego, wytatuowanego mężczyzny, a na palcu dostrzegasz pierścionek z wielkim diamentem. tak właśnie czuła się Evelyn Thomas, która tamtej nocy obchodziła swoje dwudzieste pierwsze urodziny. Nie pamiętała z nich zupełnie nic, w przeciwieństwie do leżącego obok niej rockmana, który pamiętał każdy detal...

Evelyn wkrótce poznała całą prawdę. Ubiegłego wieczoru została żoną Davida — utalentowanego idola, autora hitów i głównego gitarzysty kapeli rockowej Stage Dive. Po pierwszym szoku postanowiła wyplątać się z tego dziwnego małżeństwa. Już wkrótce okazało się jednak, że chemia między nimi jest zbyt silna, aby po prostu się rozstać. Mimo że oboje pochodzili z różnych światów, zaczęli odnajdywać coraz więcej łączących ich spraw. Postanowili zawalczyć o siebie i dla siebie, choć zdawali sobie sprawę, że będzie to od nich wymagać poświęcenia. Małżeństwo z gwiazdą rocka nie może być nudne!

Oto książka, w której brzmienia gitary przechodzą w zmysłową melodię miłości. To opowieść o rozstaniach i powrotach, o bolesnych tajemnicach z przeszłości, nadziei i odwadze, która każe zaryzykować wszystko, by spełnić marzenia. Znajdziesz tu cząstkę własnej historii, w niesamowitym klimacie rocka!

Nadciąga prawdziwa rockowa rewolucja!

źródło opisu: http://helion.pl/ksiazki/lick-stage-dive-kylie-scott,lickd1.htm



- Wyjaśnijmy to sobie. Naprawdę niczego nie pamiętasz?
- Nie - przyznałam. - Co myśmy wczoraj zrobili?
- Cholera jasna - warknął. - Pobraliśmy się. 


Znacie film Kac Vegas? Czwórka przyjaciół udaje się do Vegas, aby świętować wieczór kawalerski. Nazajutrz nic nie pamiętają.
To samo przydarzyło się Evelyn. Dzień wcześniej świętowała swoje 21 urodziny, a teraz budzi się obok nieznanego jej mężczyzny. W dodatku z gigantycznym pierścionkiem na palcu. Co się stało? Jak do tego doszło? Jak można nie pamiętać, że się wyszło za największą gwiazdę rocka?

Już okładka zachęciła mnie do sięgnięcia po “Lick”, ale opis zaintrygował mnie jeszcze bardziej. Chciałam dowiedzieć się, jak można nie pamiętać własnego ślubu oraz jak autorka rozwinie historię bohaterów.
Nie ma pośpiechu - wyszeptałam. - Mamy przed sobą całe życie.


Styl pisania autorki przypadł mi do gustu. Dużo świetnych dialogów i wymiany zdań. Nie zanudza nas zbędnymi opisami, tylko to, co konieczne. Czyta się szybko, a strony uciekają w mgnieniu oka. Może troszkę za mała czcionka, ale nie przeszkadzało to w czytaniu.






Okładka pozytywnie mnie zaskoczyła. Jest mężczyzna, a raczej jego kawałek i tatuaże. Mrocznie i tajemniczo. W końcu mamy do czynienia z gwiazdami rocka :-D

Bohaterów polubiłam. No może nie wszystkich :-) Evelyn ma 21 lat i studiuje architekturę. Ma już ułożony plan na przyszłość: staż, kariera, a w odległej przyszłości mąż i dzieci. Wszystko rujnuje jedna noc. I jeden facet: David. To zdawałoby się typowy bad boy, ale i on skrywa wrażliwą duszę. Został zraniony i boi się ponownie zaufać. Jednak w miłości warto iść na ustępstwa.

Porwałeś dziewczynę. To cudowne, ale niezgodne z prawem, Davie. Zapewne będziesz musiał ją oddać.
Zespół Stage Dive składa się z czterech członków: David, Mal, Jimmy i Ben. Każdy ma w sobie swój urok i niepowtarzalność. Razem tworzą całość. Mają swoje problemy, ale dzięki wsparciu przyjaciół poradzą sobie z nimi. To świetni faceci  i jeszcze lepsi rockmani. Kolejne tomy opowiadają o każdym z nich. Ciekawi mnie kto wytrzyma z Malcolmem :-D To największy playboy wśród nich, ale czuję, że mnie jeszcze zaskoczy.

Historia Evelyn i Davida nie będzie cukierkowa. Będą musieli przejść wiele prób i pójść na wiele kompromisów. Tak różne światy połączyła jedna noc, ale czy ten związek okaże się trwały? Jak wiele poświęceń są w stanie znieść? Czy warto? Na te i inne odpowiedzi uzyskacie czytając książkę. Ja Wam ją z całego serca polecam.

Lick to historia pełna bólu, nadziei, wiary, a także humoru i miłości oraz przyjaźni. Pokazuje nam jak ważna jest rozmowa w związku i że zawsze warto pójść na kompromis. Uczy nas zaufania drugiemu człowiekowi, a także pokazuje, co w życiu ważne. A do tego mamy piękną muzykę i gorących rockmanów. Czego chcieć więcej? :-D


- Zostaw moją żonę w spokoju, pojebie. - Znajdź sobie własną.
- A po co miałbym się żenić? To jest tylko dla takich wariatów jak wy.
 I chociaż przyklaskuję waszemu szaleństwu, nie ma mowy, żebym poszedł w wasze ślady.
- A kto, u licha chciałby za niego wyjść?






Za możliwość przeczytania dziękuję Wydawnictwu Editio Red.



Znalezione obrazy dla zapytania editio red

22 komentarze:

  1. Również recenzowałam te książki, ale nie byłam nimi zachwycona, nie lubię takiego rodzaju książek. Według mnie to zwykłe, przeciętne histoyjki, które nic ciekawego nie wnoszą do życia.
    http://recenzentka-doskonala.blogspot.com/2018/07/zatoka-agnieszka-wolinska-wojtowicz.html

    OdpowiedzUsuń
  2. Czytałam coś podobnego ze dwa lata temu, fabuła wygląda podobnie. Ale teraz gustuję w innych lekturach, niemniej wiem, że tego typu powieści mają zwolenników.

    OdpowiedzUsuń
  3. Ciekawa mieszanka emocji, może się spodobać, na dobry i zły nastrój. :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Moja lista rzeczy do przeczytania przez Ciebie nigdy się nie skończy :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Kolejna książka, którą warto przeczytać. W końcu muszę zacząć realizować swoje plany ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. O nie, następna książka do kolekcji, która muszę przeczytać i napewno to zrobię ❤ Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  7. Hmm, książki wydają się lekkie i, mam wrażenie, przepełnione humorem. Niestety nie wydaje mi się, żeby trafiały w mój gust, ale dla każdego coś innego :D
    Pozdrawiam i zapraszam do siebie,
    mrs-cholera.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Sama okładka już przyciąga mój wzrok chętnie przeczytam.

    OdpowiedzUsuń
  9. Myślę, że mogłaby mi się podobać bo kocham Kac Vegas :)

    OdpowiedzUsuń
  10. OOo coś dla mnie, myślę żeby mi się spodobała :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Jak nie lubię takich książek, tak ta mnie zaciekawiła :) Idzie na moją listę :)

    OdpowiedzUsuń
  12. gorący rockmeni hmm..brzmi intrygująco

    OdpowiedzUsuń
  13. Raczej nie dla mnie ta książka. Dawniej lubiłam takie historie, a teraz już jakoś w inną stronę kieruję swój gust książkowy :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Kac Vegas znam, wszystkie części i zawsze fajnie się na nich bawiłam, więc książka utrzymana w podobnym klimacie mnie ciekawi :D

    OdpowiedzUsuń
  15. Skoro książka podobna jest do filmu Kac Vegas to chętnie przeczytam

    OdpowiedzUsuń
  16. Okładka szalenie mi się podoba. Książka wydaje się cielkawa .

    OdpowiedzUsuń
  17. Oooo, i taką tematykę w książkach lubię więc musze zapisać sobie tytuł

    OdpowiedzUsuń
  18. Bardzo lubię takie książki, więc z chęcią sięgnę po tę :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Muszę znaleźć czas w końcu na czytanie :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz :)
Jest to dla mnie motywacja do dalszej pracy :)
Zostawiając komentarz wyrażasz zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych.