czwartek, 13 maja 2021

"Niegrzeczna miłość" Riva Scott, Nana Bekher, Vi Keeland i Penelope Ward oraz inni



Tytuł: Niegrzeczna miłość

Autorzy: Vi Keeland, Penelope Ward, Nana Bekher, Anna Bellon, Agata Czykierda-Grabowska, Michał Gałkowski, Gabriela L. Orione, Monika Skabara, Alicja Skirgajłło, Ludka Skrzydlewska, Riva Scott

Strony: 407

Wydawnictwo: Kobiece

 

 

Jeśli z pudełka czekoladek wybierasz tylko te z dużą dawką chili, mamy dla ciebie zestaw, którym będziesz mogła rozkoszować się w całości – dziesięć pikantnych opowiadań niegrzecznych autorek i autorów!

Tajemniczy nieznajomi, niespodziewane spotkania, gorące pocałunki, namiętności warte grzechu i ekscytujące prezenty. Uważaj, w środku zawarta jest dawka emocji większa niż na najbardziej wyczekiwanej randce!
Nie musisz czekać na specjalną okazję, by zafundować sobie prezent, ale kolejna niegrzeczna antologia to doskonały pretekst, aby ze sprawianiem sobie przyjemności nie zwlekać ani chwili dłużej!

(Opis – Lubimy czytać)







 Niegrzeczna miłość to antologia zawierająca zbiór dziesięciu opowiadań napisanych przez jedenastu różnych autorów. Jak według mnie wypadły?

 

Twórczość niektórych autorów znałam już wcześniej, ale pojawiło się też sporo nowych, których nie miałam okazji uprzednio poznać. Każde z opowiadań jest inne, ale łączy je jedno. Wszystkie rozgrywają się w okolicach Walentynek. Można w nich wyczuć unoszącą się walentynkową aurę, ale również pożądanie i namiętność.

 

Styl autorów jest lekki i przyjemny. Czyta się je bardzo szybko, a strony wręcz same uciekają. Nie zabrakło również mnóstwa emocji i uczuć, jak i pikantnych scen seksu oraz humoru. Mimo że jest to wydanie walentynkowe, to nic nie stoi na przeszkodzie, by czytać je również w ciągu całego roku.

 

Nie będę Wam opisywać fabuły wszystkich opowiadań, bo tylko bym Wam zepsuła radość z ich odkrywania, a tego nie chcę. Każde opowiadanie ma coś w sobie, jest interesujące i coś sobą przekazuje. Choć w ogólnym rozrachunku podobały mi się wszystkie, to nie ukrywam, że niektóre bardziej, inne lekko mniej.

 

Na moje wyróżnienie zasługuje opowiadanie od duetu Vi Keeland i Penelope Ward Gorąca linia, Rivy Scott Przewrotny los, Nany Bekher Wyśniony, A. Czykierdy-Grabowskiej Duch minionych walentynek i Alicji Skirgajłło Pech to moje drugie imię. Inne również przeczytałam z przyjemnością i są warte uwagi. Na pewno nie będziecie się przy nich nudzić, ponieważ całość wypadła naprawdę dobrze.

 

Jeśli lubicie krótkie, ale niegrzeczne i emocjonujące historie, to ta antologia jest dla Was. Osobiście serdecznie Wam ją polecam.

 


Za możliwość przeczytania dziękuję Wydawnictwu:

 


Moja ocena: 8/10

 

 

 

4 komentarze:

  1. Zapowiada się naprawdę interesująco. Czytałam już jedną z poprzednich publikacji autorki, więc wiem czego się spodziewać.

    OdpowiedzUsuń
  2. O, lubię analogię - można na podstawie krótkich opowiadanich sprawdzić czy odpowiada nam styl autorki czy autora :D

    OdpowiedzUsuń
  3. lubię antologie, ponieważ można czytać różne punkty widzenia i często fajnie to wyprowadza wspólny, spójny obraz

    OdpowiedzUsuń
  4. Mam kilka antologia do nadrobienia. Do tej totalnie mnie nie ciągnie.

    Książki jak narkotyk

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz :)
Jest to dla mnie motywacja do dalszej pracy :)
Zostawiając komentarz wyrażasz zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych.