poniedziałek, 30 listopada 2020

"Fear me" B. B. Reid

 

Nie interesuje mnie, czego ona chce.
Ja wiem, czego ona potrzebuje, i zamierzam jej to dać.
A reszta nie ma znaczenia.

 

 

Tytuł: Fear me

Seria: Broken Love (tom 1)

Autor: B. B. Reid

Tłumaczenie: Sylwia Chojnacka 

Strony: 504

Bohater/ka: Lake/Keiran

Wydawnictwo: Kobiece

 



Lake Monroe żyje w strachu. Jej dręczyciel właśnie opuszcza poprawczak i znowu pojawi się na korytarzach jej szkoły. Dziewczyna wie, że jej obawy są uzasadnione. Keiran Masters już 10 lat temu wybrał ją na swoją ofiarę.

Lake ma rację. Kieran nadal ma ją na celowniku. Jednak tym razem w sposobie jego dręczenia jest coś jeszcze, coś, czego wcześniej tam nie było. Pożądanie.

Jednak to, czego Lake nie przewidziała, to jej wewnętrzna walka i zmiana stosunku względem Kierana. Może się okazać, że między nimi jest coś więcej niż nienawiść i że Kieran skrywa mroczną tajemnicę, która będzie chciała w końcu ujrzeć światło dzienne.
(Opis z Lubimy czytać)

 


Prześladowanie w szkole przez innych uczniów to temat rzeka. Gdy ktoś jest silniejszy i chce się dowartościować wybiera sobie ofiarę. Keiran 10 lat temu wybrał Lake i nie spocznie póki nie uprzykrzy jej życia.

 

Keiran po roku pobytu w poprawczaku za narkotyki wraca do szkoły i nie spocznie póki nie zemści się na osobie, która go wrobiła. Uważa, że to właśnie Lake doniosła na niego policji. Teraz czas na zemstę. Lake nie wyjdzie z tego obronną ręką, bo Keiran Masters to potwór i nie cofnie się przed niczym, by złamać swoją ofiarę.

Lake żyje w strachu od dziecka. Ma tylko jedną przyjaciółkę, a po tym jak rodzice ją zostawili, opiekuje się nią ciocia. Keiran choć przystojny, to duszę ma czarną jak smoła. Dziewczyna boi się go, ale jej waleczna natura nie pozwoli się złamać. Ale czy na pewno? Kto wyjdzie z tej rozgrywki cało? Jakie tajemnice skrywa Keiran i jak to wpłynie na rozwój gry?

 

Styl pisania mi się spodobał. Książkę się pochłania. Od pewnego czasu książki, które czytałam po prostu mnie męczyły, ale ta uleczyła moje serce książkoholika. Autorka pisze lekko, nie zanudza zbędnymi opisami, buduje napięcie, tak że nie sposób się oderwać. Mamy też powrót do przeszłości.

 

Okładka w moim ulubionym kolorze więc bardzo mi się podoba. Przedstawia mężczyznę w kapturze, przez co mamy dozę tajemniczości.

 

Książkę wręcz pochłonęłam w dwa wieczory. Nie mogłam się od niej oderwać. Ta akcja, ta chemia między bohaterami, pożądanie i tajemnice. Autorka kupiła mnie tą historią. Jest niebanalna, ciekawa wywołująca salwy śmiechu, a czasem strach. Jest mroczna, pełna erotyzmu i elementów grozy. Relacja hate-love jest tu naprawdę świetna. Keiran upokarza na każdym kroku Lake, ale ona się nie daje. Ma silną wolę, choć posiądzie jej ciało, dusza należy do niej. Tę książkę się przeżywa. Nie chcę za wiele zdradzać, ale z całego serca ją polecam! Idealna na jesienno-zimowe wieczory, ale nie dla każdego. Jeśli lubicie dark romanse to coś dla Was. Z pewnością Was rozgrzeje, a serce zabije mocniej.

 


Za możliwość przeczytania serdecznie dziękuję Wydawnictwu:




 

Moja ocena: 9/10

 

6 komentarzy:

  1. Ja nie jestem fanką tego typu powieści, ale na pewno znajdzie ona swoich fanów.

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja mówię nie fabule. Nie podoba mi się to, że autorka opracę zrobiła głownym bohaterem i z tego co mi się wydaje, tworzy jakaś chęmię między bohaterami

    OdpowiedzUsuń
  3. Ostatnio nie czytam tego rodzaju powieści, lecz jako osoba znająca miłośniczkę ( :D ) zawsze zapisuję na listę !

    OdpowiedzUsuń
  4. Siostra czytała już oba tomy i również jest zachwycona tą serią.

    OdpowiedzUsuń
  5. Dla miłosników tego gatunku przygoda czytelnicza z pewnością okaże się warta spotkania. :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz :)
Jest to dla mnie motywacja do dalszej pracy :)
Zostawiając komentarz wyrażasz zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych.