wtorek, 1 grudnia 2020

"Tiger" Magda Mila

 

Zatracałem się jak oni. W tym momencie nie miałem granic ani oporów przed niczym. Liczyła się tylko przyjemność, moja i ich.








Tytuł: Tiger

Autor: Magda Mila

Seria: Dzikie noce (tom 3)

Strony: 230

Bohater/ka: Aleks/Oliwia

Wydawnictwo: HabaneroBooks





Życie Aleksa było idealne - przyjaciele, praca, sport. I oczywiście seks. Mnóstwo seksu - trójkąciki, orgietki... Życie proste, przyjemne i bez zobowiązań. Zawsze takie miało być. Nigdy nie zamierzał się zakochać. A już na pewno nie w niej - kobiecie, z którą związek mógł zniszczyć wszystko, co miał. Bywa jednak, że nawet największy twardziel ulegnie - wpierw pożądaniu, potem uczuciom. A nawet najrozsądniejsza kobieta zaryzykuje wszystko, by poczuć choć przez chwilę emocje, których nigdy nie zaznała.
Wydawało się, że różni ich wszystko, ale okazali się bardzo podobni do siebie.
Czy mogą być razem? Absolutnie nie. Jak jednak żyć bez prawdziwego szczęścia, kiedy się już go zasmakowało?
"Tiger" to pełen erotyki, namiętności, tajemnic i zaskakujących zwrotów akcji trzeci tom cyklu "Dzikie noce"

(Opis z Lubimy Czytać)





Tiger to już trzeci tom pełnej pasji i emocji serii Dzikie noce. Zapraszam również na moje recenzje poprzednich części: WolfCat



W tym tomie poznajemy Aleksa, który ma dosłownie wszystko. Nie bawi się w związki. W pełni korzysta z życia i z zabaw z przyjaciółmi. Na brak chętnych panienek też nie może narzekać. Czy można chcieć od życia czegoś więcej? Jemu jest dobrze, tak jak jest. Wszystko zmienia się diametralnie, gdy poznaje pewną kobietę. Wie, że ten związek nie ma sensu i może go zrujnować, ale jednak pokusa jest zbyt silna. A ona? Chce poczuć coś niezapomnianego i wyjątkowego. Chce go mieć. Ale czy to się uda? Czy podjęte przez nich ryzyko będzie tego warte?



Aleks otwiera z przyjaciółmi klub dla miłośników BDSM. Cieszy się z tego osiągnięcia, ale gdzieś w głowie wciąż ma obraz młodszej siostry swojego przyjaciela. Oliwia zawsze była nietykalna i traktowana jak niewinna małolata, ale jak się okazuje, wcale taka nie jest. Jak potoczy się ich historia?



Styl autorki jest lekki i przyjemny, nie mamy tu trudnych słów, czy zbędnych opisów. Dialogi są naturalne. Akcja jest dynamiczna i dużo się dzieje. Nie zabrakło też mnóstwa emocji i przeżyć. Jest także sporo scen erotycznych, ale są one napisane barwnie i ze smakiem.

Okładka jest zmysłowa i przyciąga wzrok. Pasuje do poprzednich części.



Mamy tutaj także mnóstwo scen erotycznych, które nie należą do grzecznych. Pożądanie, które krąży w żyłach bohaterów jest nieokiełznane i spełniają oni swoje fantazje w różnoraki sposób.


Książka pokazuje nam, że życie nie zawsze jest proste i czasem człowiek staje przed trudnym wyborem między tym, co czuje, a tym, jak powinien postąpić. Czy bohaterowie mają szansę na szczęście? A może czeka ich tylko pasmo niepowodzeń i chwilowej przyjemności?


Jeśli lubicie mocne erotyki, to jest to pozycja obowiązkowa dla Was. Ja jestem wprost oczarowana światem wykreowanym przez autorkę, jak i bohaterami. Mnie podobała się ta powieść, jest równie dobra jak poprzednie tomy. I pomimo iż każdy tom jest o innym bohaterze, zachęcam Was do sięgnięcia po wszystkie. Serdecznie polecam!




Nigdy bym się do tego głośno nie przyznał, ale czasem zdarzało się, że ta dziewczyna budziła we mnie czysto damsko-męskie pragnienia. Wyłącznie w sferze snów i irracjonalnych wizji, bo była przecież owocem zakazanym.



Za możliwość przeczytania dziękuję Autorce oraz Wydawnictwu HabaneroBooks



Moja ocena: 8/10


4 komentarze:

  1. Czyli taki typowy erotyk, czasem lubię po takie sięgać. A tu jeszcze jest niewiele stron, w sam raz na wieczór.

    OdpowiedzUsuń
  2. Do tej książki to mnie nie ciągnie jakoś 🙈😁

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetnie, że książka spełniła pokładane w niej nadzieje, to zawsze mocno cieszy. :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie czytałam poprzednich tomów i nie planuję po nią sięgać. Nie zaciekawiła mnie na tyle, bym dala jej szanse.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz :)
Jest to dla mnie motywacja do dalszej pracy :)
Zostawiając komentarz wyrażasz zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych.