piątek, 13 listopada 2020

"Odnajdę Cię" Nana Bekher

 

Będę szukał Mirandy i znajdę ją, choćbym miał zejść do samego piekła. Ja, Domenico Montechiaro, nigdy się nie poddaję.






Tytuł: Odnajdę Cię

Autor: Nana Bekher

Seria: Włoskie pożądanie (tom 2)

Strony: 413

Bohater/ka: Domenico/ Miranda

Wydawnictwo: WasPos



Życiem Domenica Montechiaro kierowały poszukiwania zaginionej przed laty młodszej siostry. Gdy Blanca wróciła do rodziny, mężczyzna postanawia uporządkować swoje życie i odzyskać utraconą miłość. Spotkanie z dawną ukochaną będzie dla niego ogromnym zaskoczeniem.

Jaką niespodziankę będzie miała dla niego kobieta? Czy bezwzględny mafioso będzie w stanie stać się kochającym mężczyzną? I co tak naprawdę się za tym wszystkim kryje?

(Opis - Lubimy czytać)




W moim życiu była, jest i będzie tylko jedna kobieta. Ty - uświadamiam jej. - Nie jestem w stanie pokochać innej kobiety.



Odnajdę Cię to wyczekiwana przeze mnie kontynuacja świetnej serii Włoskie pożądanie. Pierwszy tom bardzo przypadł mi do gustu, tutaj możecie przeczytać moją recenzję o nim: Ginger. Czy druga część również skradła moje serce?


Jedna chwila może zmienić wszystko. W danym momencie mamy szczęśliwe życie i kochającą rodzinę, a w drugim nie ma po tym śladu. Zostaje tylko żal, niemoc i smutek. Nawet po wielu latach nic nie układa się tak jak powinno, gdyż wszystko sypie się jak domino. Jednak przeszłość pewnego dnia zapuka do naszych drzwi i niejednokrotnie nas jeszcze zaskoczy.



Chwytam ją w pasie i przyciągam do siebie, tak, że czuję bicie jej serca. Siedem lat czekałem, by znów mieć ją w swoich ramionach.



Życie Domenica i jego rodziny legło w gruzach w dniu, w którym porwano jego najmłodszą siostrę. Poświęcili wiele lat, by ją odnaleźć, jednak ślad po niej zaginął. Ale mężczyzna nigdy się nie poddał, ciągle miał nadzieję, że Blanca wróci do domu. Po wielu latach ich marzenie się spełniło i dziewczyna się odnalazła. Ułożyła sobie życie, podobnie i jego młodsze siostry. Domenico odnajdując w końcu spokój, rzucił się w wir pracy i interesów mafii. Ale wciąż miał w głowie obraz pewnej dziewczyny. Tylko ona znalazła drogę do jego serca, jednak stracił ją przez swoje głupie zachowanie.


Któregoś dnia dowiaduje się, że ktoś wynajął detektywa, by go śledził. Ku jego zdziwieniu okazuje się, że to właśnie Miranda Price, jego dawna miłość, próbowała się z nim skontaktować. Ale po co? Co tak naprawdę ukrywa kobieta? Jakie sekrety wyjdą na jaw?


Styl autorki jest niezmiennie lekki i przyjemny. Nie ma tu zbędnych opisów, lecz wartka i dynamiczna akcja, a także naturalne dialogi. Książkę czyta się bardzo szybko, wręcz się przez nią płynie, gdyż wciąga od pierwszych stron. Nie zabrakło też mnóstwa emocji, humoru, chwil radości, ale i smutku oraz momentów przyprawiających o szybsze bicie serca. Nie zabrakło również pikantniejszych scen.



Mimo upływu czasu, to,co nas łączyło, wciąż w nas jest. To uczucie nie wygasło, nie wypaliło się. W tej chwili, przeklinam los za to, że nie daje nam drugiej szansy.



Miranda to piękna, silna, uparta, odważna i kochająca kobieta. Twardo stąpa po ziemi i ma cięty język. Dla swoich bliskich jest gotowa zrobić wszystko, byle tylko ich ochronić. W przeszłości oddała serce Domenico, ale on ją zranił, więc była zmuszona odejść.


Domenico to przystojny, arogancki, niebezpieczny, wybuchowy mafioso. Jest mroczny, seksowny, uparty, pewny siebie, ale i troskliwy. Nie ma litości dla swoich wrogów, ale dla rodziny jest w stanie zrobić wszystko, nawet zabić.


Mirandę i Domenico łączy wspólna przeszłość, a także pewne tajemnice. Gdy los ponownie krzyżuje ich drogi, będą musieli zmierzyć się z wieloma trudnościami. Mężczyzna chce za wszelką cenę naprawić swoje błędy. Przed nimi niepewna przyszłość, jednak w ich sercach wciąż tli się dawne uczucie i namiętność. Czy Miranda da mu drugą szansę i będzie mógł cieszyć się rolą ojca? Czy zdołają na nowo stworzyć związek? A może brutalny świat mafii rozdzieli ich na zawsze?




Była moim światłem, a ja nadal ją kocham. Wiem, że ona też do mnie coś czuje. Widziałem to w jej spojrzeniu. Czułem to.



Odnajdę Cię to książka, w której naprawdę wiele się dzieje. Autorka niejednokrotnie mnie zaskoczyła i przysporzyła mnóstwa sprzecznych emocji. Na plus jest to, że spotykamy także innych bohaterów z poprzedniej części. To historia o sile rodziny i wspaniałym wsparciu, ponownemu zaufaniu, chorej zazdrości, sekretach, kłamstwach, intrygach z przeszłości, porachunkach mafijnych i bolesnych przeżyciach. Opowiada o tym, że wysiłek nie idzie na marne, a szczerością i staraniem się można wiele osiągnąć. Mówi o tym, że w imię prawdziwej miłości jest się zdolnym do wielkich poświęceń.


Z całego serca polecam Wam tą serię! Już nie mogę się doczekać trzeciego tomu!



Przez te długie lata tak bardzo brakowało mi jej ust, jej dotyku, jej ciepła, jej obecności w moim życiu. Tylko ona może mnie zmienić, tylko dla niej chcę się zmienić.




Za możliwość przeczytania dziękuję Wydawnictwu:




Moja ocena: 9/10


6 komentarzy:

  1. Tytuł chętnie podsunę córce pod rozwagę, ostatnio właśnie takich klimatów czytelniczych poszukuje. :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Uwielbiam książki autorki :) A historia Domenica była świetna i też czekam na trzeci tom :)

    OdpowiedzUsuń
  3. O coś jak najbardziej dla mnie :)))))

    www.natalia-i-jej-świat.pl

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie przepadam za mafijnym romansem, mam wrązenie, że wszystkie są bardzo podobne

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie czytałam pierwszego tomu i na razie nie planuję zapoznawać się z tą serią.

    Książki jak narkotyk

    OdpowiedzUsuń
  6. Uwielbiam tę książkę ❤️

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz :)
Jest to dla mnie motywacja do dalszej pracy :)
Zostawiając komentarz wyrażasz zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych.