poniedziałek, 23 listopada 2020

"Jej sekret" Penelope Bloom

 

Kiedy opatrzność łączyła to ciało i twarz z tak jadowitą osobowością, musiała mieć niezły ubaw kosztem wszystkich kobiet, u których wywoła to frustrację. To jak wręczyć dziecku brokuł zamiast cukierka - czyste okrucieństwo.

 

 

Tytuł: Jej sekret

Autor: Penelope Bloom

Tłumaczenie: Piotr Królak

Seria: Objects of  Attraction (tom 5)

Strony: 256

Bohater/ka: Peter/Violet

Wydawnictwo: Albatros

 






Przyznaję – spieprzyłam sprawę. Pierwszy błąd: poprosiłam Pete’a Barnidge’a o pracę. Drugi błąd: zaakceptowałam jego ofertę, zamiast odrzucić ją na samym początku. Trzeci błąd: to, że podczas rozmowy o pracę ukryłam przed nim ten jedyny okruch, który w całej mojej historyjce był prawdziwy... Peter Barnidge… Od czego mam zacząć? Może od tego, że odkąd pracuje dla pana Bestsellerowego Autora, jego nazwisko funkcjonuje w moim słowniku jako przekleństwo. Uderzyłam się w palec? Barnidge jasny! Przekroczyłam stan konta? A niech to Barnidge! Kiedy zrozumiałam, że zakochałam się w swoim szefie? Co do Barnidge’a?! Byłoby łatwiej, gdybym go nienawidziła… Zwłaszcza, że jest atrakcyjny w ten „zły“ sposób. Jest niesamowicie gorący, ale mroczny. Tak pociągający, że za każdym razem, gdy na niego spojrzę, muszę się przeżegnać, bo jego widok wywołuje u mnie grzeszne myśli. Skoro mowa o grzechach… Skłamałam na rozmowie o pracę. Ale jestem samotną matką i zrobię wszystko dla mojej córki, nawet będę utrzymywać ten mały sekret. Niestety małe sekrety mają tendencję do rośnięcia z upływem czasu… Zwłaszcza w okolicy Broni Masowego Uwodzenia.
(Opis – Lubimy czytać)


 

Jej sekret to już 5 część serii Owoce pożądania. Penelope Bloom kupiła mnie tą serią głównie za sprawą humoru i świetnych dialogów. Czy kolejny tom również mi się spodobał?


 

Violet chce tylko jednego, zapewnić córce wszystko to, czego potrzebuje i pragnie. Jest w stanie zrobić dla niej wszystko, nawet skłamać, a raczej pominąć pewne fakty. To młoda i samotna matka, pracująca jako menadżer niezbyt sławnych pisarzy. Na Targach Książki jednak spotyka Petera Barnidge’a, który jest światowej sławy pisarzem. Jednak uśmiech pojawia się na jego twarzy tylko podczas zdjęć z jego fanami. Na ogół jest to samolubny, niemiły i myślący tylko o sobie buc.

Violet chce zmienić pisarza i dostać się do grona jego pracowników. A to wiąże się z pominięciem pewnych faktów. Jednak matka zrobi wszystko. Od teraz zaczną się słowne potyczki i pełne humoru akcje.

 

Lubię pióro Penelope Bloom i chętnie sięgam po kolejne jej książki. Pisze lekko i bez skomplikowanych słów. Jej książki są pełne humoru i śmiesznych akcji czy dialogów. Nie sposób się nie śmiać podczas czytania. I za to ją lubię.

 

Okładka pasująca do poprzedniczek. Subtelna, minimalistyczna, ale przyciągająca wzrok.

 

Książka zdecydowanie na jeden wieczór. Jest tak krótka, że pochłonęłam ją na raz. Czyta się szybko, choć akcja jest nieco mniej dynamiczna niż w poprzednich częściach. Jest pełna humoru i ciekawych dialogów pomiędzy bohaterami. Ja zdecydowanie polecam, tym którzy chcą się pośmiać i oderwać od szarej rzeczywistości.

 



Za możliwość przeczytania serdecznie dziękuję Wydawnictwu:


Znalezione obrazy dla zapytania wydawnictwo albatros


 

 

Moja ocena: 8/10

 

 

6 komentarzy:

  1. Sympatycznie można się zrelaksować przy takiej propozycji czytelniczej, tytuł chętnie podsunę mojej córce pod rozwagę, powinien ją wciągnąć. :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Czytałam poprzednie części i bardzo mi się podobały. Były bardzo zabawne i ciekawe. Po tę też planuję sięgnąć :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Osobiście nie czuję się zaintrygowana tą serią i nie wiem czy po nią sięgnę Kinga

    OdpowiedzUsuń
  4. Tytuły tej serii są bardzo ... dwuznaczne. Może kiedyś się skuszę na tę książkę.

    OdpowiedzUsuń
  5. Jak na jeden wieczór to biorę! Lubię takie krótkie pozycję!

    OdpowiedzUsuń
  6. Strasznie podobają mi się okładki tej serii, choć samych książek jeszcze nie czytałam. Może kiedyś. :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz :)
Jest to dla mnie motywacja do dalszej pracy :)
Zostawiając komentarz wyrażasz zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych.