wtorek, 28 kwietnia 2020

"Perwersyjny bogacz" Laurelin Paige


Zmrużył błyszczące oczy, wbił je we mnie, jakbym była królikiem, a on patrzył na mnie przez lunetę celowniczą. Jakby potrafił odczytać każdą myśl przebiegającą mi przez głowę. Jakby wiedział, że chcę uciec. Każda linia na jego twarzy świadczyła o tym, że on mi na to nie pozwoli.



Tytuł: Perwersyjny bogacz
Seria: Kuszący duet (tom 1)
Autor: Laurelin Paige
Tłumaczenie: Sylwia Chojnacka 
Strony: 296
Bohater/ka: Sabrina/Weston/Donovan
Wydawnictwo: Kobiece





Są bogaci, uparci i uwielbiają dominować.
Nowa powieść Laurelin Paige przekracza granice grzechu!

Sabrina Lind wciąż pamięta o tym, co wydarzyło się dziesięć lat temu. Wziął ją na imprezie. Inteligentny, pewny siebie i władczy – Donovan Kincaid. Zdobył ją, mimo że marzyła o jego najlepszym przyjacielu, któremu też nie była obojętna.
Po latach spotyka Westona Kinga, obiekt westchnień z przeszłości. Mężczyzna tym razem nie zamierza pozwolić jej zniknąć. Proponuje Sabrinie pracę w prestiżowej agencji, którą zarządza razem z… Donovanem Kincaidem.
Kobieta wywołuje pożądanie ich obu. Daje się uwikłać w grę pełną zaskakujących perwersji i gorących fantazji. Który z playboyów zdobędzie ją na zawsze?
(Opis z Lubimy czytać)


Sabrina przed laty spodobała się Westonowi, ale los sprawił, że wylądowała w ramionach Donovana. Teraz to Weston ją znajduje i wkracza do akcji. Nie pozwoli jej uciec, dlatego proponuje jej pracę u siebie. Dziewczyna zgadza się, tylko dlatego, że miała nie spotkać Donovana. Jednak los jest przewrotny i znowu ich ze sobą styka. Weston to bezpieczny wybór, a Donovan to arogancki dupek, który tylko ją upokarza. Kogo tym razem wybierze Sabrina? Jak zakończy się miłosny układ, w którym wszystkie chwyty są dozwolone?

Książka pomimo trójkąta miłosnego przypadła mi do gustu. Sabrina wie, czego chce i stara się być konsekwentna w działaniu. Gra, która toczy się pomiędzy bohaterami sprawia, że książkę czyta się błyskawicznie, a strony uciekają w mgnieniu oka. Weston to świetny facet, którego polubiłam od razu. Poprawia humor Sabrinie i jest dla niej wsparciem w nowym miejscu. Zaś Donovan nadal jest dupkiem. Czuje coś do kobiety, ale cały czas ją odpycha. Sabrina nie da się ponownie zranić, ale czy na pewno? Co skrywa Donovan?

Styl autorki jest przystępny. Pisze lekko i płynnie, nie zanudza nas zbędnymi opisami ani wynurzeniami głównej bohaterki.

Okładka również mi się podoba. Na pierwszym planie jest mężczyzna siedzący na swoim tronie. Ciekawe, którego z bohaterów przedstawia :D

Sabrina to kobieta, która już raz się sparzyła i nie chce powtórzyć tego błędu. Chce się związać z Westonem i konsekwentnie ignoruje Donovana, ale ten skurczybyk cały czas jest w jej myślach. Wkurzał mnie niemiłosiernie, bo traktował Sabrinę jak kolejną panienkę na jedną noc, mimo że czuł coś do niej. Weston to dobry kompan, tzw. bezpieczny wybór. Dobrze się ze sobą czują, ale czy jest szansa na głębsze uczucie, gdy za rogiem czai się fałszywa narzeczona?

Weston i Donovan to kompletne przeciwieństwa. Przyjaźnią się od lat i razem prowadzą firmę. Uzupełniają się i tworzą zgrany duet.

Podsumowując, książka mi się spodobała. Spędziłam z nią miły wieczór, a zakończenie sprawiło, że chcę przeczytać kolejny tom. Jest lekka i przyjemna, nie wzbudza większych emocji, ale jest warta poznania. Łatwo się przy niej odstresować i zrelaksować. Oczywiście znajdziemy w niej niegrzeczne sceny i dużą dawkę erotyki. Nie zabrakło w niej również humoru. Wkroczcie w świat Donovana, Westona i Sabriny. Polecam!


- Powiedziałaś o nas Westonowi, a nie powinnaś 
o nas nikomu mówić, bo nie ma żadnych nas. 
Jego słowa uderzyły we mnie tak, 
jakby ktoś rzucił we mnie ciężkim workiem, a nie słowami. 
Poczułam, że krew odpływa mi z twarzy. 
Poczułam się upokorzona i skrzywdzona. 
“Nie ma żadnych nas” odtwarzało się 
w mojej głowie jak zapętlone.


Za możliwość przeczytania serdecznie dziękuję Wydawnictwu:





Moja ocena: 7/10

7 komentarzy:

  1. Książka bardzo intrygująca, myślę, że ją przeczytam :)
    Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  2. To typowa literatura lekka, nie jestem jej fanką, ale sprawdza sie w wieczory kiedy chcę sie po prostu zrrlaksować :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie są to moje klimaty czytelnicze, ale miło czyta się wrażenia spisane po przyjemnych nutach czytelniczych. :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Lubię taką lekką literaturę, chętnie bym przeczytała tę książkę :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo bym chciała przeczytać tą książkę zapowiada się bardzo ciekawie

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie do końca preferuję tego typu literaturę, jednakże lekkie pióro i ciekawie poprowadzona fabuła brzmią zachęcająco... :)
    Pozdrawiam! włóczykijka z Imponderabiliów literackich

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz :)
Jest to dla mnie motywacja do dalszej pracy :)
Zostawiając komentarz wyrażasz zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych.