wtorek, 14 kwietnia 2020

"Pakt z diabłem" Meghan March



Życie jest znacznie prostsze, gdy ludzie nie wiedzą, że się nimi przejmujesz.






Tytuł: Pakt z diabłem
Autor: Meghan March
Tłumaczenie: Marcin Kuchciński
Seria: The Forge Trilogy (tom 1)
Strony: 235
Bohater/ka: Jericho/India
Wydawnictwo: Editio Red



Drapieżny miliarder Jericho Forge nie przegrywa. Nigdy się nie wycofuje i zawsze dostaje to, na co ma akurat ochotę. Nie potrzebuje pozwoleń i nie musi nikogo przepraszać. On może wszystko. Dosłownie. Nie ma żadnych skrupułów. Podobnie jak olśniewająca India Baptiste, zwana Królową Midas, niezrównana pokerzystka, znana z cudownej urody i bezwzględności w grze. Jeśli India postanowi, że musi wygrać, zrobi wszystko, aby to osiągnąć. Nawet jeśli miałaby dać w zastaw samą siebie.

Niestety, zakład z Forge’em nie był dobrym pomysłem. Kobieta spodziewała się, że w ten sposób wygra dziesięć milionów dolarów, pieniądze, od których tak wiele zależało. Jednak tym razem przegrała. Straciła wszystko, co naprawdę kochała. I znalazła się w całkowitej władzy mężczyzny, który najwyraźniej postanowił z niej korzystać zgodnie ze swoimi zachciankami. Ku swojemu przerażeniu India niemal od razu odkryła, że ów brutalny, ale niezwykle męski facet budzi w niej instynkty potężniejsze niż zwykłe pożądanie.

Oto pierwszy tom wspaniałej historii dwóch osobowości, które łączy bezwzględność, siła, upór i magnetyczne przyciąganie. Wszechwładny tyran nie zniesie zuchwałej odwagi. Dumna i niezależna lwica nie ścierpi arogancji bogatego pyszałka. Jednak India i Jericho pożądają siebie nawzajem coraz mocniej i coraz bardziej beznadziejnie. To pragnienie wykracza poza wszystko, czego oboje dotychczas zaznali. Nic nie może powstrzymać bólu, szaleństwa i... czujnych złych ludzi.

Diabła możesz pokochać. Ale nigdy go nie oswoisz! (Opis - Lubimy czytać)




Zastawiłam samą siebie… i przegrałam.


Czasem los potrafi z nas zadrwić w najmniej spodziewanym momencie. Bywa, że nasze poukładane życie w jednej chwili zostaje wywrócone do góry nogami, a my znajdujemy się w sytuacji bez wyjścia. Wtedy jesteśmy zdolni do robienia rzeczy, których w innych okolicznościach nigdy byśmy nie zrobili. Co zrobisz, kiedy twoim jedynym ratunkiem będzie podpisanie paktu z samym diabłem?


O tak, oswojenie jej da mi mnóstwo radości - lub będzie moją nemezis.


Życie to trudna gra, raz wygrywamy i zgarniamy całą pulę, a innym razem przegrywamy i zostajemy z niczym. India, wprawna pokerzystka, przekonała się o tym na własnej skórze. Dziewczyna potrzebuje sporej sumy pieniędzy, by uratować młodszą siostrę. Musi grać i wygrać. Jest przekonana o swoim sukcesie, dopóki do jej stołu nie dołącza Jericho Forge, król mórz i miliarder bez skrupułów. Ich spotkanie nie może zwiastować niczego dobrego. Dwoje agresywnych i sprytnych graczy, którzy nigdy nie odpuszczają. Ona za wszelką cenę potrzebuje pieniędzy, a on pragnie zdobyć ją. Zawsze dostaje wszystko, czego chce i nie cofa się przed niczym. On ma do zaoferowania miliony, a ona… siebie. Stawka jest ogromna, a oni zawsze grają, by wygrać, jednak zwycięzca może być tylko jeden. Któreś z nich będzie musiało przełknąć gorycz porażki, by ten drugi zatriumfował.

W tej rozgrywce wygrana należała do Forge’a. India jest zmuszona dotrzymać warunków umowy, a on w ramach nagrody chce uczynić ją sobie poddaną. Jak potoczy się ich układ? Kto ostatecznie w nim wygra?


Kobiety nie są wcale tak skomplikowane, za jakie się je powszechnie uważa. Wystarczy je trochę poobserwować. Posłuchać. Poznać.


Styl autorki jest mi dobrze znany z trylogii Mounta i Keiry. Bardzo mi się spodobał, więc w ciemno sięgnęłam po jej nową książkę. I ta również mnie nie rozczarowała. Wciągnęła mnie od pierwszych stron i ciężko było się od niej oderwać. Pisze lekkie i pikantne historie z pazurem i humorem. Wprawnie buduje napięcie i kusi ciekawą fabułą bez zbędnych opisów, więc nie ma tu miejsca na nudę.

India to słynna pokerzystka, której życie nie oszczędzało. Była zmuszona szybko dorosnąć i kombinować, by przetrwać. Jest uparta, przebiegła, silna, pewna siebie i bystra. Ma temperament i nie daje sobą pomiatać. Jest zdeterminowana, aby wygrywać. Nie ulega łatwo, no chyba, że nie ma innego wyjścia.

Jericho Forge to bezwzględny, zuchwały i nieustępliwy mężczyzna. Zawsze sięga po to, czego pragnie, przez co nie brakuje mu wrogów. Jest bogaty, pewny siebie, arogancki i lubi sprawować kontrolę. Jest złożoną postacią, którą ciężko rozszyfrować. Ma swoje tajemnice i ukryte cele. Oprócz mrocznej strony, którą pokazuje światu, można dostrzec też drugą, inną stronę. Kim tak naprawdę jest Forge? I czego chce od Indii?


Złamię go. Padnie na kolana i nawet nie będzie wiedział, co takiego go pokonało.


India i Forge to godni siebie gracze o silnych osobowościach. Nieustępliwi, przebiegli, uparci. Obydwoje chcą sprawować kontrolę, co prowadzi do wielu starć między nimi lub słownych potyczek, a także testowanie granic wytrzymałości. Żywią do siebie mieszane uczucia, ale łączy ich wyraźna chemia i coraz większe pożądanie. Pomimo tego są ludzie, którzy będą chcieli namieszać między nimi i odsunąć ich od siebie. Czy im się to uda?

Pakt z diabłem to historia, która ma w sobie to, co najbardziej lubię. Kłamstwa, intrygi, tajemnice. Walka z czasem, ryzykowna gra. Namiętność silniejsza niż wszystko. Niebezpieczeństwo i czyhający wrogowie. Opowiada o tym, że czasem trzeba podjąć ryzyko i wyjść ze swojej strefy komfortu, by dążyć do obranych przez siebie celów. Życie jest nieprzewidywalne i nigdy nie wiadomo jak będzie wyglądało nasze jutro. Czasem musimy zapłacić wysoką cenę za konsekwencje naszych czynów, ale w ostatecznym rozrachunku będzie tego warta.
Podsumowując, z całego serca Wam ją polecam. To książka, która skutecznie oderwie Was od rzeczywistości. Kończy się w kluczowym momencie, przez co nie mogę się doczekać kolejnej części.






Jednak Forge jest żywiołem. Siłą natury. Potężną falą, która wdziera się w mój świat i zostawia go całkowicie zmienionym.



Za możliwość przeczytania dziękuję Wydawnictwu:




Moja ocena: 9/10

6 komentarzy:

  1. Kiedyś bardzo przejmowałam się opinią innych, brałam sobie do serca wszelkie uwagi, ale przekonałam się, że większość z nich nie wynikała z dobrych motywów.

    OdpowiedzUsuń
  2. Mam ją od jakiegoś czasu w planach, ale nie mogę się coś za nią zabrać. Raz nawet próbowałam, ale zaczęłam czytać coś innego i jakoś o niej zapomniałam. Ale wrócę do jej lektury :)

    Biblioteka Feniksa

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie, jakoś mnie do tej historii nie ciągnie. O ile relację hate love lubię w romansach, to przeszkadza mi seksualne jej nacechowanie już od początku.

    OdpowiedzUsuń
  4. "Zastawiłam samą siebie… i przegrałam." - ciekawy cytat, daje do myślenia, a w zasadzie potwierdza, że dla niczego nie warto rezygnować z siebie. :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie sięgam po tego typu historie - zwyczajnie mnie nudzą.

    OdpowiedzUsuń
  6. Długo nie chciałam czytać tego tytułu, ale ostatnio i planuję to zmienić. :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz :)
Jest to dla mnie motywacja do dalszej pracy :)
Zostawiając komentarz wyrażasz zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych.