wtorek, 1 października 2019

"Cena pocałunku" Linda Kage


Może i nie kazałeś mi zapłacić, ale cena Twoich pocałunków jest dla mnie zbyt wysoka, nie pisałam się na to…


Tytuł: Cena pocałunku
Autor: Linda Kage
Seria: Forbidden Men (tom 1)
Tłumaczenie: Iga Wiśniewska
Strony: 332
Bohaterowie: Reese/Mason
Wydawnictwo: NieZwykłe





Nie obchodzi mnie, co mówi moja kuzynka; nie jestem królową niemożliwych związków. To, że mój ostatni chłopak próbował mnie zabić i zostawił mi bliznę na szyi, a potem zmusił do przeprowadzki na drugi koniec kraju i legalnej zmiany nazwiska na Reese Randall, nie znaczy wcale… Okej, kogo ja próbuję oszukać? Jak na świeżo upieczoną studentkę college’u, mam okropne doświadczenia z facetami.
Nic dziwnego, że miłość to ostatnia rzecz, o jakiej myślę, gdy w moim życiu pojawia się Mason Lowe. Ale trudno zignorować chemię między nami. Nasza więź przeczy logice. A on jest po prostu diabelsko przystojny. W jego towarzystwie bardziej niż kiedykolwiek czuję, że żyję. Lubię się nawet z nim sprzeczać. Mógłby być moją bratnią duszą… gdyby nie jeden mały problem. Jest żigolakiem. Ja to mam szczęście do chłopaków.
Linda Kage tworzy romantyczne historie zarówno dla młodzieży, jak i dorosłych – od obyczajowych po fantastyczne. Pisze lekkim piórem, zależy jej przede wszystkim na tym, aby dostarczyć czytelnikom rozrywki i niezapomnianych emocji. (Opis Wydawcy)

Cena pocałunku to książka, która zaciekawiła mnie od samego początku. Byłam ciekawa jak dziewczyna, która nie umie zaufać i chłopak, który jest żigolakiem, odnajdą sposób, by być razem. Czy im się to udało?

Reese przenosi się na drugi koniec kraju i zmienia nazwisko, by mogła normalnie żyć. Mieszka u wujka i razem z kuzynką zaczyna studia. Już pierwszego dnia ostrzega ją przed Masonem. Wie, że żadna dziewczyna ze szkoły nie może go mieć i nie chce, by kuzynka cierpiała. Pierwsze spotkanie bohaterów kończy się fiaskiem i raczej nie przypadli sobie do gustu. Jednak okazuje się, że Reese będzie zajmowała się młodszą siostrą Masona. Sytuacja zmusi ich do tego, by zaczęli się ze sobą dogadywać. Czy niechęć zostanie zastąpiona miłością? Jak przeszłość wpłynie na ich los?

Książka jest napisana w lekkim i naprawdę przyjemnym do czytania stylu. Przeczytałam ją w jeden dzień i nie mogłam się nadziwić, że to już koniec. Historię poznajemy z perspektywy Reese, poza prologiem, który przedstawia, jak zaczęła się „praca” Masona. Szkoda, że tak mało było z jego punktu widzenia.

Okładka książki bardzo mi się podoba. Jest klimatyczna, przedstawia pocałunek dwójki bohaterów.

Reese to młoda i dobra dziewczyna. Jej życie nie było usłane różami, a przez obsesję jej byłego chłopaka , musiała porzucić rodzinę i wyjechać do krewnych. Jest nieufna i nie chce się wiązać z Masonem, pragnie tylko przyjaźni. Ważną rolę w jej życiu odgrywa również jej kuzynka. Wspierają się i przyjaźnią.

Mason to młody chłopak, który wplątał się w pracę żigolaka i nie może jej porzucić. Robi to dla rodziny i przez swoją profesję nie ma przyjaciół. Gdy poznaje Reese zbliżają się do siebie i odzywa się w nim potrzeba bliskości. To naprawdę dobry chłopak. Nie może być w związku i nigdy nie miał dziewczyny. Polubiłam go od samego początku.

Ta książka jest cudowna. Pokochałam ją od pierwszych stron i ciężko było mi się rozstać z bohaterami. Może i zawiera schematy, choć pierwszy raz czytałam książkę o żigolaku, to i tak mogę ją polecić każdemu. Porusza trudne tematy, ale sposób, w jaki została napisana jest bardzo przystępny. To historia o przyjaźni, miłości, ponownym zaufaniu drugiej osobie, oraz trudnych wyborach. Tę książkę po prostu trzeba przeczytać. Jest piękna, zabawna, ale i smutna. Polecam Wam ją z całego serca. Jak już zaczniecie czytać, nie będziecie mogli się oderwać.




[…] gdy kochasz kogoś wystarczająco mocno, ten ktoś staje się niezniszczalny. Jakby twoje uczucia były tak silne, że tworzą magiczną tarczę, która chroni tę osobę przed wielkim bólem…





Za możliwość przeczytania serdecznie dziękuję Wydawnictwu:



6 komentarzy:

  1. Przyjemnie trafić na książkę, która w pełni nas do siebie przekonuje, dobry wybór i satysfakcja czytelnicza. :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie miałam okazji czytać jeszcze tej książki, ale słyszałam o niej tyle dobrego ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Brzmi ciekawie, dawno nie czytałam jakiegoś fajnego romansu, może się skuszę :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie mam na ten moment ochoty na takie romanse.

    Książki jak narkotyk

    OdpowiedzUsuń
  5. Przeczytałam wszystkie tomy tej serii w oryginalne i jestem nimi zachwycona <3 Cieszę się, że postanowiono wydać to w Polsce, bo naprawdę jest to fajna seria :D

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz :)
Jest to dla mnie motywacja do dalszej pracy :)
Zostawiając komentarz wyrażasz zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych.