czwartek, 24 października 2019

"Piękno oddania" Georgia Cates


Żałować, że spotkałam mężczyznę, którego kocham, oznaczałoby, iż życzę sobie, by nigdy się nie pojawił. A tego nie potrafię zrobić. Ten rozdzierający moje serce ból, jest ceną. Jestem gotowa by ją zapłacić nawet za ten krótki czas, kiedy byliśmy razem.


Tytuł: Piękno oddania
Autor: Georgia Cates
Seria: Beauty (tom 2)
Tłumaczenie: Iga Lubartowicz
Strony: 320
Bohaterowie: Laurelyn/Jack
Wydawnictwo: NieZwykłe




Porzuciwszy miłość swojego życia, Laurelyn Prescott wraca do Nashville, żeby podążać za jedynym marzeniem, które jej pozostało. Pełna determinacji, by nie myśleć o bólu, który sprawiło jej rozstanie z Jackiem Henrym, zagłębia się w muzyce. Ale razem z jej dawnym życiem pojawiają się dawni znajomi i nowe oczekiwania. Sprzeciwienie się szokującym żądaniom producenta płyty oznacza koniec kariery Laurelyn, a jednak pojawia się nieoczekiwana szansa. Dzięki niej Laurelyn błyskawicznie znajduje się na szczycie i osiąga sukces, o którym zawsze śniła. Czy to wystarczy, by przynieść jej szczęście, na które zasługuje? Czy nieobecność Jacka Henry’ego sprawi, że nie poczuje spełnienia?
Jack Henry McLachlan nigdy nie spodziewał się, że pokocha Laurelyn Prescott, a jednak pokochał. Po głupim błędzie, jaki popełnił, pozwalając, by wymknęła się z jego życia, przez trzy miesiące szuka Laurelyn, ale ich ponowne spotkanie nie przebiega bez przeszkód. Kobieta, jaką odnajduje, nie jest tą samą, która odeszła bez pożegnania. Laurelyn nie jest już nieśmiałą dziewczyną przeżywającą australijską przygodę. Teraz jest odnoszącą sukcesy piosenkarką i Jack jest przerażony tym, że jego Amerykanka może nie znaleźć w swoim nowym życiu miejsca dla kogoś takiego, jak on. Ma jedynie miesiąc, by przekonać ją, że jest inaczej i sprawić, by wyobraziła sobie życie z dala od światła reflektorów – ich wspólne życie. (Opis wydawcy)

Pierwszy tom zakończył się w takim momencie, że nie sposób było nie sięgnąć po drugi. Tutaj recenzja Piękno bólu. Zapraszam!

Ta część zaczyna się w momencie, w którym zakończyła się pierwsza. Minęły trzy miesiące, na które się umówili i przyszedł czas rozstania. Laurelyn nie mogła się z nim pożegnać, dlatego wyjechała bez słowa. Miała się nie zakochać, ale serce nie sługa. Żyła jak w bajce, lecz wiedziała, że kiedyś się to skończy. Wraca do Stanów, by zmierzyć się z przeszłością i ruszyć dalej. Poświęca się muzyce i pasji, lecz nie wszystko idzie zgodnie z planem.

Gdy Jack Henry dowiaduje się, że Laurelyn wyjechała, wie, że ją stracił. Dopiero wtedy uświadamia sobie, że może to nie był tylko układ, a wyjeżdżając zabrała ze sobą jego serce. Czy będzie o nią walczył? Czy zdoła ją odzyskać? Jak zakończy się ta historia?

Styl autorki polubiłam, więc bardzo szybko przeczytałam książkę. Opisy nie są zbyt długie, dlatego nas nie zanudza. Jest również ciekawa akcja. Mamy rozdziały z perspektywy Laurelyn i Jacka Henr’ego, więc poznajemy oba punkty widzenia.


 Ci, którzy nie potrafią zapomnieć o przeszłości, są skazani na ciągłe jej przeżywanie.

Okładka jest piękna i zmysłowa. Przedstawia kobietę w koronkowej bieliźnie, odwróconej tyłem do czytelnika.
Bohaterów już znamy, ale mogę zdradzić, że zmieniają się. Dojrzeli i wiedzą, czego chcą.

Podsumowując, kontynuacja serii jak najbardziej bardzo mi się spodobała. Między bohaterami nadal można wyczuć chemię i uczucie, jakie się w nich zrodziło. Na drodze do ich szczęścia będzie wiele przeszkód, ale czy zdołają je pokonać? Tego dowiecie się czytając tę książkę. Ja Wam ją polecam i czekam na kolejny tom.

Kiedyś myślałam, że będziesz dla mnie pięknem bólu, ponieważ sądziłam, że więcej cię nie zobaczę. Teraz jesteś jednak czymś zupełnie innym, moim pięknem oddania, bo oddajesz mi wszystko, kim kiedykolwiek byłeś, żeby stać się całkowicie mój.

Za możliwość przeczytania serdecznie dziękuję Wydawnictwu:




5 komentarzy:

  1. Nie do końca jestem przekonana. Nie często czytam tego typu książki, ale czasami wybiorę coś tego gatunku. Być może przeczytam, kiedy nadarzy się okazja.

    OdpowiedzUsuń
  2. Wydaje się być ciekawa, a i wiele dobrego o niej słyszałam. Jak znajdę czas to moze sie skuszę :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Tym razem nie moje klimaty, ale fajnie, że ci się podobała.

    OdpowiedzUsuń
  4. Uwielbiam! �� I już nie mogę się doczekać 3 tomu ❤️

    OdpowiedzUsuń
  5. Słyszałam o tej książce wiele dobrego. Na pewno przeczytam ;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz :)
Jest to dla mnie motywacja do dalszej pracy :)
Zostawiając komentarz wyrażasz zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych.