środa, 16 października 2019

[PREMIEROWO] "Rysunkowy chłopak" K. N. Haner


-Jedni mają szczęście, a inni go nie mają - stwierdziłam.

-Dla każdego szczęście to co innego, Diano.



Tytuł: Rysunkowy chłopak
Autor: K. N. Haner
Strony: 341
Bohater/ka: Ryan/Diana
Wydawnictwo: Editio Red
Premiera: 16.10.2019



Od tragicznej śmierci brata Diana z dnia na dzień popada w coraz większą depresję. Dziewczyna nie potrafi cieszyć się z czegokolwiek, a wypadek na uczelni sprawia, że ma ochotę ze wszystkiego zrezygnować, nawet z wymarzonych studiów artystycznych. Jest przekonana, że nie ma siły walczyć o swoją przyszłość, a tym bardziej o siebie.
Wtedy poznaje Ryana. Ten jeden moment sprawia, że wszystko zaczyna się zmieniać. Mężczyzna wydaje się być inny i stara się jej pomóc, ale czasami nic nie jest takie, jakim się wydaje. Chwile są ulotne, a czasu nie da się zatrzymać. (Opis Lubimy czytać)


To już kolejne spotkanie z twórczością autorki. Jak Królowa Dramatów wypadła w nieco delikatniejszej wersji?

Dianę poznajemy, gdy w jej życiu nic już nie jest ważne. Straciła brata bliźniaka i teraz nie może się podnieść. Na domiar złego przytrafia się jej wypadek i przez to szansa na skończenie studiów i pracę marzeń giną bezpowrotnie. Jednak jest jeden plus tego wypadku. Jest nim brat sprawcy, Ryan. Dziewczynie od razu przypada on do gustu. Ryan ma jednak żonę. Niby się rozwodzą, ale Diana ma opory przed takim związkiem. Na jej drodze stanie również brat żony Ryana. Jak zakończy się ta historia?

Styl autorki lubię i nieraz o nim pisałam. Książkę przeczytałam w dwa dni. Czyta się szybko, napisana lekko, choć porusza trudne tematy. Nie ma podziału na rozdziały, co nieco mi się nie podobało. Kolejne fragmenty rozdziela grafika sztalugi.

Okładka jest piękna, przyciąga wzrok czytelnika i zachęca, by zagłębić się w lekturze.


To niedorzeczne pragnąć kogoś tak bardzo pierwszy raz i nie móc pozwolić sobie na odrobinę szaleństwa.


Diana to młoda i pełna pasji dziewczyna, która po stracie najbliższej osoby nie może się odnaleźć. Nic już nie jest takie jak dawniej, czuje jakby utraciła część siebie. Przez wypadek ma niesprawną rękę i chce przerwać studia na rok. W tym czasie chce odnaleźć dawną siebie.

Ryan to starszy brat Vincenta. Pracuje w firmie ojca i ma żonę, której już nie kocha. Od pierwszej chwili Diana go intryguje, ale co wyniknie z tej relacji?

Rysunkowy chłopak to książka, przy której nie będziecie się nudzić. Pochłania czytelnika od pierwszych stron. Porusza temat utraty bliskiej osoby i jak sobie z nią radzić. Zakończenie jest szokujące. Nie sądziłam, że autorka tak zakończy historię. Jest nietypowe, a zarazem inne. Książka okazała się naprawdę wciągająca i nieszablonowa. Polecam ją z czystym sumieniem.


Podaruj mi ten rok, a przyrzekam, że pokażę ci,
jakie życie potrafi być piękne.


Za możliwość przeczytania dziękuję Autorce i Wydawnictwu:








7 komentarzy:

  1. Czytałam już kilka pozytywnych recenzji tej powieści i przyznam, że czuję się coraz bardziej zachęcona :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Czytałam i jestem zakochana z tej powieści. Przeczytałam w jedną noc i zakończenie mnie rozwaliło ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Autorka rozpieszcza w tym roku swoje czytelniczki. Kolejna książka wpada na listę do przeczytania

    OdpowiedzUsuń
  4. Autorka szaleje! Fabuła brzmi ciekawie, całkiem w moim guście. Może sięgnę. :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Chcę przeczytać tę książkę. Czytałam jak dotąd jedną książkę autorki i podobała mi się. Ciekawe jak będzie z tą. ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Nigdy nie czytałam tej autorki, mam nadzieję, że kiedyś to zmienię ;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz :)
Jest to dla mnie motywacja do dalszej pracy :)
Zostawiając komentarz wyrażasz zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych.