wtorek, 22 października 2019

"Uratowana" Magda Mila



Z coraz większą siłą docierało do mnie, że postawiłam przed sobą trudne wyzwanie. Byłam jednak przekonana, że warto je podjąć. Zemścić się i raz na zawsze zamknąć ten temat.






Tytuł: Uratowana
Autor: Magda Mila
Strony: 246
Bohater/ka: Paweł/ Nika
Wydawnictwo: Habanero


Producentka telewizyjna i ratownik górski.
Ocalił jej życie. A potem je zniszczył.
Nika przez dwanaście lat unikała Tatr - chciała zapomnieć.
W końcu jednak musi tam wrócić, by zmierzyć się z zawodowym wyzwaniem.
Gdy ponownie spotyka Pawła, postanawia się zemścić...

Tajemnice, szalejące emocje i namiętność wbrew rozsądkowi.
Dramatyczna przeszłość i kłamstwa, których nie można przebaczyć.
Czy plan Niki się powiedzie? A może zemsta wcale nie jest tym, czego naprawdę pragnie? (Opis - Lubimy czytać)


Bardzo lubię książki tej autorki, więc z przyjemnością sięgnęłam po jej najnowsze dzieło. Czy ta również przypadła mi do gustu?

Nika jest producentką telewizyjną i dostała zadanie, by przekonać ekipę pogotowia górskiego do nakręcenia o nich serialu. Wyzwanie stworzone dla Niki, lecz istnieje pewien istotny szczegół. Kobieta kiedyś kochała Tatry, lecz bolesne wydarzenia sprawiły, że chciała o nich zapomnieć. Jednak po wielu latach musi tam wrócić. Wszystko szło dobrze dopóki na jej drodze nie pojawił się Paweł. Nika nie potrafi mu odpuścić i postanawia się zemścić.

Styl autorki niezmiennie jest lekki i przyjemny z mnóstwem emocji. Książka jest wciągająca i czyta się ją bardzo szybko. Wydarzenie goni wydarzenie i nie ma czasu na chwilę oddechu. Nie zabrakło też pikantnych scen, lecz w odrobinę spokojniejszym wydaniu, w porównaniu do innych powieści. Jak dla mnie akcja trochę za szybko pędziła, przez co czuję lekki niedosyt.


Nie wierzę, że ludzie mogą się aż tak zmienić. Trochę, jasne. Ale nikt nie jest w stanie stać się zupełnie innym człowiekiem. Charakter zawsze zostaje, niezależnie od tego, jak bardzo chcemy, by było inaczej.


Nika to młoda i pewna siebie kobieta. W przeszłości została boleśnie zraniona i od tamtej pory nie interesują jej stałe związki. Woli dobrą zabawę w preferowanych przez siebie klimatach. Czasami irytowała mnie swoim zachowaniem, ale mimo to ją polubiłam.

Paweł to przystojny ratownik górski o nadzwyczajnej osobowości i upodobaniach. Dawniej był playboyem, teraz jego życie jest inne, on również wydoroślał. Stał się troskliwy i czuły.

Nika nie wierzy w jego przemianę i chce się zemścić na mężczyźnie. Na jej korzyść jest fakt, że Paweł jej nie pamięta, co ułatwia jej zadanie. Lecz, czy zemsta jest rzeczywiście tym, czego pragnie Nika? Co wyniknie z ich relacji?

Uratowana to książka pełna mieszanych emocji. Nienawiść, cierpienie i niepewność przeplatają się z pożądaniem, nadzieją i szczęśliwymi chwilami. Zemsta może prowadzić do poważnych konsekwencji, dlatego należy dobrze się zastanowić, czy jest tego warta. Czasem lepiej odpuścić i zapomnieć. Życie nigdy nie jest tylko czarno-białe i jeśli damy mu szansę może nas zaskoczyć.
Podsumowując, serdecznie Wam ją polecam. To dosyć lekka i przyjemna książka idealna na jesienne wieczory.  


Zawsze cię pamiętałam. I tak strasznie chciałam cię nienawidzić.
Nic z tego.


Za możliwość przeczytania dziękuję Autorce i Wydawnictwu Habanero.

6 komentarzy:

  1. Nie jest to gatunek, do którego mnie teraz ciągnie. Bardziej latem.

    OdpowiedzUsuń
  2. Biorę tę książkę - kocham góry i czytam wszystkie powieści, których akcja właśnie tam się rozgrywa :D

    OdpowiedzUsuń
  3. W książkach, w których chodzi o zemstę najczęściej okazuje się, że nie warto się mścić :P

    OdpowiedzUsuń
  4. Chwilowo nie jestem zainteresowana historią zawartą w tej książce.
    Książki jak narkotyk


    OdpowiedzUsuń
  5. Raczej nie moja bajka, jeśli chodzi o tę historię :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie znam książek autorki ale zaintrygował mnie opis a Twoja recenzja zachęciła,lubię gdy emocje są bardzo wyczuwalne

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz :)
Jest to dla mnie motywacja do dalszej pracy :)
Zostawiając komentarz wyrażasz zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych.