środa, 28 listopada 2018

[PRZEDPREMIEROWO] "Wolf" Magda Mila



Nienawidzę słabych kobiet, w ogóle słabych ludzi. To nie to samo, co uleganie mojej woli i poddanie się kontroli. Najpiękniejszy widok to właśnie silny człowiek, który się poddaje, bo ty tego chcesz.


Tytuł: Wolf
Autor: Magda Mila
Seria: Dzikie noce (tom 1)
Strony: 243
Bohaterowie: Jonatan/ Inez
Wydawnictwo: Habanero
Premiera: 29.11.2018


Dominujący, drapieżny, zdeterminowany mężczyzna. Zawsze zdobywa to, czego chce i niszczy każdego, kto zagraża jemu i jego najbliższym.
Silna i niezależna kobieta. Staje na jego drodze gotowa zrobić wszystko, by ocalić swoje marzenie.
Rozpoczynają dramatyczną grę. Emocjonalna walka w mrocznym świecie BDSM prowadzi ich do nieznanych zakamarków własnych dusz. Przekraczają granice oraz odkrywają pragnienia i namiętności, o istnieniu których nie mieli pojęcia.
Czy w tak płomiennej rozgrywce ktokolwiek może zwyciężyć? Czy układ, który zawarli zmieni ich życie na zawsze? (Opis - Lubimy czytać) 







Ona i on. Łączy ich jeden cel. Dzieli niemal wszystko. A do tego zawarty układ, który może zmienić całe ich życie. 

Jonatan zawsze zdobywa to, czego chce i zrobi wszystko, by to osiągnąć. Pragnie zemsty na swoim przeciwniku i zdobyć jego zabytkową willę.
 Idealnie opracowany plan burzy pojawienie się siostry jego wroga. Przez pewien głupi błąd brata Inez, Jonatan wchodzi legalnie w posiadanie willi. Ona chce ją odzyskać. Rozpoczynają grę, która toczy się o wysoka stawkę. Kto wygra w tej szalonej walce, a kto poniesie klęskę? Przekonajcie się sami. 

Styl autorki jest lekki i przyjemny. Książkę czyta się bardzo szybko, a kartki uciekają w mgnieniu oka. Nie mamy zbędnych i długich opisów. Mamy za to wiele erotycznych scen, ale nie są one napisane w sposób wulgarny. Mimo, iż znajdziemy mnóstwo podobnych erotyków, to jednak Wolf jest inny, niepowtarzalny. Trzyma w napięciu, a sceny seksu są napisane z wyczuciem i smakiem. 


Bohaterowie zostali barwnie wykreowani. Są dojrzali, wiedzą, czego chcą i mocno się tego trzymają. 

Jonatan to przystojny, pewny siebie i dominujący biznesmen. Za wszelką cenę chce zdobyć piękną willę. Poprzysiągł sobie zemstę i zamierza jej dotrzymać, pomimo dręczących go demonów z przeszłości. Kiedy na jego drodze staje Inez, mężczyzna postanawia rozpocząć pewną niebezpieczną grę.
Inez to piękna, silna i mądra kobieta. Ma idealnie zaplanowane życie, a jej największym marzeniem jest wkrótce zamieszkać w swojej ukochanej willi. Ale pewnego dnia dowiaduje się, że została sprzedana, a jej nowym właścicielem został pewien arogancki drań. 

Dziewczyna jest w stanie zrobić wszystko, by ocalić dom. Gdy Jonatan proponuje jej układ, z niechęcią zgadza się na jego warunki. Jednak nie do końca zdaje sobie sprawę, na co tak naprawdę się zgodziła. Inez wkracza do mrocznego świata pełnego dominacji i uległości z dużą ilością elementów BDSM. Przekraczają własne granice i coraz bardziej wspinają się na wyżyny swoich pragnień i doznań. 

Okładka bardzo przypadła mi do gustu. Jest utrzymana w ciemnych barwach. Przykuwa oko i intryguje swoim urokiem, subtelnością i prostotą. Jest mroczna i seksowna, czyli moje ulubione połączenie.  

Oprócz rozwijającej się relacji głównych bohaterów, mamy również wątek sensacyjny. Przeszłość łączy się z teraźniejszością, a na jaw wychodzą dawno skrywane tajemnice. Chcieli siebie złamać, lecz los miał dla nich inne plany. 

Wolf jest pełna pożądania, tajemnic, intryg, bólu, namiętności, erotyzmu, humoru i dominacji. Pokazuje jak jedna decyzja może zmienić całe życie. Uczy, że najważniejsza jest rodzina i przyjaciele, a nie zemsta. Jest pełna emocji i skrajnych uczuć. Tutaj nie ma tematów tabu, a opowiedziana historia całkowicie pochłonęła mnie do swojego świata. 

Podsumowując, z całego serca Wam ją polecam! Niełatwo jest się wybić i stworzyć coś tak intrygującego i seksownego, ale pani Magdzie się to udało. Jest to jedna z lepszych książek, jakie przeczytałam w tej tematyce. Szczególnie polecam osobom, które chętnie sięgają po książki z tego typu i miłośników takich klimatów. Mam nadzieję, że poświęcicie jej trochę czasu i, że Wam również przypadnie do gustu.

A ja już nie mogę się doczekać kolejnych części serii. Czekam z niecierpliwością :) 



Nie wiem, jak długo tak leżeliśmy. Czułem jednak, że nie wypuszczę jej z ramion, dopóki nie zgodzi się na moją propozycję. I dopóki nie wezmę jej kolejny raz.


Za możliwość przeczytania dziękuję autorce i  Wydawnictwu Habanero.







5 komentarzy:

  1. Od czasu do czasu lubie przeczytać dobry erotyk, ale motyw BDSM jest dla mnie zbyt mocny, więc mimo tego ze ogólnie fabuła mnie zaciekawiła to niestety książki nie przeczytam

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie za bardzo lubię erotyki, a w szczególności nie przepadam za motywem BDSM. Poza tym wydaje mi się, że motyw takiego układu jest baaardzo oklepany. Przekraczanie granic, zgadzanie się na takie układy by coś uzyskać - coś mi się wydaje, że już to grali i to nie raz. Może książka jest dobrze napisana i ten oklepany motyw tak nie razi - bo przecież czasem czyta się nawet dobre schematy - ale że to erotyk, to raczej podziękuje.

    OdpowiedzUsuń
  3. Zupełnie nie moja tematyka, ale warto wiedzieć, że książka jest tak fajnie napisana i dobrze się ją czyta :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Parę razy czytałam książki z tej tematyki ale jakoś nie zbyt mi się podobały więc odpuściłam sobie książki z tej tematyki. Ale recenzja ciekawa ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Jeszcze tego typu książki nie czytałam, ale po tą widzę że muszę sięgnąć

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz :)
Jest to dla mnie motywacja do dalszej pracy :)
Zostawiając komentarz wyrażasz zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych.