sobota, 11 sierpnia 2018

"Tylko twój" Vi Keeland


Pochlebstwo otwiera każde drzwi.



Tytuł: Tylko twój
Autor: Vi Keeland
Tłumaczenie: Gabriela Iwasyk
Seria: Cole (tom 1)
Strony: 253
Bohater/ka: Jack/ Sydney
Wydawnictwo: Kobiece


Gorący playboy i milioner, który może być kimś więcej niż tylko letnim romansem

To miał być wymarzony miesiąc miodowy. Turkusowa woda, spacery w blasku księżyca, gorące słowa i gorące chwile z ukochanym mężczyzną. Do pięknego obrazka zabrakło tylko… pana młodego.

Sydney zerwała z narzeczonym dwa miesiące przed wymarzonym ślubem. Nie zamierza jednak rezygnować z miesiąca miodowego i wyrusza z przyjaciółką na wakacje.

Na miejscu poznaje Jacka, z którym spędza kilka upojnych i niezobowiązujących chwil. Sydney nie spodziewa się, że letni flirt przerodzi się w coś więcej. Jednak Jack jest typem faceta, o którym niełatwo zapomnieć. (opis - Lubimy czytać)


W tym momencie moje serce na moment zamarło. A może raczej - wreszcie obudziło się do życia.


Sydney planowała wymarzony ślub, a po nim miesiąc miodowy na Hawajach. Niestety jej plany legły w gruzach i zaręczyny zostają zerwane. Postanowiła jednak nie rezygnować z opłaconego wyjazdu i zaserwować sobie wakacje życia z przyjaciółką Sienną. Miały zamiar dobrze się bawić, wypoczywać i podrywać poznanych mężczyzn bez zobowiązań. Tak poznaje tajemniczego Jacka, z którym połączył ją letni romans. Jednak zamienia się on w coś więcej.

Styl autorki jest lekki i przyjemny. Nie mamy zbędnych opisów i niepotrzebnych dramatów. Fabuła utrzymana jest w wakacyjnym klimacie i niezobowiązującej historii. Książka jest napisana nieskomplikowanym językiem, co pozwala na szybkie czytanie.


To była czysta magia, przez ten czas żyłam w świecie marzeń i obawiałam się, że rzeczywistość nigdy mu nie dorówna.


Sydney to młoda, piękna i utalentowana dziewczyna. Przed ślubem odkryła zdradę narzeczonego, a wakacje na Hawajach to idealny pomysł na odprężenie się i zapomnienie o byłym chłopaku. Nie planowała spotkać tam kogoś takiego jak Jack. To przystojny, pewny siebie i bogaty mężczyzna. Bywał arogancki i władczy. To typ faceta, który lubi wydawać polecenia i zazwyczaj dostaje to , czego chce. Bohaterowie to zabawnie i sympatycznie wykreowane postacie. Jednak nie są bez wad, a uwierzcie mi, mieli ich trochę. Czasem miałam ochotę nimi potrząsnąć, by się ogarnęli, ale mimo to ich polubiłam.

Okładka jest cudowna. Przyciąga wzrok i kusi, by po nią sięgnąć. Wszystko w niej kojarzy mi się z latem, więc wakacje to idealny czas, by ją przeczytać.

Tylko twój to prosta i przyjemna książka, wprost idealna na wakacje. Wciąga od pierwszych stron i pozwala nam miło spędzić czas. Dzięki niej możemy spokojnie się odprężyć. Mamy tu wszystko, co powinna zawierać taka lekka książka. Humor, pikantne sceny, malownicze krajobrazy i beztrosko spędzony czas na wakacjach.

Podsumowując, szczerze Wam ją polecam. Jeśli szukacie czegoś na zrelaksowanie się, bądź oderwanie się od rzeczywistości to Tylko twój sprawdzi się w tej roli idealnie.




- Jesteś niemożliwy!
Szybko mnie pocałował i wreszcie pozwolił mi odejść.
- Nigdy o tym nie zapominaj, kotku.



Za możliwość przeczytania dziękuję Wydawnictwu Kobiecemu.


Znalezione obrazy dla zapytania wydawnictwokobiece

19 komentarzy:

  1. Kolejna książka do przeczytania ! Moja lista robi się coraz dłuższa! :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Kolejna książka, którą muszę dopisać do swojej listy :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Keeland to jedyna autorka tego gatunku, której książki czytam, więc po tę sięgnę na pewno na wyjeździe we wrześniu :D

    OdpowiedzUsuń
  4. A tą pozycję ja odpuszczę :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Sama okładka zachęca do przeczytania, a treść już całkiem :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Szybka, fajna, przyjemna książka :) czego chcieć więcej :) lubię takie klimaty między czymś wymagającym :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Tak okladka jest piekna i kusi. Mam do takich słabość. Treść fajna i napewno przeczytam

    OdpowiedzUsuń
  8. No ciekawa jestem jak potoczyły się losy bohaterów.

    OdpowiedzUsuń
  9. Po samej okładce mam ochotę zajrzeć do środka

    OdpowiedzUsuń
  10. Brzmi intrygująco. W wolnym czasie na pewno będę chciała po nią sięgnąć.

    OdpowiedzUsuń
  11. Uwielbiam takie powieści które pozwalają przenieść się zupełnie gdzie indziej i poddać się wydarzeniom z kart powieści.

    OdpowiedzUsuń
  12. Tak pół na pół mnie zainteresowała ta książka. Myślę jednak, że warto przeczytać, bo może akurat by mnie wciągnęła :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Przystojni mężczyźni na okładkach tez przyciągają mój wzrok :D haha

    OdpowiedzUsuń
  14. Zbyt przewidywalna jest ta książka

    OdpowiedzUsuń
  15. czegoś takiego mi trzeba, wpisuję sobie tytuł i szukam na necie

    OdpowiedzUsuń
  16. Myslę, że mogłabym przeczytać. Okładka przyciąga uwagę, mam nadzieję, że i treść mnie zainteresuje :-D

    OdpowiedzUsuń
  17. chyba jednak nie dla mnie ta ksiazka.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz :)
Jest to dla mnie motywacja do dalszej pracy :)
Zostawiając komentarz wyrażasz zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych.