czwartek, 9 sierpnia 2018

"Lead" Kylie Scott


Czasem to, co ma najmniej sensu, jest najbardziej prawdziwe. Oto tajemnica życia.


Tytuł: Lead
Autor: Kylie Scott
Seria: Stage Dive (tom 3)
Tłumaczenie: Marcin Kuchciński
Strony: 317
Bohater/ka: Jimmy/Lena
Wydawnictwo: Editio Red


Evelyn i David, Annie i Mal — im już się udało poznać smak miłości. Na tym jednak nie kończą się romanse wstrząsające słynną kapelą rockową Stage Dive. Kolejna historia rozpoczyna się w chwili, gdy Jimmy, główny wokalista zespołu i przy okazji bardzo niegrzeczny chłopiec, wpada w prawdziwe tarapaty. Dotyczą one co prawda przede wszystkim jego wizerunku, niemniej dla grupy problemy Jimmy’ego mogłyby się stać prawdziwą katastrofą. Aby nie dopuścić do najgorszego, zatrudniono Lenę, superprofesjonalną asystentkę, której najważniejszym zadaniem jest pilnowanie wokalisty, by trzymał się z dala od kłopotów...

Lena to chłodna i zdeterminowana realistka. Bardzo się stara, aby przystojny i sławny szef nie zawrócił jej w głowie. Tymczasem Jimmy, który do tej pory zawsze dostawał to, czego chciał, najwyraźniej ma wielką ochotę nieco ocieplić tę zawodową relację... Piękna Lena szybko staje się dla niego kimś wyjątkowo ważnym. Porusza w jego sercu struny, o których nie miał pojęcia. Czy zdoła ją przekonać, aby dała mu szansę?

W trzecim tomie serii Stage Dive znajdziesz to wszystko, za co polubiłaś poprzednie: pieprzne połączenie humoru, romansu i bezpośredniego erotyzmu w rytmie dobrego rocka.
Kylie Scott jest autorką wielokrotnie wyróżnianych opowieści o miłości i muzyce. Jej książki, pełne humoru, emanujące miłością do muzyki i subtelną erotyką, są uwielbiane przez rzesze czytelniczek z różnych zakątków świata. Scott uwielbia romanse, porządny rock i horrory klasy B. Mieszka w Queensland, w Australii z mężem i dwójką dzieci. Czyta i pisze książki oraz cieszy się pełnią życia.

Przeżyjesz tę historię tak intensywnie, jak dobrą rockową balladę. (opis - Lubimy czytać)




- Czasem tak się zdarza - pocieszyła mnie Ev, obejmując za szyję. - Po prostu musisz czasem dać się mu poprowadzić.
- Oszalałaś? Przecież on zaprowadzi mnie prosto do piekła.
- Być może. Ale lubi cię, więc pewnie wyprowadzi cię stamtąd z powrotem, całą i zdrową.



David i Mal znaleźli już szczęście. Teraz pora by i Jimmy spróbował. Czy kolejny tom serii przypadł mi do gustu a może wręcz przeciwnie? Zapraszam na recenzję.

Jimmy to starszy brat Davida, który w pierwszym tomie okazał się dupkiem. I nie dało się go polubić. Był na odwyku i próbuje wytrwać w trzeźwości. Lena ma mu w tym pomóc. Zostaje zatrudniona żeby go pilnować, ale pełni również rolę jego asystentki. To nie skończy się dobrze. Dwa silne charaktery mogą prowadzić tylko do wybuchu. Kto wyjdzie z tego cało?

Lead utrzymuje poziom poprzednich części. Nadal mamy wgląd w życie zespołu, ale z punktu widzenia Leny. Humor przeplata się ze smutnymi momentami. Autorka ciekawie poprowadziła akcję. Nie można się było nudzić. Nie zabrakło słownych potyczek, które tak uwielbiam ❤

Okładka książki mroczna i tajemnicza, czyli coś, co lubię. Przyciąga wzrok i kusi, by po nią sięgnąć.



Ludzie i tak będą cię oceniać - dodał. - Kochają wyrabiać sobie własne opinie na twój temat, a potem chętnie rzucając ci nimi w twarz, bez względu na to, czy o to prosisz, czy nie. Trzeba być szczęśliwym z samym sobą.


Lena to silna, ale i wrażliwa dziewczyna. Skrzywdziła ją bliska jej osoba i przez to nie chce wracać do rodzinnego domu. Praca u solisty Stage Dive ułatwia jej ukrywanie się. Ma cięty język i nie boi się postawić szefowi. Potrafi zadbać o siebie, jest wygadana i nie daje sobą pomiatać. To nie lada wyzwanie dla bezlitosnego Jimmy’ego. Można rzec trafiła kosa na kamień.
Jimmy z pozoru nie przejmuje się niczym. Jest opryskliwy i niemiły dla Leny.  Jednak w głębi ducha to wrażliwy facet, który ukrył się za grubym murem. Jego dzieciństwo sprawiło, że nie chce nikomu ufać, nawet bratu. Czy Lena przebije się przez ten mur?

Lead to historia, którą powinien poznać każdy. Uczy nas, że powinniśmy sobie wybaczać i że można ponownie zaufać. Pokazuje nam jak człowiek na nowo może odbudować siebie i swoje życie, gdy tylko ma wystarczająco dużo siły i determinacji. Historia, która uczy jak na nowo pokochać oraz że rodzina i przyjaciele są bardzo ważni. Bez nich świat pozbawiony byłby barw. Szczerze polecam Wam całą serię.






- Rzuć jeszcze jednym przedmiotem, Jimmy, a wbiję ci obcas moich dziesięciocentymetrowych szpilek tak głęboko w tyłek, że będziesz potrzebował chirurga, by go stamtąd wydostać - powiedziałam, rzucając mu mordercze spojrzenie spod ciemnej grzywki. - Zrozumiałeś?



Za możliwość przeczytania dziękuję Wydawnictwu Editio Red.


Znalezione obrazy dla zapytania editio red

20 komentarzy:

  1. Ostatnio brak mi czasu na wszystko a tym bardziej na czytanie...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja również mam mniej czasu, ponieważ zaczęłam pracować, ale dla relaksu zawsze znajdę chwilkę :-)

      Usuń
  2. Nie znam tych książek. Będę musiała zerknąć na wcześniejsze części.

    OdpowiedzUsuń
  3. Hmm muszę obczaić wczdeśniejsze

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja ostatnio dużo czytam i szukam jakiś nowości :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie znam ani tej ani wcześniejszych ;/ Do tyłu jestem ze wszystkim.

    OdpowiedzUsuń
  6. Lubię takie książki z morałem - akurat ja nie mam problemu z empatią itp jednak ludziom by sie przydało odrobinę więcej.

    OdpowiedzUsuń
  7. na pewno przeczytam, jak ogarnę swoje:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie w moim guście. Poza tym to trzeci tom, a ja lubię poznawać historie od początku.

    OdpowiedzUsuń
  9. Mam wrażenie, że łatwiej mi wybaczyć innym niż sobie własne błędy.

    OdpowiedzUsuń
  10. Podoba mi się ostatni cytat, wywołuje uśmiech :D

    OdpowiedzUsuń
  11. Książka jak najbardziej w moim guście. Myślę, że spokojnie przeczytałabym ja w jeden wieczór.

    OdpowiedzUsuń
  12. Może skuszę się na tę serię jak będę miała więcej czasu :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Brzmi bardzo ciekawie a okładka rzeczywiście intryguje. Chyba pora wciągnąć ją na swoją listę.

    OdpowiedzUsuń
  14. Aktualnie tematyka nie dla mnie, ale jeszcze kilka lat temu byłabym zachwycona taką serią :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Ja ostatnio totalnie się rozleniłam i zaniedbałam czytanie, ale muszę do tego wrócić, bo troche mi tego brakuje :D

    OdpowiedzUsuń
  16. wpisuję na liste do przeczytania, bardzo mi się spodobała

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz :)
Jest to dla mnie motywacja do dalszej pracy :)
Zostawiając komentarz wyrażasz zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych.