wtorek, 7 sierpnia 2018

"Show" Vi Keeland


[…] Jeśli czegoś bardzo chcesz, walcz z całych sił, a gdy to dopadniesz, podda się.




Tytuł: Show
Autor: Vi Keeland
Tłumaczenie: Julia Wolin
Seria: Na scenie (tom 1)
Strony: 334
Bohater/ka: Cooper/ Kate
Wydawnictwo: Kobiece


Jeden kontrakt, wiele zasad i wielka pokusa, żeby je złamać.
Jedna z najpopularniejszych autorek romansów Vi Keeland wraca na polski rynek z nową elektryzującą historią, której bohaterka bierze udział w reality show! Kiedy Kate zdecydowała się na udział show, w którym miała rywalizować z innymi dziewczynami o serce Flynna, zgodziła się na wszystkie zasady programu. Wydawało się jej, że nie będzie z tym problemu. Jednak wtedy nie znała jeszcze seksownego Coopera, który pokrzyżował jej wszystkie plany. Wkrótce dziewczyna traci grunt pod nogami i nie wie, jak walczyć o względy Flynna, bo serce oddała Cooperowi. Jednak Kate wie, że kontrakt to kontrakt i musi trzymać się zasad, zwłaszcza, że na ich straży stoi wcielony diabeł. Złamanie zasad jeszcze nigdy nie było takie kuszące!

źródło opisu: http://www.wydawnictwokobiece.pl



- Jesteś trudna, wiesz?
- To jakiś problem?
- Absolutnie żaden. Dobre rzeczy rzadko przychodzą łatwo. A ja kocham wyzwania.


Kate zgłasza się do reality show, w którym do wygrania jest spora suma pieniędzy i serce kawalera, Flynna, aby pomóc swojej rodzinie mającej problem finansowy. Jej plan był prosty, wziąć udział w show, oczarować kawalera i wygrać pieniądze. Los jednak spłatał jej figla. Otóż pewnego wieczoru poznaje przystojnego Coopera. Od razu pojawia się między nimi wzajemne przyciąganie, którego nie da się ignorować. Dziewczyna jest jednak zobowiązana kontraktem, który uniemożliwia jej spotykanie się z Cooperem. Czy Kate posłucha głosu serca i złamie zasady? Czy można walczyć o serce mężczyzny, kiedy bije ono dla kogoś innego? 

Styl autorki przypadł mi do gustu. Jest prosty, lekki i przyjemny. Nie ma zbędnych i długich opisów. Mamy tu dużą dawkę humoru i pikantnych scen. Czyta się bardzo szybko i pochłonęłam ją w kilka godzin. Akcja cały czas się rozwija. Było to moje pierwsze spotkanie z panią Keeland i uważam je za udane. Na pewno sięgnę także po inne książki jej autorstwa.

Bohaterowie to dobrze wykreowane postacie. Cooper to seksowny i pewny siebie mężczyzna. W swoim życiu osiągnął bardzo wiele, ma władzę, bogactwo i sławę. Jednak ma swoje zasady i wartości, którymi się kieruje. To zabawny i dobry facet, który wie, czego chce. Kate to piękna, mądra i sprytna dziewczyna. Jest wytrwała i oddana rodzinie. Ma cele w życiu i z determinacją dąży do ich spełnienia.


Ja jestem tu, ty tam.
Niby razem, ale jestem sam.


Reszta bohaterów również dobrze wykreowana. Moją sympatię zdobył także Flynn, który okazał się świetnym i dobrym facetem z dużym poczuciem humoru. Troszczył się o Kate. Miles to młodszy brat Coopera i producent show. Nie polubiłam go, ale tak naprawdę to niewiele się o nim dowiadujemy. Może w kolejnych tomach bardziej go poznamy.

Okładka jest cudowna. Przyciąga wzrok i cieszy oko. Czcionka jest odpowiednia do szybkiego czytania. Każdy rozdział został ładnie ozdobiony i zarysowany. Całość podzielona jest na narrację pierwszoosobową na przemian z perspektywy Kate i Coopera, co pozwala nam na ich głębsze poznanie.

Podsumowując, Show to zabawna, pełna pożądania opowieść o łamaniu reguł, trudnych wyborach, intryg i walce o samego siebie. Pokazuje nam, że czasem trzeba zdać się na los, odłożyć na bok przesądy i zaryzykować. Czasami warto złamać zasady, by zobaczyć, co takiego przygotowało dla nas życie. Lekki, niezobowiązujący romans na letnie wieczory. Szczerze polecam każdemu z Was na oderwanie się na kilka godzin od rzeczywistości.




- Dzięki, że mnie porwałeś.
- Zawsze do usług - zapewnia. - Teraz umówisz się ze mną dobrowolnie czy znów będę musiał cię porwać?


Za możliwość przeczytania dziękuję Wydawnictwu Kobiecemu.



Znalezione obrazy dla zapytania wydawnictwokobiece

21 komentarzy:

  1. Zaciekawiłaś mnie tą książką, i chyba po nią jednak sięgnę choć nie miałam takie planu

    OdpowiedzUsuń
  2. Mają w wersji na czytnik? Chętnie kupię

    OdpowiedzUsuń
  3. Książka wpasowuje się w lekkie wakacyjne czytanie. :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Może i ja chętnie ja przeczytam ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Może sięgnę i przeczytam ją w te wakacje :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Chyba raczej nie dla mnie ta książka. Wpadnij i do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Niby ciekawe, ale romanse nie są dla mnie.

    OdpowiedzUsuń
  8. Biorę :D tylko jeszcze nie wiem kiedy znajde na to czas :D

    OdpowiedzUsuń
  9. Historia tych dwojga mogła by mnie zaciekawić, cóż trzeba to sprawdzić

    OdpowiedzUsuń
  10. lubię takie historie, romantyczka jestem to mnie zachwyca

    OdpowiedzUsuń
  11. Kolejna książka którą chętnie bym przeczytała.

    OdpowiedzUsuń
  12. Książka wydaje się ciekawa, jednak wydaje mi się, że mogłabym mimo wszystko nie odnaleźć się w tej tematyce... 😐 Pozdrawiam! włóczykijka z
    Imponderabiliów literackich

    OdpowiedzUsuń
  13. Nigdy nie czytałam tej książki, ale wygląda ciekawie ;)
    Buziaki♥
    http://rikaa-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. Książka ciekawa, na pewno na czasie.

    OdpowiedzUsuń
  15. Lubię taki książki, pewnie by mnie wciągneła :D

    OdpowiedzUsuń
  16. Coś czuje że bym się wciągnęła w tą książkę

    OdpowiedzUsuń
  17. Już sam opis mnie kupił - to chyba świetna propozycja dla mnie.

    OdpowiedzUsuń
  18. Raczej nie dla mnie taka książka. Dawniej lubiłam taką tematykę, a teraz jakoś nie bardzo.

    OdpowiedzUsuń
  19. Lubię taką tematykę w książkach, choć po serii książek w kategorii fantasy, jakoś ciężko mi się przestawić i wrócić do "normalnych" kategorii :D

    OdpowiedzUsuń
  20. lubię czasem siegnąc po coś lżejszego niż horrory. Ta pozycja wydaje mi się idealna na taką odskocznię

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz :)
Jest to dla mnie motywacja do dalszej pracy :)
Zostawiając komentarz wyrażasz zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych.