środa, 1 sierpnia 2018

"Play" Kylie Scott


Życie jest krótkie i trzeba zrobić wszystko, by miało sens, by znaleźć czas na bycie z ludźmi, których się kocha. Być blisko nich.

Tytuł: Play
Autor: Kylie Scott
Seria: Stage Dive (tom 2)
Tłumaczenie: Marcin Kuchciński
Strony: 280
Bohater/ka: Mal/Anne
Wydawnictwo: Editio Red



Evelyn i David — główny gitarzysta topowej kapeli rockowej Stage Dive — znaleźli szczęście. Nie minęło jednak wiele czasu, gdy kolejny członek zespołu wdał się w romans. Tym razem Mal, perkusista Stage Dive, postanawia nieco poprawić swój wizerunek. Dochodzi do wniosku, że u jego boku powinna być budząca sympatię fanów dziewczyna. Odpowiednia kandydatka pojawia się na prywatce u Evelyn i Davida. Ma na imię Annie i poważne problemy finansowe. Mal składa jej propozycję, aby przez jakiś czas za stosowną zapłatę grała rolę jego ukochanej. Annie przyjmuje ją z wahaniem — przecież Mal był jej idolem i bardzo, ale to bardzo się jej podobał... Choć od samego początku ustalili, że ten układ jest tylko czystą grą, już wkrótce okazało się, że ich serca grają razem mocniej niż perkusja w najlepszym kawałku Stage Dive...

W drugim tomie z serii Stage Dive znajdziesz uzależniającą mieszankę namiętności, czułości, humoru i erotyzmu. To wyjątkowo wciągająca, lekka i zabawnie napisana historia o zakrętach i trudnościach, jakie trzeba pokonać, aby spełnić swoje marzenia i znaleźć prawdziwą miłość. To opowieść burzliwa i niepokojąca, jak dźwięki bębnów, emocjonalny romans, który toczy się w rytmie dobrego, mocnego rocka. Zanim otworzysz tę książkę, pamiętaj, że już po pierwszych kilku stronach nie oderwiesz się od jej kart!

źródło opisu: http://helion.pl/ksiazki/play-stage-dive-kylie-scott,playd2.htm





Po zakończeniu pierwszego tomu klik od razu sięgnęłam po drugi. Zwłaszcza, że polubiłam Mala i jego poczucie humoru już w pierwszej części. Chciałam go lepiej poznać i dowiedzieć się, co skrywa za maską beztroski. Czy mi się to udało?


Mal jest perkusistą w zespole Stage Dive i najlepszym przyjacielem Davida. Na imprezie w apartamencie Evelyn i Davida poznaje piękną, ale i nieśmiałą Anne. Co wyniknie z ich znajomości?


Anne została oszukana przez przyjaciółkę i bez pomocy finansowej straci mieszkanie. Jej rozmowę na ten temat słyszy Mal. Postanawia, że zaoferuje jej układ. Ona będzie udawać jego dziewczynę, o on pomoże jej finansowo. Ale jak mieszkać pod jednym dachem z idolem, w którym była zakochana od dawna? Mal to kobieciarz i nigdy nie widziano go drugi raz z tą samą kobietą. Wiadomo czyje serce ucierpi w tym niby związku. Anne nie ma wyjścia. Musi być silna i nie może ulec urokowi gwiazdy rocka. Jednak nie wszystko pójdzie zgodnie z planem. Serce nie sługa, a kobieciarz może zechce się ustatkować?




- No nie, polizałeś mnie!
- To dowód moich uczuć. Sądzisz, że ślinię każdego, kto mi się nawinie?
- Ty… nie, nawet nie chcę o tym myśleć.

- Niektóre kobiety oddałyby wszystko, żebym tylko liznął je po twarzy. A ty tego nawet nie doceniasz. Nie wiesz, ile masz szczęścia, że obdarzyłem cię moją śliną. A teraz ty poliż mnie - nagląco wskazał palcem swoją szczękę. - Zrób to Anne. Zrób to teraz, kobieto, zanim się obrażę.



Styl autorki polubiłam już w poprzednim tomie, więc nie ma sensu rozpisywać się wiele na ten temat. Książkę przeczytałam w dwa dni, ale to ze względu na to, że czytałam ją wyłącznie wieczorem. Humor i i dialogi pomiędzy bohaterami to kolejny plus.


Okładka w podobnym stylu, co poprzednia. Tym razem mamy czerwony napis, który fajnie współgra z tłem. Mi się podoba :-)


Większość bohaterów znamy z poprzedniego tomu, ale tutaj bardziej poznajemy Mala oraz Anne.
Anne to młoda kobieta, która odkąd pamięta opiekowała się matką i młodszą siostrą. Instynkt opiekuńczy wpędza ją w kłopoty, bo najlepsza przyjaciółka puściła ją kantem. Teraz musi radzić sobie sama. Pracuje w księgarni, a jej szefem jest również jej przyjaciel Reece. W duchu się w nim podkochuje, ale ona jest dla niego tylko osobą awaryjną, gdy nie ma randki z inną. Anne nie łatwego życia, ale dzięki Lauren dostaje szansę na nowy początek.
Mal to facet z krwi i kości. Ma poczucie humoru i jest ogniwem łagodzącym w zespole. Powie coś śmiesznego i po konflikcie. Z pewnych powodów chce pokazać światu, że może się ustatkować i chce założyć rodzinę. Anne mu się podoba. Jednak skrywa pewien sekret przed wszystkimi. Czekają go ciężkie czasu i będzie potrzebował przyjaciół. A może przez jego skorupę przebije się Anne?


Play to historia o przyjaźni, zaufaniu, miłości, rodzinie, a przede wszystkim o sile jaką niesie wsparcie bliskich, gdy są nam potrzebni. W najgorszych chwilach to wsparcie jest najważniejsze. Również pełna humoru i pięknej muzyki oraz niegrzecznych rockmanów. Czego chcieć więcej? Mi ta seria przypadła do gustu i z tego, co zauważyłam kolejny tom podobał mi się bardziej. Czyżby trzeci był jeszcze lepszy? Pędzę żeby się przekonać. A Wam ją gorąco polecam :-)



Faktem jest przecież, że chcemy złagodzić ból innego człowieka między innymi po to, by samemu poczuć się przydatnym.








Za możliwość przeczytania dziękuję serdecznie Wydawnictwu Editio Red


Znalezione obrazy dla zapytania editio red

19 komentarzy:

  1. Bardzo fajna wydaję się być ta seria :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ta seria na pewno przypadłaby mi do gustu.

    OdpowiedzUsuń
  3. Ale Ci zazdroszczę tylu przeczytanych książek, u mnie niestety mało czasu... przynajmniej tyle ile bym chciała.

    OdpowiedzUsuń
  4. Ta seria niezbyt mnie ciekawi. To nie mój typ książek. Ale dobrze wiedzieć o tym tytule:)

    OdpowiedzUsuń
  5. To zawsze dobra oznaka jak od razu chce się czytać kolejny tom

    OdpowiedzUsuń
  6. Lubię takie przyjaźnie, a tym bardziej to wydawnictwo.

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie lubię erotyków, ale cieszę się, że Tobie się spodobało!

    OdpowiedzUsuń
  8. Uwielbiam książki, które sprawiają że po przeczytaniu pierwszego tomu od razu chcesz sięgnąc po drugi. Z chęcią dodam do zakładek - poszukam u siebie w księgarni.

    OdpowiedzUsuń
  9. Może kiedyś spróbuję się zapoznać z tą serią, ale bez żadnej presji.

    OdpowiedzUsuń
  10. ognista seria, może przeczytam w wolnej chwili

    OdpowiedzUsuń
  11. Cytat o lizaniu jest ciekawy :D

    OdpowiedzUsuń
  12. Za to właśnie kocham książki - te ciekawe wciągają bez reszty :)

    OdpowiedzUsuń
  13. już sae okłądki bardzo i się spodobały

    OdpowiedzUsuń
  14. Nie wiem, nie czuję przyciągania do tych książek :) pozostanę przy moich kryminałach i thrillerach :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Oj ciekawa jestem jak się to dalej potoczyło ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. oj, ta seria by mnie zaciekawiła! :D

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz :)
Jest to dla mnie motywacja do dalszej pracy :)
Zostawiając komentarz wyrażasz zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych.