środa, 22 sierpnia 2018

[PRZEDPREMIEROWO] "Zapomnij o mnie" K. N. Haner



Byliśmy z góry przegrani, a mimo to ja nadal chciałem walczyć.




Tytuł: Zapomnij o mnie
Autor: K. N. Haner
Strony: 406
Bohater: Marshall
Wydawnictwo: Kobiece
Premiera: 30.08.2018


Przeprowadzka do Nowego Jorku jest dla 28-letniego Marshalla szansą na odcięcie się od dawnego życia i błędów, które popełniał w młodości. Nowa praca, nowe miejsce, nowe życie. Kiedy Marshall dowiaduje się, że para studentów szuka współlokatora, nie zastanawia się długo i w ten sposób poznaje piękną Sarę.

Dziewczyny nie odstraszają tatuaże i groźny wygląd Marshalla, wręcz przeciwnie, zaczyna go prowokować i budzić w nim uczucia, których nie wzbudziła w nim dotąd żadna kobieta. Okazuje się jednak, że Sara skrywa wiele sekretów i że wkrótce wciągnie Marshalla w niebezpieczną grę.

Odkrywając kolejne tajemnice Sary, chłopak szybko zrozumie, że dziewczyna jest na krawędzi i że potrzebuje pomocy. Jednak w tej grze pozorów i sekretów nie będą sami.

Czy dziewczyna, która rozpaliła jego ciało, zdobędzie też jego serce? (Opis - Lubimy czytać)



Była jak wiatr. Wymykała mi się z rąk, i choć czułem ją, to nie mogłem jej złapać i zatrzymać przy sobie.


Marshall to dwudziestoośmioletni mężczyzna, który w młodości popełnił błąd. Rzucił on cień na całe jego dalsze życie. W celu ucieczki od swojej przeszłości przeprowadził się do Nowego Jorku, by zacząć wszystko od nowa. Wierzy, że nowa praca i otoczenie przyniosą mu ulgę i zapomnienie. Szukając mieszkania natrafia na parę studentów, którzy szukają współlokatora. Tak właśnie poznaje Matta i Sarę.

Marshall wiedział, że powinien trzymać się od niej z daleka, ale to było silniejsze od niego. Nie odstraszały jej jego tatuaże ani groźny wygląd. Wybucha między nimi pożądanie i to magnetyczne przyciąganie. Dziewczyna zaczyna go prowokować i wyzwalać w nim nieznane mu wcześniej uczucia. Jednak odkrywa, że dziewczyna skrywa wiele sekretów i na co dzień prowadzi niebezpieczną grę, która sprawia, że jest na krawędzi. Sara była jak ogień, który go spalał. Ich relacja była toksyczna, ale oni ciągle igrali z losem. Czy Shall zdoła ją uratować zanim będzie za późno?


Zawsze patrz w gwiazdy, one znają właściwą drogę.


Styl Pani Kasi bardzo przypadł mi do gustu. Jest niepowtarzalny i sprawia, że ciężko się oderwać. Narracja poprowadzona jest w pierwszej osobie z perspektywy Shalla, co jest wielkim plusem. Nie mamy tutaj zbędnych opisów. Jesteśmy wciągnięci do świata pełnego intryg, tajemnic i zaskakujących zwrotów akcji. Non stop trzyma nas w napięciu i tak jest od początku do samego końca.


Życie przecież nie jest czarno-białe. Historia każdego człowieka to zbiór kolorów, od tych najjaśniejszych do najciemniejszych. I złudne jest, że to my jesteśmy malarzami.


Bohaterowie zostali wykreowani na wspaniałych, barwnych i wyrazistych ludzi. Missy i Ash są przykładem kochającej się rodziny i przyjaciół, których powinien mieć każdy.                   
Sara to dobra dziewczyna, ale na swojej drodze spotkała niewłaściwych ludzi. Straciła wiarę w siebie i chęć zawalczenia o swoją przyszłość. Stała się marionetką w rękach innych i tańczyła tak, jak ktoś jej zagrał.                                                                                       
Marshall ma za sobą duży bagaż doświadczeń. Jest zamknięty w sobie i nieufny. Nie wierzy w siebie, w ludzi i w miłość. To dobry, wrażliwy i troskliwy mężczyzna. Nie miał lekko w życiu, a przez historię z Sarą czuje się bezsilny i rozdarty emocjonalnie. Jednak w jego życiu pojawia się ktoś jeszcze, kto wywróci życie Shalla do góry nogami, ale wniesie do niego również promyk słońca.

Na uwagę zasługuje również niesamowita okładka. Ma w sobie magię i to coś, przez co nie można odwrócić od niej wzroku. Urzeka swoim blaskiem i przyciąga do siebie. Zakochałam się w niej :*
                

Nigdy nie wątp w przyjaźń i miłość, Shall. One zawsze się obronią, jeśli są szczere i prawdziwe.


Zapomnij o mnie to historia, która dogłębnie wstrząsa czytelnikiem. Roztrzaska serca, a jej zakończenie wbije w fotel i wyciśnie niejedną łzę. To opowieść o sile miłości, prawdziwej przyjaźni, zaufaniu, trudnej przeszłości, bólu, cierpieniu, przebaczeniu i dążeniu do realizacji marzeń. Jest brutalna, szczera, wzruszająca, piękna i dająca nadzieję.

Podsumowując, z całego serca Wam ją polecam! To książka, obok której nie da się przejść obojętnie. Sentencja z tyłu okładki nie kłamie, ta historia właśnie taka jest: ekscytująca, seksowna, dramatyczna i nieprzewidywalna. Tej książki zdecydowanie nie da się zapomnieć!




Każdy z nas musi znaleźć swoją drogę, swój kompas, by iść ścieżką, która prowadzi we właściwym kierunku.


Za możliwość przeczytania dziękuję Wydawnictwu Kobiecemu oraz autorce.

Znalezione obrazy dla zapytania wydawnictwokobiece

13 komentarzy:

  1. Nie czytałam ale mam już ją zapisaną by napewno ja przeczytać ❤☺

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie czytałam ale wiele pozytywnych opinii słyszałam więc chętnie się skuszę na te książkę niedługo :) pozdrawiam :) www.wspolczesnabiblioteka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. O autorce tylko słyszałam, nic nie czytałam. I raczej tak pozostanie - niezależnie od tego jak jest chwalona i jak poruszające książki pisze, ja raczej nic ciekawego w nich dla siebie nie znajdę.

    OdpowiedzUsuń
  4. Wiele słyszałam o tej książce, w internetach o niej huczy. :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Jakoś nie mogę się przekonać do autorki. Wiem, że zbiera dobre opinie, ale jakoś unikam polskich, chwalonych pisarzy.

    OdpowiedzUsuń
  6. Mi również bardzo się ta książka podobała. Autorka zaskoczyła mnie takim zakończeniem. Nie tego się spodziewałam. Z chęcią sięgnę po jej kolejne powieści :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Książka raczej nie dla mnie, za to okładka całkiem ładna;)

    OdpowiedzUsuń
  8. ja już po lekturze. Strasznie mi się podobała. Marshall wydaje się być niezłym ciachem nie sądzisz? Zakończenie zwaliło mnie z nóg totalnie! Ja również jej nie zapomnę!

    zapraszam do siebie! Życie książkami pisane

    OdpowiedzUsuń
  9. Okładka tej książki jest obłędna <3 Mam ją w planach ;)

    Pozdrawiam ciepło

    OdpowiedzUsuń
  10. Oj mam w planach te książkę 😍

    OdpowiedzUsuń
  11. Nie znam autorki i myślę, że to książka nie dla mnie. Ale okładka faktycznie bardzo przyciąga i cieszy oko ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Książki tego autora chodzą ciągle za mną i nie mam na ne czasu. Może przynajmniej uda mi się przeczytać najnowszą powieść :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Chce przeczytać! Już od dawna mam ten tytuł na oku :) A okładkę pokochałam

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz :)
Jest to dla mnie motywacja do dalszej pracy :)
Zostawiając komentarz wyrażasz zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych.