środa, 17 lutego 2021

"Dziedzic podziemia. Pocałunek diabła" Monika Nerc


Zawsze sądziłam, że to słowa są najostrzejszą bronią, jaka może zranić człowieka, ale… to cisza łamie mi serce.






Tytuł: Dziedzic podziemia. Pocałunek diabła

Autor: Monika Nerc

Seria: Dziedzic podziemia (tom 2)

Strony: 312

Bohater/ka: Grigoriy/Catriona

Wydawnictwo: NieZwykłe

 

 

Drugi tom serii mafijnej, której akcja rozgrywa się w Warszawie!
Miłość, wierność, prawda – to się dla niej liczyło. On nie potrafił jej tego dać.
Serce Catriony jest złamane. I to przez samego diabła. Kobieta mogła spodziewać się po Grigoriyu wielu rzeczy, ale na pewno nie tego, że ma żonę…
Jakby tego było mało, wciąż nawiedzają ją koszmary i z każdym dniem staje się cieniem dawnej siebie. Jednak nie zamierza wybaczyć zakłamanemu rosyjskiemu diabłu tego, jak mocno ją zranił.
Tymczasem Grigoriy nie chce zrezygnować z kobiety, która tak bardzo zalazła mu za skórę. Próbuje się z nią skontaktować, ale na próżno. Catriona jeszcze tego nie wie, lecz będzie musiała mu zaufać. Nie tylko Grigoriy ma teraz wrogów, którzy czyhają na jego życie. Ona także.
(Opis z Lubimy czytać)

 


To nie ty dyktujesz zasady. Nic się nie zmieniło między nami - szepcze mi w usta.



W jednej chwili mamy poukładane i szczęśliwe życie, a w następnej to wszystko rozbija się jak bańka mydlana. Dociera do nas, że nas oszukano, że to była tylko iluzja, która znikła. Zostało tylko złamane serce i ból.

 

Dziedzic podziemia. Pocałunek diabła to wyczekiwana przeze mnie kontynuacja losów samego diabła, Grigoriya i Catriony. Pierwszy tom zostawił mnie w sporym zawieszeniu, ale na szczęście nie trzeba było aż tak długo czekać na drugą część.

Tych, którzy nie znają tej serii, zapraszam na recenzję poprzedniego tomu: Dziedzic podziemia. Szept diabła

 

Grigoriy obrał sobie za cel Catrionę i zdobył to, czego pragnął. Oddała mu wszystko i wierzyła, że to coś poważnego. On jednak nie przewidział, że dziewczyna dowie się, że ma żonę i od początku ją okłamywał. Nie potrafi wybaczyć mu kłamstwa i zrywa z nim kontakt. Ma złamane serce, ale nie może przestać myśleć o mężczyźnie. Ponadto dręczą ją koszmary, musi ratować warsztat ojca, a także na jaw wychodzą coraz to nowe fakty. To wszystko ją wykańcza, ale wciąż pozostaje silna.


 

Och kiska, nigdy z tobą nie skończę. Zostałaś przeze mnie naznaczona i już nigdy nie wypuszczę cię z moich szponów. A nawet jeśli spróbujesz uciec, i tak cię odnajdę - szepcze, obejmując moją talię drugą ręką i przyciągając mnie jeszcze bliżej.



Grigoriy nie ma zamiaru zrezygnować z dziewczyny. Każda jego próba kontaktu z nią nie przynosi oczekiwanych rezultatów. Catriona jest uparta i konsekwentnie go unika. On jednak ani myśli jej na to pozwolić. Zbyt bardzo zalazła mu za skórę, by pozwolił jej tak po prostu odejść.

Catriona nie zdaje sobie również sprawy, że pomimo swojej niechęci, będzie musiała ponownie zaufać rosyjskiemu diabłu. Nie tylko Grigoriyowi grozi niebezpieczeństwo, ale teraz również jej. Wróg czeka i czyha, by ich dopaść. Jak potoczy się ta historia?

 

Styl autorki wciąż pozostaje na wysokim poziomie. Czyta się ją z zapartym tchem, a strony uciekają w mgnieniu oka. Tutaj również nie zabrakło pikanterii, ale również nutki humoru, wartkiej akcji i niebezpieczeństwa.

 


Jest moją obsesją, której nie mogę wymazać z pamięci, a ja jestem trucizną wnikającą w każdy aspekt jej życia. Tylko że czasami okrutna trucizna bywa lekarstwem.

 


Catriona i Grigoriy stanowią swoje kompletne przeciwieństwa, ale coś ich do siebie przyciąga. Obydwoje żywią do siebie uczucia, ale ciągle toczą walkę. Są zbyt uparci, by przyznać przed sobą, że coś dla siebie znaczą. Ich każde spotkanie kończy się słownymi potyczkami i wybuchem namiętności oraz pożądania, którego nie potrafią zignorować. Ona jest zraniona i cierpi, a on zrobi wszystko, by ją odzyskać. Do czego to doprowadzi? Czy ta dwójka ma szansę na wspólną przyszłość? Bohaterowie przejdą dużą przemianę, Cat stała się pewniejsza siebie i bardziej zadziorna, a diabeł pokazał, że pod tą warstwą lodu ma jakieś uczucia. 

 

Dziedzic podziemia. Pocałunek diabła to pochłaniająca i emocjonująca historia pełna niepewności, tajemnic i mroku. Ból i pożądanie. Smutek i namiętność. Nadzieja i czyhające niebezpieczeństwo. Zaufanie i własne słabości. Tak wiele w niej skrajnych uczuć. Walka z demonami przeszłości, podejmowanie trudnych decyzji oraz sekrety sprzed lat, które wyjdą na jaw.

Czasem jedna chwila zmienia wszystko. Raz na gorsze, innym razem na lepsze. Tylko od nas zależy, co z tym zrobimy i czy będziemy o to walczyć.

Podsumowując, z całego serca polecam Wam tą serię!

 


- Kiska, to ja jestem tutaj królem, a ty słuchasz moich rozkazów - mówi nieustępliwe, zakładając moje niesforne włosy za ucho.

- A kim mnie to czyni? - pytam zaintrygowana, a wtedy jego dłoń niespodziewanie przyciąga mnie bliżej.

- Moją obsesją. Moją królową… - szepcze, gdy nasze usta dzieli wyłącznie kilka milimetrów - Moją nadzieją i cholerną słabością.

 

 

Za możliwość przeczytania dziękuję Wydawnictwu:

 


Moja ocena: 9/10

 

 

 


3 komentarze:

  1. Mafijne serie w gorących klimatach cieszą się wielkim wzięciem, sporo podobnych tytułów powstaje, miłośnicy takich przygód bardzo zadowoleni. :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Dość często zdarza się tak, że jeśli obracasz się w podejrzanym towarzystwie, które ma wielu wrogów, również ich zyskujesz, niezależnie od stopnia znajomości. Taka kolej rzeczy. Tym samym nie dziwi mnie to, że główna bohaterka jest w tarapach. Jednakże seria nawet mnie ciekawi. Może nie na tyle, by rzucić wszystko i biec po nią, ale jak nadarzy się okazja, to na pewno przeczytam.

    OdpowiedzUsuń
  3. Patrząc na tytuł spodziewałam się jakiejś fantastyki. Bardzo podobają mi się imiona głównych bohaterów :).

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz :)
Jest to dla mnie motywacja do dalszej pracy :)
Zostawiając komentarz wyrażasz zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych.