poniedziałek, 1 marca 2021

"Kasta. Granice pokusy" Ana Rose, Kinga Litkowiec

 

Kasta jest prawem. Oni są kodeksem. Ich zasad się nie łamie. Naruszenie ich może srogo kosztować.






 

Tytuł: Kasta. Granice pokusy

Autor: Ana Rose, Kinga Litkowiec

Strony: 300

Bohater/ka: Connor/Kinsley

Wydawnictwo: WasPos

 


 

Rozbudź wszystkie zmysły.
Miej oczy dookoła głowy.
Bądź gotowa na wszystko.

NADCHODZI KASTA

Nikt nie jest bezpieczny, gdy oni są w pobliżu. A jeśli jesteś obiektem ich zainteresowania i mrocznych fantazji, możesz być pewna, że nic nie jest w stanie ich powstrzymać.
Zagraj w grę, w której oni wyznaczają zasady. Bądź ostrożna, bo widzą każdy Twój ruch. Napędza ich Twój strach. Sprawia, że jeszcze bardziej pragną Cię mieć. Jesteś gotowa na to, co dla Ciebie przygotowali?
Mroczne myśli są nieodłączną częścią ich działania. Robią to, na co mają ochotę. Biorą wszystko, czego zapragną.
A teraz chcą Ciebie.

(Opis – Lubimy czytać)

 

 

- Nie lubisz się dzielić, co?

- Nie ma nawet takiej pieprzonej opcji. Rozszarpię każdego, który zbliży się do ciebie choćby na centymetr.

 

 

 

Miłość i nienawiść dzieli cienka kreska. Czasem może się ona zatrzeć, a wtedy trudno jest określić, z czym mamy dokładnie do czynienia. A tym bardziej, kiedy pokusa okazuje się być na tyle silna, że doprowadza nas do granic swoich możliwości.

 

Kasta. Granice pokusy to książka, która zwróciła moją szczególną uwagę. Kiedy tylko ją zobaczyłam, wiedziałam, że na pewno po nią sięgnę. Czy przypadła mi do gustu?

 

Kinsley to młoda dziewczyna, która jest zmuszona żyć w cieniu pewnej grupy o nazwie Kasta. Jej przyrodni brat Mason i jego koledzy Connor, Bryan, Jasper, Seth są jej przywódcami i mają ogromne wpływy oraz władzę, mogą praktycznie wszystko. Kinsley ma nadzieję, że w nowej szkole się od nich uwolni i wreszcie będzie mogła liczyć na spokój i nawiązać szczere przyjaźnie. Nie wie jednak, że Kasta obrała sobie ją za cel i zrobi wszystko, by ją złamać i doprowadzić ją do granicy. Oni zawsze dostają to, czego pragną. Ich gra się rozpoczęła i nie spoczną dopóki nie wygrają. Jak zakończy się to starcie?

 

 

Mam dość tego miejsca. Nie tak miało wyglądać tutaj moje życie. Miałam się w końcu odseparować od nich i zacząć żyć na nowo. A oni usilnie starają się na każdym kroku niszczyć moje plany. Obserwują każdy mój krok, a jeśli ten nie jest po ich myśli, wkraczają i rozpieprzają wszystko.

 

 

Styl autorek jest lekki i sprawia, że tę książkę się wręcz pochłania. Strony uciekają w mgnieniu oka i nie sposób się od niej oderwać. Jest mrocznie i niebezpiecznie. Jest pełna gierek, seksu, pożądania i namiętności. Pomimo że czasem wstrząsa i szokuje to i tak wciąga nas w losy bohaterów. Skrajne emocje i brak nudy gwarantowane.

 

Kinsley jest zadziorna, silna, pewna siebie, uparta i pełna determinacji. Lubi stawiać na swoim i ma twardy charakter. Jest też wrażliwa i troskliwa oraz starała się chronić swoje przyjaciółki. Czasem zachowywała się naiwnie i głupio, ale było to z drugiej strony trochę zrozumiałe, mimo że czasami mnie to irytowało.

 

 

Oddalam się od niego, jakbym uciekała przed samym diabłem. Serce wali mi, jak szalone, bo znów dałam mu się omotać i pozwoliłam na to, co chciał.

 

 

Każdy z członków Kasty ma pokręconą osobowość i swoje upodobania. Lubią władzę, kontrolę, seks, zabawę i stawianie na swoim. Sieją spustoszenie na uczelni i każdy woli robić to, co im każą. Nieco chore gierki napędzają ich do działania. Obrali sobie za cel Kinsley i mimo że każdy chce ją zdobyć, to jednak Connor rości sobie największe prawa do dziewczyny. To przystojny, uparty, zaborczy i wybuchowy mężczyzna.

Kinsley i Connor znają się od dziecka, ale pałają do siebie dużą niechęcią. Mimo tego czuć między nimi chemię i wzajemne przyciąganie. Ich każde spotkanie kończyło się kłótnią, słownymi potyczkami lub wybuchem pożądania. Ale czy mają szansę na coś więcej? Czy połączy ich głębsze uczucie?

 

Kasta. Granice pokusy to mocno pokręcona, a nawet i pozytywnie popieprzona książka. To historia o testowaniu i przekraczaniu swoich granic, sprawowaniu kontroli, pożądaniu, namiętności, seksie, niebezpieczeństwie, mroku, przerażeniu, dreszczyku emocji i adrenalinie. Opowiada o tym, jak trudno zapanować nad doznaniami i uczuciami, kiedy wciąż są wystawiane na próbę. Pokazuje jak dzięki władzy i pieniądzom można uzyskać ogromne wpływy i przywileje. Jak odpowiednia gra psychologiczna może wpływać na umysł człowieka.

Podsumowując, serdecznie polecam Wam tą książkę. Ma swoje wady i zalety, ale ostatecznie mnie urzekła, ma w sobie „to coś”. Nie każdemu przypadnie ona do gustu, ale osobom, które lubią nieco mocniejsze i pokręcone historie na pewno się spodoba.

 

 

Nawet nie miałam pojęcia, że tak brakuje mi jego dotyku. Boże, jego całego. Serce nigdy nie kłamie, mówi nam wszystko, co trzeba. A w tym momencie, bije we mnie jak szalone i próbuje wyrwać się do niego. Co zrobił ze mną ten chłopak? Byłam już kiedyś w nim zakochana, ale myślałam, że to uczucie odeszło.

 

 

Za możliwość przeczytania dziękuję Wydawnictwu:

 

 

Moja ocena: 8,5/10

 

 

3 komentarze:

  1. Niestety, do do końca mnien przekonała ta propozycja ksiazkowa. Cieszę się jednak, że mimo wad i zalet, lektura wyszła u Ciebie na plus. :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Dobrze, że książka Cię urzekła. Polecę ją siostrze, lubi takie historie.

    OdpowiedzUsuń
  3. Sympatycznie, kiedy ksiązka spełni pokładane w niej nadzieje. :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz :)
Jest to dla mnie motywacja do dalszej pracy :)
Zostawiając komentarz wyrażasz zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych.