wtorek, 9 marca 2021

"Złączeni miłością" Cora Reilly

 

Wszędzie za tobą pójdę, nieważne jak mroczną ścieżką przyjdzie mi kroczyć.





 

 

Tytuł: Złączeni miłością

Autor: Cora Reilly

Tłumaczenie: Anna Kuksinowicz 

Seria: Born in Blood Mafia Chronicles (tom 6)

Strony: 432

Bohater/ka: Luca/Aria

Wydawnictwo: NieZwykłe

 

 

Nikt nie przypuszczał, że się w sobie zakochają.
Kiedy Aria została oddana Luce w akcie małżeństwa, wszyscy byli pewni, że przyszły Capo ją złamie.
Aria była tego pewna.
Mężczyzna taki jak on, nieznający litości, nieczujący nic prócz nienawiści.
Jednak to, co niemożliwe, zdarzyło się. Zakochali się w sobie.
Ale Luca wie, zawsze wiedział, że miłość w jego świecie, na jego pozycji to ryzyko.
Kiedy Aria zdradza Lukę, próbując chronić swoją rodzinę, szybko się orientuje, że może stracić coś, o co tak długo walczyła. Zaufanie Luki.
Zaufanie ze strony mężczyzny, który nigdy nie zaufał nikomu bezgranicznie. Czy teraz zrozumie, że nigdy nie powinien?

(Opis - Lubimy czytać)

 

 

Nawet w najciemniejszej godzinie jesteś moim
światłem.

 

 

Tej serii myślę, że nikomu nie muszę przedstawiać, ale jeśli ktoś jej nie zna, to na blogu znajdziecie recenzje wszystkich tomów. 

Złączeni miłością to już szósty tom serii. Jest on kontynuacją losów Arii i Luki z pierwszej części. Tu możecie przeczytać jego recenzję: Złączeni honorem.

 

Aria i Luca z powodu obowiązku i honoru zostali zmuszeni do małżeństwa, mimo że tego nie chcieli. Na początku nie układało się między nimi najlepiej, ale z biegiem czasu pojawiło się wzajemne uczucie. Połączyła ich prawdziwa miłość. Mężczyzna wpuścił dziewczynę do swojego serca i obdarzył ją zaufaniem. A on nikomu nie ufa. Aria jednak dopuszcza się zdrady męża, chcąc chronić swoją rodzinę. Tym samym traci coś, co może być już niemożliwe do odzyskania. Luca nie wybacza i nie daje drugiej szansy. Czy zdoła wybaczyć żonie? Czy dziewczyna odzyska jego zaufanie?

 

 

Prowadziłem życie pełne śmierci i nie bałem się umierać, ale od kiedy w moim życiu pojawiła się Aria, miałem kolejny powód do tego, żeby żyć.

 

 

Aria i Luca już od początku skradli moje serce. To tak dobrze wykreowane postacie, których nie da się nie lubić. W tym tomie nie tylko mamy kontynuację ich losów, ale również pokazane jak na przełomie tych wszystkich części rozwijała się ich relacja i uczucie między nimi. Również jak długą i trudną drogę musieli przejść.

 Ona dobra niewinna i troskliwa. On bezwzględny, mroczny i władczy. Są jak woda i ogień. Miał ją złamać, a uczynił najważniejszą osobą w swoim życiu. W ich świecie nie ma miejsca na miłość, ale oni wbrew wszystkiemu zakochali się w sobie. Jednak teraz ich uczucie zostaje wystawione na próbę, bowiem Aria uczyniła coś wbrew ukochanemu. Zdaje sobie sprawę ze swojego błędu, ale pewnych spraw nie da się cofnąć i o nich zapomnieć. Jak potoczą się ich losy?

 

 

Zdrada. Dla członków mafii jakiekolwiek słowo sprzeciwu było zdradą. Kobiety powinny bezkrytycznie popierać swoich mężów, szczególnie ja, ponieważ byłam żoną capo.

 

 

Styl autorki wciąż pozostaje na wysokim poziomie i nie odstaje od reszty. Książkę czyta się szybko, a strony uciekają w mgnieniu oka. Jest niebezpiecznie, mrocznie, z dreszczykiem adrenaliny i mnóstwem emocji. Zdecydowanie nie ma miejsca na nudę. 

Okładka utrzymana w podobnym klimacie, co poprzednie. Przyciąga wzrok i zachęca do przeczytania.

 

Złączeni miłością to książka, która pochłania. To historia o popełnianiu błędów, o tym, jak w jednej chwili można zepsuć wszystko, na co się pracowało bardzo długi czas, o utraconym zaufaniu, trudnych wyborach i ponoszeniu konsekwencji swoich czynów. To książka pełna tajemnic, zwrotów akcji, mroku, namiętności, pożądania, ale też nadziei. Pokazuje, jak jedna osoba może zmienić nasze życie. Jak miłość potrafi być niespodziewana i silna, by móc przetrwać najcięższe próby. 

Podsumowując,  z całego serca polecam Wam całą serię Born in Blood Mafia Chronicles

 

 

Miłość. To uczucie było jasno widoczne na jej twarzy, a mi nadal wydawało się to niemożliwe, że mogła mnie kochać, bo nikt mnie nigdy nie kochał. Urodziłem się z okrucieństwem we krwi, zostałem wychowany, by niszczyć innych.

 

 

Za możliwość przeczytania dziękuję Wydawnictwu:

 

 

Moja ocena: 9/10


3 komentarze:

  1. Cytat nastawił mnie pozytywnie, lubię towarzystwo swojego partnera, podążać z nim w różne odcienie tego, co przygotował dla nas los, co sami zwojawaliśmy. :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Siostra bardzo lubi tę serię i jest bardzo zadowolona z lektury.

    OdpowiedzUsuń
  3. Ależ ta seria ma już tomów! Dla fanek to prawdziwa gratka!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz :)
Jest to dla mnie motywacja do dalszej pracy :)
Zostawiając komentarz wyrażasz zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych.