środa, 20 stycznia 2021

"Fear you" B. B. Reid

  

Przeszłość nie musi definiować tego, kim jesteś dzisiaj. I nie musi definiować tego, kim możesz być.

 



 

Tytuł: Fear you

Seria: Broken Love (tom 2)

Autor: B. B. Reid

Tłumaczenie: Sylwia Chojnacka 

Strony: 408

Bohater/ka: Lake/Keiran

Wydawnictwo: Kobiece

 

Lake oddała mu wszystko, a miała ofiarować tylko rok swojego życia. Zabrał jej niewinność, dzieciństwo, a co najważniejsze… skradł jej serce.
Niepokorny, groźny i pełen sprzeczności Keiran wydaje się nie mieć ciepłych uczuć dla nikogo. Życie złamało go, pożarło żywcem, a potem przeżuło i wypluło.
Lake wierzyła, że to ona go uleczy. Może by jej się udało, gdyby tajemnice z przeszłości nie zaczęły wychodzić na jaw. Gdyby obsesje chłopaka nie brały nad nim góry…
Czy para ma ze sobą więcej wspólnego, niż im się wydaje?
Jakie mroczne sekrety skrywa Keiran i co się stanie, kiedy zażąda od dziewczyny więcej, niż ta jest mu w stanie dać?
(Opis z Lubimy czytać)

 

Po skończeniu pierwszego tomu nie mogłam się doczekać, by sięgnąć po kontynuację. Czy i ta okazała się równie dobra? Przekonajcie się! 

Fear me

 

Fear you to dalsze losy Lake i Keirana, które wciągnęły mnie na nowo i pochłonęły do reszty. Lake oddała Keiranowi serce, a on tak po prostu je odrzucił. Pała żądzą zemsty i nienawiścią, więc w jego sercu nie ma miejsca na ciepłe uczucia. To zimny i apodyktyczny drań, który nie przyzna się do tego jak ważna jest dla niego dziewczyna. Woli ją odrzucić i skupić się na zemście i pomszczeniu brata. Ma też tajemnice z przeszłości, które wpłyną na jego teraźniejszość. Nie wie komu może ufać, bo wszędzie czyhają na niego wrogowie. Jak zakończy się ta walka?

 

Drugi tom jest równie dobry, co pierwszy. Akcja jest na wysokim poziomie, cały czas coś się dzieje. Nie ma czasu na nudę czy odpoczynek od palpitacji serca. Czyta się szybko, nie ma nudnych opisów, ciekawe dialogi i spójność.

 

Okładka przedstawia mężczyznę z bliznami na ciemnym tle. Minimalizm i prostota oraz doza tajemniczości.

 

Bohaterów już znamy z pierwszego tomu, choć nieco się zmieniają. Niektórzy dojrzewają, a inni pozostają tacy sami. Drogi Lake i Keirana nadal się splatają, a łączące ich uczucie przybiera na sile, choć tego nie chcą.

 

Podsumowując Fear you jest tak samo dobra, co poprzedniczka. Nadal mamy mnóstwo akcji, tajemnic, a do tego walki, zdrady, sensacja i zwroty akcji. Wciąga i nie pozwala odłożyć jej na bok, ponieważ cały czas coś się dzieje. Historia Lake i Keirana jest dynamiczna i nie sposób przewidzieć zakończenia. Nie jest to słodka historia, więc jeżeli takiej szukasz, rozczarujesz się. Ja polecam i czekam na kolejne tomy!

 

Spędziłam całe swoje życie bojąc się ciebie. Byłeś potworem ukrytym pod moim łóżkiem i diabłem, który ukradł moją duszę.

 

Za możliwość przeczytania dziękuję Wydawnictwu:





 

Moja ocena: 9/10

 

 

 

 

 

 

5 komentarzy:

  1. Ja nie miałam okazji zapoznać się z tą serią, ale siostrze bardzo przypadła do gustu.

    OdpowiedzUsuń
  2. Ciekawa jestem, czy moja córka widziałaby się na spotkaniu z tą książką, może akurat coś właśnie dla niej. :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo ciekawa recenzja, rzetelna, ale książka w ogóle nie w moim klimacie, więc raczej niestety nie sięgnę...
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajnie, że drugi tom jest równie dobry co pierwszy, ale ja nie jestem tą serią zainteresowana.
    Książki jak narkotyk

    OdpowiedzUsuń
  5. Zarówno pierwszy jak i drugi tom nie są zupełnie w moim guście...

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz :)
Jest to dla mnie motywacja do dalszej pracy :)
Zostawiając komentarz wyrażasz zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych.