środa, 26 sierpnia 2020

"To ty mnie uwolnisz" Camilla En [PATRONAT MEDIALNY]

 

Choć moje uczucia, dusza i ciało były wrakiem,
miałam nadzieję, że kiedyś
spotkam księcia z bajki,
który będzie traktował mnie
jak swoją księżniczkę.

 

 

Tytuł: To ty mnie uwolnisz. Część 1

Autor: Camilla En

Strony: 370

Bohaterowie: Chloe/Oscar

Wydawnictwo: WasPos

 

 

Paryż to miasto, które ma stać się dla Chloe furtką do lepszego życia. Opuszczając znienawidzoną Anglię, liczy, że we Francji spotka ją szczęście. Kiedy poznaje Oscara, pragnie zaznać u jego boku spokoju i miłości. Nie wie jeszcze, że on także skrywa tajemnicę, która może stanąć na drodze rodzącego się uczucia. Czy mężczyzna zapewni Chloe bezpieczeństwo, o którym kobieta tak marzy? Czy demony, które chciała zostawić za sobą, powrócą? Jedno jest pewne – kiedy przeszłość stale o sobie przypomina, trudno jest zachować racjonalne myślenie. (Opis z Lubimy czytać)

 

Czasem jedno wydarzenie lub krzywda sprawia, że decydujemy się na radykalne środki. Tak właśnie jest z Chloe. Nie może znieść życia z tyranem i ucieka do Paryża. Tam znajduje schronienie u przyjaciółki. Dziewczyna nie mówi nikomu, co jej się przytrafiło. Chce zacząć wszystko od nowa, dlatego szuka pracy. Tak trafia do hotelu, w którym właścicielem jest przystojny Oscar. Między tą dwójką pojawia się nić porozumienia. Los sprawia, że Oscar jest również sąsiadem Chloe i Julii. Chloe zaczyna pracę o coraz bardziej zbliża się do Oscara. Zaczyna łączyć ich coś więcej, jednak każde ukrywa coś bardzo ważnego przed drugim. A przecież związek nie może opierać się na kłamstwie. Co się stanie, gdy prawda i sekrety wyjdą na wierzch? Jak potoczy się historia tej dwójki? Czy przeszłość wygra?

 

Styl autorki bardzo polubiłam podczas czytania debiutu pt. „Zaopiekuj się mną”. Historia tak przypadła mi do gustu, że nie sposób było przejść obojętnie obok nowej książki autorki. Camilla pisze lekko i przyjemnie. Nie zanudza nas zbędnymi opisami ani przeciąganiem akcji. Tutaj wszystko dzieje się bardzo szybko i nie ma czasu na nudę. Rozdziały są z obu perspektyw, co bardzo lubię w książkach, bo możemy poznać bliżej bohaterów.

 

Okładka jest piękna. Przedstawia parę w objęciach. Jest subtelna i tajemnicza.

 

Ludzie mają różne upodobania, które nie zawsze są zgodne z naszymi. 

 

Bohaterowie są dobrze wykreowani, mają problemy i nie są pozbawieni wad. Jak każdy mają swoje sekrety i tajemnice, o których nie chcą mówić. Chloe ma trudną przeszłość, z którą nie może sobie poradzić. Zaś Oscar nie może się pozbyć byłej bez utraty czegoś cennego. Jednak w związku trzeba iść na ustępstwa. Czy im się to uda?

 

Książka spodobała mi się. Akcja dzieje się w Paryżu, więc miłość czuć w powietrzu. Jest to historia o ponownym zaufaniu drugiej osobie, o radzeniu sobie z trudną przeszłością. Autorka uświadamia nam, że po deszczy wychodzi słońce i jest szansa na lepsze jutro. Jest to historia o miłości z nutą subtelnej erotyki, o przezwyciężaniu strachu i zapominaniu o traumatycznych przeżyciach. A zakończenie sprawia, że chce się od razu sięgnąć po kolejny tom. Autorka rozbudziła moją ciekawość. Polecam Wam tę książkę na letnie jak i jesienne wieczory!

 



Wyobraziłam sobie, jak czyste karty zaczynają się wypełniać od tego właśnie momentu. To nie moja decyzja i nie mój przylot były przełomem, ale właśnie zmiana wizerunku i nastawienia. Czułam, że teraz wszystko zacznie naprawiać się samo.

 

 





Za możliwość objęcia książki patronatem medialnym i zaufanie dziękujemy serdecznie Autorce i Wydawnictwu. Życzymy dalszych sukcesów.




 

Moja ocena: 8/10

 

 

5 komentarzy:

  1. Wygląda na ciekawy romans, który może spodobać się czytelnikom szukającym uczuciowych ksiazek

    OdpowiedzUsuń
  2. Coś w moim guście! Chętnie przeczytam tę książkę, jeśli będę miała taką okazję.

    OdpowiedzUsuń
  3. Propozycja czytelnicza na przyjemne domknięcie ostatnich wakacyjnych dni. :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Propozycja zupełnie nie dla mnie, ale pewnie znajdzie swoich zwolenników.

    OdpowiedzUsuń
  5. Chętnie skusiłabym się na lekturę, choć imię głównego bohatera działa mi na nerwy. 😁 Mogłabym się jednak przełamać. 😄

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz :)
Jest to dla mnie motywacja do dalszej pracy :)
Zostawiając komentarz wyrażasz zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych.