poniedziałek, 10 sierpnia 2020

"Perwersyjna miłość" Laurelin Paige

 

- To kuszące. Bardzo kuszące.

- Ale…?

- Ale pewna mądra kobieta powiedziała mi,
że seks niczego nie naprawi.

 

 

Tytuł: Perwersyjna miłość

Seria: Kuszący duet (tom 2)

Autor: Laurelin Paige

Tłumaczenie: Sylwia Chojnacka 

Strony: 284

Bohater/ka: Sabrina/Weston/Donovan

Wydawnictwo: Kobiece

 


Odkąd Sabrina odkryła, że jest jednym z sekretów Donovana, nie może poukładać własnych myśli i zrozumieć swoich uczuć. On sam zniknął i nie daje znaku życia.
Z pomocą przybywa siostra Sabriny, Audrey. Dzięki niej nowa rzeczywistość staje się łatwiejsza do zniesienia. Szybko okazuje się jednak, że przeszłości nie da się tak łatwo wymazać. Zarówno dla niej, jak i mężczyzny, który zna każdy najmniejszy szczegół z jej życia.
Czy Donovan jest zdolny do prawdziwej miłości? A może nadal prowadzi swoją perwersyjną grę? (Opis z Lubimy czytać)

 

Po zakończeniu pierwszego tomu od razu chciałam sięgnąć po drugi. Jednak czy i ten tom, zwieńczający historię Sabriny i Donovana przypadł mi do gustu? Kto nie czytał, zapraszam również na recenzję poprzedniej części:Perwersyjny bogacz.

 

Sabrina odkryła sekret Donovana i próbuje wszystko przetrawić. Nie wie, co ma o tym myśleć i czy jest w stanie mu wybaczyć. Ten jednak niczego jej nie ułatwia, bo ucieka do Europy, zamiast o nią walczyć. Jak potoczy się ich historia? Czy czeka ich szczęśliwe zakończenie?

 

Książka napisana w podobnym stylu, co poprzednia część. Autorka pisze lekko, bez zbędnych opisów. Czyta się bardzo szybko, choć mnogość scen seksu czasami mnie przytłaczała.

Okładka przyciągająca wzrok i skupiająca uwagę. Jest zmysłowa i erotyczna.

 

Sabrina i Donovan są dość nietypową parą. Ona potrzebuje dominacji w sferze intymnej, on ma zapędy stalkerskie. W tej części poznajemy ich bliżej, możemy poznać ich motywy i przeszłość. Dowiadujemy się o każdym grzeszku Donovana, z których nie jest dumny, lecz niczego nie żałuje. Sabrina będzie miała twardy orzech do zgryzienia.

 

Ogólnie książka nieco mnie rozczarowała. Pierwszy tom o wiele bardziej mi się spodobał i liczyłam na więcej. Tutaj autorka się nie popisała. Jedyny zwrot akcji następuje na końcu, ale to i tak nie ratuje tej książki. Oczekiwałam więcej akcji i więcej emocji. Jak dla mnie zmarnowany potencjał. Jednak ci, którzy chcą poznać zakończenie tej historii, powinni ją przeczytać.

 

- Miłość nie musi być idealna, czy tradycyjna, Donovan.
Potrafię przymknąć oko na wiele błędów i nie musisz mnie kochać tak, jak kochał mnie ktoś inny kiedyś.
Miłość nie musi być podobna do miłości innych osób na świecie. Ale taka mi wystarczy, o ile ktoś będzie próbował.

 

 

Za możliwość przeczytania serdecznie dziękuję:



 

 

Moja ocena: 5/10

 

 

 

4 komentarze:

  1. To musi być niezwykle interesująca para, sądząc z Twojego opisu. Ja jednak nie przepadam za romansami.

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie czytałam pierwszego tomu, więc nie mam porównania. Szkoda, że cię rozczarowała.

    Książki jak narkotyk

    OdpowiedzUsuń
  3. Szczerze to mam już trochę dość takich książek.

    OdpowiedzUsuń
  4. Tak już bywa z tymi drugimi tomami często bywają rozczarowujące.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz :)
Jest to dla mnie motywacja do dalszej pracy :)
Zostawiając komentarz wyrażasz zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych.