niedziela, 8 grudnia 2019

"Wroga miłość II" Ana Rose



Staram się wrócić do normalnego życia. Życia bez Adeline, która często odwiedza moje myśli. Chce to przetrwać i decyduję się wcześniej niż planowałem skupić się na powrocie do swojego fachu.





Tytuł: Wroga miłość II
Autor: Ana Rose
Seria: Wroga miłość (tom 2)
Strony: 425
Bohater/ka: Damion/Adeline
Wydawnictwo: WasPos


ON – miał ją zabić.
ONA – miała być jego wyczekiwaną nagrodą po latach poszukiwań.
Stało się jednak coś, czego żadne z nich nie przewidziało. Pojawiło się UCZUCIE.
Największym koszmarem dla Adeline jest Evan. Dziewczyna wpada w jego łapy, ale dzięki niespodziewanej pomocy ucieka i ukrywa się.
Pytanie co teraz… Czy Damion nadal chce jej śmierci?
Tym razem problem tkwi jednak w tym, że prócz niego szukają jej ONI. A ONI są wytrwali w swoich poszukiwaniach i Damion musi zrobić wszystko, aby być pierwszym, który ją odnajdzie.
Adeline zmienia się… I nie chodzi tu tylko o wygląd, ta zmiana zaczyna się wewnątrz niej, na nowo ją kształtuje. Staje się silniejszą i żądną zemsty KOBIETĄ. Jest twardsza i prędzej sama się zabije, niż pozwoli na to komukolwiek innemu.
A czy zmieniło się coś po tym, gdy Adeline oddała się swojemu prześladowcy – Damionowi…? Tak, ich wzajemne przyciąganie nie ustało, a wręcz się nasiliło.
Czy to może się udać? Czy może stanie się coś, czego żadne z nich nie przewidziało?
Uczucie narasta, a śmierć czyha za rogiem…
(Opis - Lubimy czytać)


Wracam wspomnieniami do naszych wspólnych chwil. Chwil, które dzieliliśmy razem. Chwili, która sprawiła, że stałam się jego, a on tak łatwo to odrzucił. Wykorzystał mnie, tak perfidnie pozwolił mi wierzyć, że to coś dla niego znaczyło.


Zapraszam na recenzję pierwszego tomu: Wroga miłość

Po przeczytaniu pierwszej części od razu chciałam sięgnąć po drugą. Autorka zostawiła nas w takim zawieszeniu, że z niecierpliwością wyczekiwałam kontynuacji. A gdy już ją dostałam… przepadłam.


Była wszystkim, czego szukałem w kobietach. Inteligentna, seksowna, twarda, szczera i nieugięta. Była pierwszą kobietą, w której nie interesował mnie wygląd. Choć nie ukrywam, że była cudem w kobiecej postaci. Nikt nie potrafił przejść obok niej obojętnie, a swoim wzrokiem przykuwała uwagę każdego faceta w promieniu mili. Tak właśnie zrobiła ze mną. Była perfekcyjna w każdym calu.


W tej części dzieje się o wiele więcej i nie ma miejsca na nudę. Książka wzbudza w nas ciekawość i nie pozwala się oderwać, dopóki nie przeczytamy ostatniego zdania. Mamy tu sporą ilość akcji i kilka pikantniejszych scen. Autorka nieźle namieszała w życiu bohaterów oraz dodała kilka intrygujących wątków. Na jaw wychodzą również nieznane tajemnice z przeszłości, które wprawiają czytelnika w niemałe zaskoczenie.

Adeline pozostaje w rękach wroga, jednak udaje się jej uciec. Zmienia swój wygląd oraz tożsamość i wyjeżdża do Anglii. Tam wprowadza się do pewnej starszej pani, oferując jej w zamian pomoc w obowiązkach domowych. Adeline przemienia się w Anę, silną kobietę, która oprócz złamanego serca i niepewnej przyszłości ma również cel. Pragnie zemsty na swoich wrogach, a zwłaszcza na Damionie. Nie może znieść myśli, że nie wie, co dzieje się z Kelly.


Zemsta jest balsamem dla mego ciała i serca. Właśnie dla niej pojawiła się Ana, a dawna Adeline odeszła ze złamanym sercem. Sercem, które oddała człowiekowi, który od środka jest przesiąknięty czernią.


Adeline nawiązuje bliską znajomość z wnuczką Dorothy, Sienną. Odnajdują w sobie pokrewne dusze. Podczas jednego z ich wspólnych wypadów, spotyka Aarona. Nie rozpoznał jej, więc postanawia wykorzystać go do swojej zemsty. Dziewczyna wie, że igra z ogniem, ale jest gotowa na to poświęcenie. Wszystko się jednak komplikuje, gdy na jej drodze znów staje Damion. Komu uda się zwyciężyć? Czy ta dwójka ma jeszcze szansę na szczęśliwe zakończenie?

Damion po zniknięciu Adeline nie potrafi znaleźć sobie miejsca. Ciągle o niej myśli i zastanawia się gdzie jest. Z władczego i niebezpiecznego samca alfa pozostał cień, jest nieszczęśliwy i samotny. Dociera do niego, że czuje coś więcej do swojej niebieskookiej piękności. Za wszelką cenę chce ją odnaleźć i uratować przed śmiercią.


[...] Zastanawiałem się co właśnie robi, gdzie jest i czy poznała kogoś. Sama myśl o niej z innym mężczyzną, doprowadzała mnie do szału. Choć nie wiedziałem gdzie jest i co się z nią dzieje, miałem nadzieję, że tak szybko nie zapomniała o mnie.


Wroga miłość II okazała się świetną kontynuacją. Niebezpieczeństwo. Miłość. Zemsta. Tajemnice. Namiętność. Skrajne uczucia. To wszystko tworzy coś wyjątkowego, od czego nie potrafimy się oderwać. Miłość nie wybiera i pojawia się niespodziewanie. Damion i Adeline nie powinni być razem. W ich świecie taka miłość nie ma racji bytu. Ale miłość to niebezpieczna gra, dla której nie ma rzeczy niemożliwych. Jaką cenę będą musieli zapłacić za swoją miłość? To historia o podjęciu ryzyka, zaufaniu, przebaczeniu, cierpieniu, walce i stawianiu czoła przeszkodom.
Podsumowując, z całego serca polecam Wam całą serię!





[...]
- Jaki pieprzony test? Czy ty sobie ze mnie jaja robisz? - Sfrustrowany przeczesuje dłońmi swoje włosy.
- Chciałam sprawdzić czy jesteś wart tego, co dał nam los - odpowiadam dość pokrętnie.
- A co dał nam los? - Marszczy brwi. - Wieczny ból, a gdy mieliśmy tylko szansę na szczęście, ty uciekłaś jak pies z podkulonym ogonem. [...]


Za możliwość przeczytania serdecznie dziękuję Wydawnictwu:




Moja ocena: 9/10

6 komentarzy:

  1. Jeszcze nie miałam przyjemności przeczytać żadnej części tej serii, ale zamierzam to nadrobić i wiem, że się na nich nie zawiodę.

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie znam książek od tej autorki, ale mam w planach tę serię ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie do końca ciągnie mnie do tych książek, ale fajnie, że ci się spodobały. Ja chyba po prostu nie przepadam za taką tematyką :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Dla fanów gatunku będzie to na pewno ciekawa i warta poświęcenia jej czasu lektura. :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Muszę jeszcze nadrobić pierwszy tom :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Super, że to dobra kontynuacja, a nie klątwa drugiego tomu :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz :)
Jest to dla mnie motywacja do dalszej pracy :)
Zostawiając komentarz wyrażasz zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych.