poniedziałek, 15 kwietnia 2019

"Dearest Dandelion" Lex Martin


Kocham głęboko, całą swoją duszą. Moi poprzedni faceci byli jak ciepły koc w chłodny dzień. Jax jest płomieniem, ogniem, który wypala mnie na wskroś.



Tytuł: Dearest Dandelion
Autor: Lex Martin
Tłumaczenie: Agnieszka Kalus 
Strony: 336
Bohater/ka: Jax/Dani 
Wydawnictwo: Kobiece

Czasami warto zaryzykować, żeby dać szansę miłości

Jax Avery to gorący przystojniak, który jest gwiazdą piłki nożnej. Kiedy na imprezie poznaje Dani Hart, między nimi od razu iskrzy. Spędzają ze sobą upojne chwile, myśląc, że już więcej się nie spotkają.

Wkrótce okazuje się, że nową współlokatorką Dani jest siostra Jaxa, która nie cierpi brata z powodu jego podbojów. Sprawę komplikuje fakt, że chłopak ze względu na wypadek kompletnie nie rozpoznaje Dani.

Chociaż Jax ma mgliste pojęcie o tym, co zaszło między nim i Dani, to czuje do niej niesamowite przyciąganie. Nie potrafi trzymać się z dala, nawet jeśli oznacza to złamanie wszystkich zasad.

Czy chłopak poświęci swoją przyszłość, aby być z dziewczyną, którą zranił? (Opis wydawcy)


- Jax- szepczę – dziękuję, że przyjechałeś do Chicago,
żeby mnie znaleźć.
Zamykam oczy, a on przyciąga mnie bliżej, więc kładę głowę
na jego piersi i słucham bicia serca.
- Dandelion, zaczynam wierzyć, że to ty mnie znalazłaś.


Po przeczytaniu pierwszego tomu, czyli historii Clementine, miałam wielką ochotę i na drugi. Dani poznajemy już w pierwszej części, jest ona przyjaciółką i współlokatorką Clementine. Nie wie jednak, że na jej drodze stanie brat przyjaciółki, do którego nie powinna się zbliżać.

Dani to miła, skromna i cicha dziewczyna. Nie lubi ryzykować, woli ukryć się w cieniu niż być królową towarzystwa. Razem z przyjacielem tworzą listę rzeczy do zrobienia z okazji 21 urodzin dziewczyny. Jest w nim chłopak na jedną noc. Jak się można było spodziewać trafia na Jaxa. I będzie gorąco. Tylko, że później chłopak zacznie ją ignorować i traktować jakby jej nie znał. Danielle nie przyjmie tego dobrze. Jednak chce trzymać się od niego z daleka.

Jax to brat bliźniak Clementine. Typowy zły chłopiec, posiadający kasę i zmieniający dziewczyny jak rękawiczki. Ma jedną zasadę: nie umawia się z przyjaciółkami siostry. Jednak Danielle wydaje mu się inna i przyciąga go do siebie. Jedno wydarzenie sprawi, że ta dwójka zbliży się do siebie, ale nie wszystko ułoży się po ich myśli.

Przez książkę się płynie, a kartki uciekają w mgnieniu oka. Historia lekka
i przyjemna.

Okładka przyciąga wzrok i jak wszystkie książki wydawnictwa, jest urzekająca.

Książka, z którą spędziłam miło czas. Bohaterowie ludzcy i niepozbawieni wad. Historia o miłości, przyjaźni, zapomnieniu, radzeniu sobie z przeciwnościami losu. Nie jest to lektura wysokich lotów, ale można miło spędzić z nią dzień. Polecam.




- Pozwól mi dowieść, że mogę być twój i tylko twój. – Pochyla się i przyciska czoło do mojego. – Nie mogę obiecać, że cię nie zranię, bo wiem, że czasami jestem idiotą, ale chcę spróbować, a jeśli mi pomożesz, mogę być dla ciebie kimś więcej.


Za możliwość przeczytania serdecznie dziękuję wydawnictwu:




10 komentarzy:

  1. Lubię takie książki przez które się płynie, lekką fabułę i przyjemny styl. Przeczytam

    OdpowiedzUsuń
  2. Czasami potrzebna jest taka książka - żeby się zrelksować i zapomnieć o tym co naokoło ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Zazwyczaj podobają mi się wszystkie książki z Kobiecego, ale te tytuły gdzieś mi umknęły.

    OdpowiedzUsuń
  4. Ależ ambitny plan na 21. urodziny, zaliczyć faceta na jedną noc. Już za samo to podziękuję za tę książkę.

    OdpowiedzUsuń
  5. Sympatyczne spędzenie czasu z książką, to naprawdę miłe uczucie. :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Czytałam i recenzowałam tę książkę niedawno.Teraz mam w planach nadrobienie 1 tomu ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ciekawa fabuła. Mam ochotę poznać tę historię bliżej - aczkolwiek odniosłam wrażenie, że nieco za bardzo streszczasz treść książki:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo lubię książki z taką fabułą i przede wszystkim lekkie co się płynie czytając. Muszę koniecznie nadrobić pierwszy tom i drugi.

    OdpowiedzUsuń
  9. Na wakacyjne zaczytanie w ciepłym klimacie. :)

    OdpowiedzUsuń
  10. A ja jeszcze 1tomu nie znam! Muszę to nadrobić :D

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz :)
Jest to dla mnie motywacja do dalszej pracy :)
Zostawiając komentarz wyrażasz zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych.