piątek, 25 maja 2018

[PREMIEROWO] "Wychodząc z ukrycia" Ewa Olchowa


„Idź i nie oglądaj się wstecz. Masz żyć... Żyć tak, jak nigdy przedtem.”


Tytuł: Wychodząc z ukrycia
Autor: Ewa Olchowa
Seria: Zrodzona (tom 1)
Strony: 355
Bohaterowie: Rose/Will
Wydawnictwo: Ewa Olchowa Wydawnictwo jednoosobowe

PREMIERA: 25.05.2018 r.


Porywająca historia o dojrzewaniu, przyjaźni i miłości. Osadzona w świecie fantastyki, łączy w sobie znamiona romansu i grozy.

Porzucona przez matkę jako noworodek trafiasz pod opiekę starszej kobiety, która z czasem staje się Twoim całym światem.
Pozbawiona własnej tożsamości wzrastasz w duchu bezwzględnego posłuszeństwa.
Mimo to nie masz złudzeń. Wiesz, że nie należysz do tego świata.
Za silna… za szybka…
Zamknięta w czterech ścianach, jesteś jak ucywilizowane zwierzę.
Wyuczona wstrzemięźliwość i opanowanie tylko z pozoru czynią Cię człowiekiem.
Co jednak stanie się, jeśli spotkasz podobnych do siebie?
A wiedz, że przydarzy się to prędzej czy później… (Opis wydawcy)





Wychodząc z ukrycia to pierwszy tom czterotomowej serii Zrodzona. Opowiada ona historię o miłości, przyjaźni i rodzinie z nutą świata fantastycznego.

Rose nie jest zwykłym człowiekiem. Mieszka z babcią adopcyjną, nie ma oprócz niej nikogo. Wie, że jest niezwykła, ale kim właściwie jest? Nie zna swoich rodziców, ani żadnej rodziny. Jedyne, co zna to jej ukochana Lucy. Gdy zostanie odkryta, a na jej drodze staną Łowcy, nie może już czuć się bezpieczna. Szybka ucieczka do miejsca, w którym dorastała Lucy zostaje zorganizowana przez tajemnicze osoby. Rose otrzymuje szansę nowego startu, w miejscu gdzie nikt jej nie zna. W Portee poznaje rodzinę Lucy i swoich przybranych kuzynów. Ale czy będzie tam bezpieczna?


„Nie ma takiej osoby na świecie, która nie będzie chciała posiąść jej na własność. Kiedy jej dar się uaktywni, świat upomni się o nią, ale do tej pory musi pozostać w ukryciu.”


W Portee wszystkie tajemnice ujrzą światło dzienne. Tajemniczy Will będzie wprowadzał ją w świat, którego nie zna. Ale kim on właściwie jest? Między bohaterami będzie rodziło się uczucie, ale Rose nie może się zakochać. Jest inna i nie chciałaby wyjść na dziwadło. Jak potoczą się jej losy? Czy odkryje prawdę o sobie zanim będzie za późno?

Wychodząc z ukrycia to debiut Pani Ewy Olchowy. Natrafiłam na nią przypadkiem, ale nie żałuję, bo jak na debiut, czytało mi się ją znakomicie. Pomysł na  akcję, bohaterowie i świat Luminatów oraz Łowców, to naprawdę kawał świetnej roboty. Styl lekki, akcja nie pędzi, wszystko biegnie swoim torem. Pochłonęłam ją w dwa dni i chcę więcej.

Okładka jest naprawdę świetna. Te niebieskie oczy przykuwają wzrok, a w dodatku ma w sobie nutkę tajemniczości. Mi się podoba.

Polubiłam bohaterów historii. Lucy to dobra kobieta i kocha Rose jak własną wnuczkę. Bliźniaki przyjęli ją do swojego grona i są dla niej przyjaciółmi. Zaś tajemniczy Will czasem zachowuje się jak dupek, a czasem nawet w cywilizowany sposób. Ich potyczki słowne polubiłam.

Nie wszystko jest tutaj czarno-białe. Rose została porzucona, ale z pewnego powodu. Will również z pewnych powodów pojawia się w jej życiu. Możecie uznać go za gbura, ale on też ma swoje tajemnice i ból skrywany głęboko w sobie. Lubię takich tajemniczych bohaterów. I na pewno szybko o nim nie zapomnę. 

Wychodząc z ukrycia to historia nie tylko dla młodzieży. Można przy niej miło spędzić czas i zapomnieć o troskach dnia codziennego. Pełna miłości, przyjaźni oraz fantastyki. Ten debiut zasługuje na uwagę. Polecam ją Wam gorąco. Naprawdę warto.


„- Czuję ogień, którego nie sposób ugasić, więc nie igraj z nim, jeśli nie chcesz spłonąć.

  - Co, jeśli ja chcę płonąć żywym ogniem?






Jeśli chcecie dowiedzieć się więcej zajrzyjcie na stronę: www.ewaolchowa.com

Za możliwość przeczytania dziękuję autorce.

24 komentarze:

  1. Lubię tego typu pozycje :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Chyba to książka dla mnie myślę że by mnie zainteresowała.

    OdpowiedzUsuń
  3. Myślę, że mogłaby mi się spodobać ta książka.

    OdpowiedzUsuń
  4. Książka zapowiada się naprawdę dobrze :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Miłość, przyjaźń i fantastyka - bardzo obiecująca mieszanka. I mnie okładka bardzo się podoba.

    OdpowiedzUsuń
  6. Może się skuszę i przeczytam tę książkę :)

    OdpowiedzUsuń
  7. chętnie siegnelabym jak przecyztam moją obecną

    OdpowiedzUsuń
  8. Może po nią kiedyś sięgnę <3

    OdpowiedzUsuń
  9. nie które książki dla młodzieży są fajne

    OdpowiedzUsuń
  10. Muszę ją przeczytać zachęciłaś mnie .
    Zapraszam do mnie .

    OdpowiedzUsuń
  11. Chętnie bym ją przeczytała sobie :D

    OdpowiedzUsuń
  12. Być może za jakiś czas przeczytam tą książkę. Tyle interesujących tytułów się u Ciebie pojawia, że ciągle coś chcę przeczytać :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Książka ciekawa, powita nicią tajemnicy. Z pewnością spodobałaby się ojej mamie.

    OdpowiedzUsuń
  14. mam w planach tę książkę :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Cytaty są tajemnicze i nakłaniają do sięgnięcia po tę książkę

    OdpowiedzUsuń
  16. ZA fantastyką nie przepadam, ale zaciekawiłaś mnie nią :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Chętnie rozpocznę ta serię skoro jest taka wciągająca.

    OdpowiedzUsuń
  18. nie słyszałam o niej wczesniej :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Ta książka jest genialna! <3

    OdpowiedzUsuń
  20. Jakoś nawet ta magia nie jest w stanie mnie przekonać :D

    OdpowiedzUsuń
  21. Niby wszystko brzmi super, ale jakoś nie jestem stanie się przekonać.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz :)
Jest to dla mnie motywacja do dalszej pracy :)
Zostawiając komentarz wyrażasz zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych.