poniedziałek, 2 kwietnia 2018

Zapowiedzi wydawnicze [kwiecień 2018]


Marzec już za nami, od wczoraj rozpoczęliśmy kwiecień, a w nim wiele ciekawych premier. Przygotowałyśmy Wam kilka interesujących pozycji. Skusicie się?


         „Wieczór filmowy” Lucy Courtenay


Wydawnictwo: YA!
Premiera: 04.04.2018


Czy przyjaźń może przerodzić się w prawdziwą miłość?

Sol i Hanna to dwoje przyjaciół z dzieciństwa, którzy niespodziewanie spotykają się po latach. Opowieść rozpoczyna się 31 grudnia, kiedy to Hannę bezceremonialnie porzuca jej chłopak Danny, jeden z najprzystojniejszych w szkole. Hanna jest zrozpaczona. Koleżanki próbują zająć jej miejsce, a jedynym przyjacielem, który stara się ją pocieszyć, jest Sol. Chłopak wpada na pomysł, żeby oboje raz w miesiącu przez cały rok oglądali wspólnie film – raz wybrany przez niego, raz przez nią. Sprawy komplikują się, gdy okazuje się, że Sol zakochuje się w dziewczynie. Czy uda mu się zdobyć jej serce?



 „Znajdź mnie" J.S. Monroe


Wydawnictwo: W.A.B
Premiera: 04.04.2018
                                             

Czasem widzimy tylko to, co chcemy zobaczyć. Czasem to, co widzimy, zmienia nasze spojrzenie na świat.

Rosa, dziewczyna Jara Costello, popełniła samobójstwo, kiedy oboje studiowali w Cambridge. Nie ma dnia, żeby Jar o niej nie myślał. Minęło pięć lat, ale mężczyzna nadal obsesyjnie podejrzewa, że Rosa – jego jedyna miłość – żyje. Dręczą go wizje dziewczyny, zaskakująco realistyczne i pojawiające się w nieoczekiwanych miejscach. Jego terapeuta twierdzi, że to halucynacje pożałobne. Po odnalezieniu jej pamiętnika podejmuje rozpaczliwe działania, by zrozumieć okoliczności jej śmierci. Im głębiej zanurza się w sprawę, tym bardziej czuje się zagubiony. Trafia do mrocznego półświatka, gdzie nic nie jest tym, czym się wydaje i nikomu nie można ufać, trafia w sam środek szeroko zakrojonej intrygi, która zmienia wszystko wokół niego raz na zawsze.



   „Książę w wielkim mieście" Emma Chase



Wydawnictwo: Filia
Premiera: 04.04.2018


Nicholas Arthur Frederick Edward Pembrook, następca tronu Wessco, znany też jako Jego Seksowna Mość, jest niebywale czarujący, okrutnie przystojny i bezwstydnie arogancki – chociaż o to nietrudno, kiedy wszyscy kłaniają mu się w pas. 

Jednak pewnego śnieżnego wieczoru na Manhattanie książę poznaje piękną brunetkę, która nie postępuje jak reszta kobiet. Zamiast dygać, rzuca mu ciastem w twarz.

Nicholas pragnie dowiedzieć się, czy dziewczyna jest tak dobra jak jej wypiek. A królewski potomek przyzwyczajony jest, by dostawać wszystko, czego zapragnie.

Olivia Hammond nigdy nie marzyła, by spotykać się z księciem.

Królowa nie aprobuje szalenie nieodpowiednich wybryków dziedzica, nieustępliwi paparazzi ich śledzą, a opinia publiczna ocenia każdy krok. Choć rodzina królewska zmieniła karety na rolls-royce’y i już dawno nie ścięto nikomu głowy, to ich członkowie nie są skłonni zaakceptować zwykłej, przeciętnej dziewczyny.

Jednak dla Olivii młody mężczyzna wart jest wysiłku.

Cały świat przyglądał się dorastaniu księcia, a w tej chwili wszyscy czekają na królewski ożenek. Przychodzi jednak chwila, gdy Nicholas musi zdecydować kim jest i, co ważniejsze, kim chce być. 

Królem… czy mężczyzną na zawsze zakochanym w Olivii

    
        Twoje zdjęcie" Melanie Moreland



Wydawnictwo: Filia
Premiera: 11.04.2018


Nazywam się Adam Kincaid i jestem najlepszy w swoim fachu. Po śmierci rodziców postanowiłem doskonalić się w ich fachu, dlatego w tej chwili jestem najbardziej śmiałym niezależnym fotografem na świecie.
Być może niektórzy mają mnie za samotnika, ale nie dbam o to. Liczy się tylko dobre zdjęcie. Ale mimo że jestem dobry, wypadki chodzą po ludziach – i dzięki za to Bogu, bo dzięki jednemu z nich spotkałem właśnie ją. 
Alexandra Robbins. Moja opiekunka. Mój anioł.
Obiektyw mojego aparatu pokochał jej rude włosy i jasne, niebieskie oczy, dlatego też musiałem ją zdobyć. Szybko się okazało, że jesteśmy dla siebie stworzeni. Pasowaliśmy do siebie zarówno pod względem fizycznym jak i emocjonalnym. Coś jednak było nie tak. Dziewczynę prześladowała jej przeszłość i choć starałem się ją uwolnić, to niezależnie od tego, jak bardzo się staram, za każdym razem ją tracę.
Teraz zamierzam ją odzyskać. I tym razem nie wystarczy mi jej zdjęcie – pragnę jej całej, ponieważ wiem, że łączy nas coś wyjątkowego…



Nieznośny ciężar tajemnic" 
Samantha Young



Wydawnictwo: Edipresse Książki
Premiera: 18.04.2018


Niektóre sekrety są tak duże, że mogą zmienić wszytko.

“Wiem, jak o siebie dbać. Od zawsze mogłam liczyć tylko na siebie.”

India Maxwell nie tylko przeprowadziła się na drugi koniec kraju - spadła też na samo dno hierarchii towarzyskiej. Całe lata zajęło jej zdobycie popularności, dzięki której mogła ukrywać swoje rodzinne kłopoty. Teraz jednak zamieszkała w jednej z najbogatszych dzielnic Bostonu ze swoją matką, jej narzeczonym i jego córką, Eloise. I właśnie dzięki paczce przyjaciół swojej przyszłej siostry przyrodniej - ze szczególnym uwzględnieniem jej przystojnego, aroganckiego chłopaka, Finna - India znowu czuje się tak, jak nie chciała już nigdy więcej - jak śmieć.

India nie jest jednak jedyną osobą, która obawia się o swoje sekrety z przeszłości. Eloise i Finn, najpopularniejsza para w szkole, wcale nie są osobami, za jakie uchodzą. Życie wszystkich naokoło jest znacznie bardziej skomplikowane niż by się mogło wydawać. Gdy India powoli zbliża się do Finna i zaprzyjaźnia z Eloise, zagrażając w ten sposób pozorom, które pozwalają im funkcjonować, nienaruszone pozostają tylko prawdy brutalne i piękne, wystarczająco wielkie, aby zmienić ich na zawsze.

Poruszająca historia o przyjaźni, tożsamości i akceptacji od autorki z listy bestsellerów New York Timesa, Samanthy Young, złamie Wasze serce i poskłada je na nowo.




„Fallen Crest. Rodzina” Tijan



Wydawnictwo: Kobiece
Premiera: 19.04.2018

Znalezione obrazy dla zapytania fallen crest rodzina


Samantha i Mason są w sobie szaleńczo zakochani. Wydaje się, że nic nie stanie na drodze ich miłości, jednak pojawia się problem, bo nie wszyscy akceptują ten związek.

Matka Samanthy to typ kobiety, która nie powstrzyma się przed niczym, aby osiągnąć to, czego pragnie. Analise robi wszystko, by rozdzielić parę. Dopuszcza się nawet szantażu i stawia Sam ultimatum.

Kiedy wspomnienia z przeszłości wracają do niej z pełną siłą, dziewczyna musi znaleźć w sobie dość odwagi, by sprzeciwić się matce. Jeśli się zawaha, przyszłość Masona będzie przesądzona.

Czy Mason będzie walczył o ich miłość? Czy Samantha znajdzie w Fallen Crest kochającą rodzinę, jakiej nigdy nie miała?




„Raven. Biały kruk” J.L. Weil 


Wydawnictwo: Kobiece
Premiera: 26.04.2018


Po śmierci matki Piper i jej młodszy brat trafiają pod opiekę babci, do małej miejscowości, w której nic ciekawego się nie dzieje. Tam Piper spotyka zabójczo przystojnego Zane’a Huntera, dzięki któremu życie w nowym miejscu się całkiem znośne. Między parą zaczyna iskrzyć, jednak chłopak ma w sobie coś niezwykłego… coś nadprzyrodzonego i śmiertelnie niebezpiecznego.

Życie Piper i jej młodszego brata zmienia się w ciągu jednej nocy. Po tragicznej śmierci ich matki lądują na idyllicznej wyspie pod opieką nieprzyzwoicie bogatej babci, której nigdy wcześniej nie spotkali. Dziewczyna zaczyna się buntować, bo jedyne co można robić w Raven Hollow to zanudzić się na śmierć.

Biały Kruk to pierwszy tom serii Raven, w której wątki paranormalne łączą się z romansem i tajemnicami! To idealna propozycja dla fanów książek fantasy, którzy zakochali się historiach takich jak Saga Zmierzch, Akademia Wampirów czy Dary Anioła!

Kiedy na drodze Piper staje zabójczo przystojny Zane Hunter, okazuje się, że życie na wyspie może być całkiem znośne. Między parą zaczyna iskrzyć, chłopak ma w sobie coś niezwykłego… coś nadprzyrodzonego i śmiertelnie niebezpiecznego. Dlaczego jednak trzyma ją na dystans?

Piper nigdy wcześniej nie zastanawiała się nad przeszłością swojej rodziny i była przekonana, że jest zwykłą nastolatką,. Dlaczego wszyscy w Raven Hollow sprawiają wrażenie, jakby doskonale ją znali i co oznaczają niezwykłe tatuaże, które ożywają na jej oczach?

Kiedy ktoś próbuje zabić dziewczynę, staje się jasne, że ona i jej babcia muszą sobie dużo wyjaśnić. Kim jest Piper? Czym jest Zane? Czy ten cały nadprzyrodzony świat, który znała tylko z filmów może być prawdziwy?





„Jesteś moim światłem” Abbi Glines 


Wydawnictwo: Pascal
Premiera: 30.04.2018


Znalezione obrazy dla zapytania jesteś moim światłem glines


Małe amerykańskie miasteczko, troje przyjaciół z dzieciństwa i miłosne rozterki Willę, Brady’ego i Gunnera łączy coś więcej niż tylko przyjaźń… Willa nie pozwala nikomu zbliżyć się do siebie. Nie potrafi wymazać z pamięci złych decyzji, które podjęła w przeszłości. Dziewczyna nieustannie walczy o wybaczenie rodziny. Brady był kiedyś najlepszym przyjacielem i miłością z dzieciństwa Willi. Teraz wszystko się zmieniło. Gunner, szkolna gwiazda futbolu o narcystycznym charakterze, nie dba o nikogo oprócz siebie… z wyjątkiem Willi, którą rozumie jak nikt inny. Gdy tajemnice wychodzą na jaw, dawni przyjaciele z dzieciństwa muszą stawić czoła prawdzie… Abbi Glines potrafi zaczarować czytelnika swoją opowieścią. Nie mogłam oderwać się od historii Willy i Gunnera. 


Któraś przykuła Wasze oko? A może już z wytęsknieniem czekacie? Podzielcie się z nami w komentarzach. 






37 komentarzy:

  1. Całkiem fajny zbiór zapowiedzi mnie najbardziej zainteresował : Książę w wielkim mieście chętnie przeczytam tą książkę.

    OdpowiedzUsuń
  2. Znajdź mnie to coś dla mnie - uwielbiam takie wątki.

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajny pomysł na post :-) jedna pozycja mnie zainteresowała "Znajdź mnie". Pozdrawiam serdecznie :-)

    OdpowiedzUsuń
  4. "Znajdź mnie" zaciekawiła mnie najbardziej! :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo fajny pomysł na wpis :)
    Zainteresowała mnie książka "Znajdz mnie" :)

    https://xgabisxworlds.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Kilka propozycji wydaje się ciekawych, tylko kiedy znaleźć czas na tyle książek? Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  7. Niestety żadna z tych książek nie zapowiada się dla mnie dobrze. W sumie to sporo zapowiedzi wydawniczych, a jednak żadna nie przypada w mój gust książkowy i literacki. Pozdrowienia!

    OdpowiedzUsuń
  8. Wiele z tych zapowiedzi mnie zaciekawilo

    OdpowiedzUsuń
  9. Mam już Znajdź mnie - czeka w mojej kolejce czytelniczej. Zapowiada się bardzo ciekawie.

    OdpowiedzUsuń
  10. Wiele mi sie naprawdę podoba i koniecznie musze je miec, bo zapowiadaja sie genialnie:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Kilka pozycji chętnie bym kupiła, póki co na pierwszym planie u mnie poradniki kosmetyczne ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. W kwietniu na nic nie czekam, oszczędzam na maj. Wtedy chyba zbankrutuję 😂😂
    Pozdrawiam! Dolina Książek

    OdpowiedzUsuń
  13. czekam na "twoje zdjęcie" i kilka wpadło mi w oko

    OdpowiedzUsuń
  14. Ooo jestem ciekawa kilka z tych książek przypadło mi do gustu :D

    OdpowiedzUsuń
  15. Jejku no weźcie tego nie pokazuje bo oszaleje!! Zbankrutuje i nie wytrzymam czekając :P

    OdpowiedzUsuń
  16. Zaciekawiło mnie " Twoje zdjęcie" :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Znajdz mnie wydaje się ciekawa

    OdpowiedzUsuń
  18. "Znajdź mnie" zapowiada się interesująco pod względem portretu psychologicznego postaci - może się zainteresuję :)

    OdpowiedzUsuń
  19. ciekawie sie zapowiadają te książki :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Chętnie przeczytałabym „Książę w wielkim mieście" - wydaje mi się to książka na leniwe popołudnie, takie dla odpoczynku i relaksu.

    OdpowiedzUsuń
  21. Chyba nic bym z tego nie wybrała.

    OdpowiedzUsuń
  22. Fajne propozycje, jedną z nich dodałam już do swojej listy czytelniczej ( książe w wielkim mieście )

    OdpowiedzUsuń
  23. Każdy tytuł ma w sobie coś co ciekawi i wywołuje zainteresowanie

    OdpowiedzUsuń
  24. Bardzo ciekawe propozycje, zwłaszcza kusząca propozycja z książką o tytule: Znajdź mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Mnie najbardziej zainteresowała "Znajdź mnie" - zdecydowanie moje literackie klimaty.

    OdpowiedzUsuń
  26. Planuję Białego kruka, ale nic poza tym - za mało fantasy :D

    OdpowiedzUsuń
  27. No i nie wiem na co się zdecydować :P

    OdpowiedzUsuń
  28. Książkę w wielkim mieście <3

    OdpowiedzUsuń
  29. Powiem Ci że druga propozycja w jakiś sposób mnie zaintrygowała :)

    OdpowiedzUsuń
  30. Zaciekawiła mnie "Nieznośny ciężar tajemnic" - może uda mi się ją przeczytać za jakiś czas :)

    OdpowiedzUsuń
  31. Chyba żadna z tych książek nie dla mnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  32. Bardzo fajny post,kwiecień może być ciekawy i pełen czytania ! :) Zerknę na pewno na "Znajdź mnie". Pozdrawiam Cię serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  33. bardzo ciekawie zapowiadają się te wszystkie książki :) zwłaszcza "Wieczór Filmowy", "Znajdź mnie" i "Raven. Biały kruk" mnie zainteresowały i chciałabym je przeczytać :)

    OdpowiedzUsuń
  34. Na Twojej liście znajduje się kilka książek, które sama z chęcią bym przeczytała. ;)

    OdpowiedzUsuń
  35. Znalazłam na tej liście sporo książek, które trafią na moją listę do przeczytania :)

    OdpowiedzUsuń
  36. Fajna lista książek, a tytuły bardzo zachęcające. Nic tylko czytać. Szkoda że doba ma tylko 24 godziny

    OdpowiedzUsuń
  37. Widzę, ż kwiecień jest bogaty w wydawnicze nowości. Kilka tytułów mnie zaciekawiło i na pewno będę śledzić kiedy się ukażą.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz :)
Jest to dla mnie motywacja do dalszej pracy :)
Zostawiając komentarz wyrażasz zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych.