czwartek, 29 marca 2018

"This girl" Colleen Hoover


„Miłość i nienawiść mimo swojej przeciwstawnej natury, są uczuciami wypływającymi z namiętności.”
                         




Tytuł: This girl
Autor: Colleen Hoover
Seria: Slammed (tom 3)
Strony: 341
Bohaterowie: Will/Layken
Wydawnictwo: YA!



Po dwóch latach znajomości Layken i Will, wciąż szaleńczo w sobie zakochani, biorą ślub. Ich droga do ołtarza nie była jednak usłana różami. Teraz mają wreszcie czas dla siebie i mogą cieszyć się wymarzonym „weekendem miodowym”.
To dla nich również okazja do wspomnień. Layken chce wiedzieć o swoim mężu wszystko. Także to, jak ich znajomość i jej trudne początki wyglądały z jego perspektywy.
A Will? Jak na dobrego męża przystało, spełnia życzenie żony i dzieli się z nią najskrytszymi myślami, nie ukrywając absolutnie niczego



„Granica nie jest już tak wyraźnie nakreślona. Nic nie jest już czarno-białe. A ja zaczynam być całkiem pewien, że szary stał się właśnie moim ulubionym kolorem.”


Życie ciągle rzuca nam pod nogi przeszkody. Jednak nie po to byśmy się poddali i zaakceptowali naszą porażkę. Życie chce byśmy z nim walczyli, przesuwali własne granice i spełniali nasze marzenia. Zmusza nas do odnalezienia własnej drogi i podążania nią do końca.

To już ostatni tom o losach Willa i Lake. Ich historia zagościła w moim sercu i długo o niej nie zapomnę. Wzruszająca i pełna miłości książka, która rozgrzeje Was w te chłodne wieczory.

Mimo wielu przeciwności losu, miłość Lake i Willa zwyciężyła i para bierze ślub. Przed nimi ich „weekend miodowy” i okazja powrotu do przeszłości. Layken nie dają spokoju pewne wydarzenia i prosi męża, by opowiedział jej wszystko z własnej perspektywy. Will nie do końca jest z tego zadowolony, ale spełnia prośbę żony.

Historia opowiedziana jest z perspektywy Willa. Mamy narrację dwubiegunową, wydarzenia z przeszłości są poprzedzane tymi z ich miesiąca miodowego. Dzięki temu możemy poznać  co kierowało Willem w Pułapce uczuć. Wszystko staje się jasne i mamy pełny obraz.



„Cały wszechświat po prostu nadal istnieje, jakby się nic nie stało, nie bacząc na to, że całe życie jednego człowieka nagle stanęło w miejscu.”


Sięgając po nią spodziewałam się dokładnie tej samej historii, co w pierwszej części, ale zostałam miło zaskoczona. Owszem, wiele wydarzeń czytamy po raz drugi i może to być dla niektórych nużące, ale oczami Willa nabierały nowego znaczenia. Poznajemy także drugorzędne sytuacje z udziałem chłopaka. Wielkim plusem okazał się epilog i warto przeczytać This girl chociażby z racji na niego. Nie zdradzę Wam, więc musicie sami go poznać :)

Styl autorki jak zwykle płynny i lekki. Czyta się bardzo szybko, a akcja toczy się swoim rytmem. Również i w tej części poezja odgrywa ważną rolę. Mamy kilka utworów, które pojawiły się w Slammed. Są także nowe, które urzekają swoim pięknem i głębią.

Znowu możemy spotkać tych cudownych bohaterów i razem z nimi przeżywać każdą chwilę. Czarują swoją charyzmą i humorem.

Okładka utrzymana w podobnym stylu, jak jej poprzedniczki. Piękny pierścionek w pudełeczku na tle różowego koloru. Może wydawać się trochę przesłodzona, ale można mieć dzięki niej nadzieję na szczęśliwe zakończenie.

Podsumowując, This girl to idealne zakończenie tej cudownej serii, jaką jest Slammed. Jest szczera, pełna bólu, walki i łez. Szczerze polecam każdemu z Was całą trylogię, bo warto.






„Nie mam pojęcie, jak to się dzieję, że ktoś może uważać swoje życie za jałową dolinę, w której nie spotka go już nic dobrego, a chwilę później w ułamku sekundy pojawia się ktoś inny i zmienia wszystko jednym uśmiechem.”


Dziękuję!





43 komentarze:

  1. Przyjemna dla oka okładka, często wybierając książki nią wlasnie się sugeruje :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Moim zdaniem każda okładka powinna przyciągać wzrok :)

      Usuń
  2. Uwielbiam czytać, a aktualnie mam sporo czasu na nadrobienie zaległości. Głównie sięgam po kryminały, bo to jest moja pasja. Chociaż teraz chyba pora na coś troszeczkę lżejszego i być może to będzie właśnie seria podana przez Ciebie ? Myślę, ze do niej zajrzę. Bardzo dobra recenzja ! Pozdrawiam :)

    Zapraszam do siebie : http://mlodamamazpasja.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) zawsze warto czasami przeczytać coś innego :)

      Usuń
  3. Czytanie to moja pasja , na pewno przeczytam :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. fajna okładka tej ksiązki, chyba się skuszę na cos takiego

    OdpowiedzUsuń
  5. JA bardzo lubię autorkę, może uda mi się przeczytać tę książkę :)
    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  6. uwielbiam tę autorkę, chętnie przeczytam, bo mnie ciekawi

    OdpowiedzUsuń
  7. Koniecznie musze ja przeczytać. Bardzo mi sie podoba opis :)0

    OdpowiedzUsuń
  8. Po Twojej recenzji jak zwykle mam ochote przeczytać ta ksiazke ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Książka wydaję się być ciekawą więc może kiedyś przeczytam.

    OdpowiedzUsuń
  10. Każda Twoja recenzja zachęca do przeczytania danej ksiązki :D Zapisuję tę na listę :)

    OdpowiedzUsuń
  11. I znowu ciekawa książka! Muszę w końcu zorganizować sobie trochę czasu na codzienną lekturę :)

    OdpowiedzUsuń
  12. musi być ciekawa. mam ta serię, ale jeszcze jej nie czytałam.

    OdpowiedzUsuń
  13. Czyli wystarczy przeczytać tę książkę i nie sięgając po wcześniejszą, aby wiedzieć co tam było

    OdpowiedzUsuń
  14. Za dużo ostatnio Hoover w sieci i mam już jej trochę dość.

    OdpowiedzUsuń
  15. Lubiłam kiedyś czytać takie książki. Pewnie wciągnęłabym ją w chwilę.

    OdpowiedzUsuń
  16. Książki tej autorki jeszcze sa mi obce, ale w przyszłości planuję kupić kilka :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Niedawno właśnie skończyłam tą serię i muszę przyznać, że bardzo przyjemnie mi się ją czytało.

    OdpowiedzUsuń
  18. Nie znam ksiązek tej autorki, możliwe że zakupię :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Nie znam tej książki, ale słyszałam o niej bardzo wiele pozytywnych opinii i niebawem planuję ją kupić i przeczytać.

    OdpowiedzUsuń
  20. Raczej nie dla mnie tematyka :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Jestem wzrokowcem i już sama okładka zachęca do zakupu:)

    OdpowiedzUsuń
  22. Znam autorkę i lubię jej książki, więc z chęcią sie skuszę :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Bardzo dużo słyszałam o książkach tej autorki, ale nigdy nie miałam okazji jeszcze żadnej czytać :D

    Pozdrawiam oraz obserwuję. ;)
    Mój blog - klik!

    OdpowiedzUsuń
  24. Lubię czytać ale nie mam czasu :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Nie znam książki, ale okładka przyciąga wzrok a właśnie na to w pierwszej chwili zwracam uwagę.

    Obserwuję i zapraszam do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Lubię książki, które szybko się czyta i wciągają bez reszty. Chętnie poznam całą trylogię.

    OdpowiedzUsuń
  27. Zapisuje na mojej liście książek do przeczytania :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Uwielbiam czytać tego typu książki, ale ostatnio brak mi czasu na czytanie.

    OdpowiedzUsuń
  29. Ogólnie książki nie są moją mocną stroną. Mam mało czasu żeby usiąść i coś poczytać, a wieczorami jestem tak padnieta że od razu zasypiam. Książka prezentuje się fajnie a okładka przykuwa uwagę

    OdpowiedzUsuń
  30. Jestem zakochana w tej serii od kilku lat i to chyba się nigdy nie zmieni :d

    OdpowiedzUsuń
  31. Kocham książki tego typu! Koniecznie muszę ją przeczytać! Dzięki za polecenie :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz :)
Jest to dla mnie motywacja do dalszej pracy :)
Zostawiając komentarz wyrażasz zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych.