niedziela, 22 kwietnia 2018

SLAMMED BOOK TAG


Witamy w ten słoneczny dzień. Dziś przychodzimy do Was z Tagiem, do którego nominowała nas Justyśka z bloga Z miłości do książek :* Dziękujemy za nominację. Do dzieła :)


Archer z Bez słów
Pomimo tego, że nie mówi musi sobie radzić, ponieważ nie ma już nikogo, kto mógłby mu pomóc. Pokochałyśmy go całym serduszkiem za jego siłę i odwagę.


Sara Z popiołów
Wyjeżdża ze Szczecina i przenosi się do Krakowa, gdzie studiuje. Odcina się od rodziny i nie ma zamiaru wracać w rodzinne strony.


Ash z Zanim zostaliśmy nieznajomymi
Jest młoda, ale bardzo dojrzała. Od razu przypadła nam do gustu.


Piper i Zoe z Białego kruka
Piper nie zna nikogo na wyspie, ale trafia na Zoe, z którą od razu łapie wspólny język. Mimo że Piper nie przepada za przyjaźnią z dziewczynami, to Zoe wkrada się w jej łaski.


Kate Sedgwick z Promyczka
Kate pomimo choroby, zawsze była uśmiechnięta i nie dawała się chorobie. Ta postać na zawsze pozostanie nam w pamięci.


Bajecznie. A Tobie? Wieczór filmowy
W takim razie jesteśmy bajecznymi przyjaciółkami. Każdy to potwierdzi :D


Kim Holden to druga Colleen Hoover. Gra na emocjach i nie sposób nie uronić łez podczas czytania.


Seria Czerwień rubinu doczekała się nowych okładek. Media Rodzina wydała ją ponownie i wszędzie pełno tych książek.


Ryle z  It ends with us
Przekroczył granicę w stosunku do Lily. Nie możemy zdradzić, co zrobił, ale to było ostatecznym przekroczeniem wszelkich granic.


Elissa i Liam Złe serce
Jak tylko się poznali czuć było między nimi tak ogromne przyciąganie i chemię, że musieli być razem <3


Magia słowa
Biblioteczka ciekawych książek

Życzymy Wam miłej niedzieli :)

29 komentarzy:

  1. Świetny tag :D w końcu jakiś oryginalny post u kogoś :))
    Zapraszam do siebie - tez kocham książki :))
    https://cityoffwordsss.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetny tag! Doceniam za kreatywność i oryginalność!

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie spotkałam się jeszcze z tym tagiem - fajna sprawa :D Też Ci życzę miłej niedzieli :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo fajny i taki inny pomysłowy tag.

    OdpowiedzUsuń
  5. Jeszcze nie widziałam u nikogo tego Tagu :D Świetny pomysł :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ten tak widzę juz drugi raz. To znak że powinnam go zrobić u siebie. 😁 ciekawe odpowiedzi.

    OdpowiedzUsuń
  7. Kitty robiąca ten tag, can't wait...
    Ja akutat Archera nie polubiłam...

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetny tag. Jeszcze nigdy go u nikogo nie widziałam ale naprawdę przypadł mi do gustu więc może niebawem zrobię go u siebie :)
    Pozdrawiam,
    Dominika
    TheBookMyFantasy

    OdpowiedzUsuń
  9. BArdzo podoba mi się sposób i pomysł na tego posta :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo ciekawy pomysł na książkowy tag, lubię takie wpisy.

    OdpowiedzUsuń
  11. Tych książek jeszcze nie czytałam, ale myślę, iż po nie sięgnę. Ciekawy tag :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Mam wrażenie, że teraz jakoś więcej książek zostaje wydanych w nowych okładkach, ale może tak było zawsze, tylko wcześniej nie zwracałam na to uwagi. :P

    OdpowiedzUsuń
  13. Fajnie, że uczestniczysz w takich wyzwaniach.

    OdpowiedzUsuń
  14. takie wyzwanie jest na prawdę fajne i ciekawe . powodzenia :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Kurczę też się za to muszę wziąć :D

    OdpowiedzUsuń
  16. Fajny ten tag. Lubie książki

    OdpowiedzUsuń
  17. Nie widziałam wcześniej takich tagów - super!

    OdpowiedzUsuń
  18. nie bawię się w takie tagowanie na blogu :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Pierwsze widzę taki Tag, ale nie biorę udziału w takich „wyzwaniach” :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Nie słyszałam nigdy o takim tagu. Super sprawa ;>

    OdpowiedzUsuń
  21. Muszę w końcu poczytać książki tej autorki :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Taaak, już widzę, jak robię ten TAG :D
    Czerwień rubinu ma tak piękne okładki, a tak jej nie lubię :D

    OdpowiedzUsuń
  23. Bardzo ciekawy pomysł, choć ja nie bawię się w tego typu rzeczy.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz :)
Jest to dla mnie motywacja do dalszej pracy :)
Zostawiając komentarz wyrażasz zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych.