czwartek, 30 listopada 2017

Podsumowanie listopada



Hejka! Dzisiaj Andrzejki, czyli ostatni dzień miesiąca listopada. Dlatego czas na pierwsze podsumowanie miesiąca! A także pierwszy miesiąc blogowania za mną :) 

Oto lista przeczytanych książek:
1. „Consolation” Corinne Michaels - 346 stron
2. „It ends with us” Colleen Hoover - 351 stron
3. „Bez uczuć” Mii Sheridan - 386 stron
4. „Arsen” Mii Asher- 512 stron
5. „Conviction” Corinne Michaels - 358 stron
6. „Przebudzenie Olivii” Elizabeth O’ Roark - 432 stron
7. „Wróć za mną” A. Meredith Walters - 414 stron
8. „Franco” Kim Holden - 314 stron
9. „Tysiąc pocałunków” Tillie Cole (ebook) - 343 strony
Co daje nam w sumie 3 456 stron. Średnio ok. 115 stron dziennie :)

Najlepsza książka miesiąca: ciężko wybrać, bo kilka było naprawdę świetnych. 
Jednak stawiam na „Przebudzenie Olivii”.

Najgorsza książka miesiąca: chyba nie ma takiej, ale najmniej podobało mi się „Wróć z mną”.

Na blogu pojawiło się 9 postów. Jak na początek nie najgorzej prawda? :)

Liczba obserwatorów: 31
 
Liczba wyświetleń: 2524

Zakupiłam 8 książek:

„Szeptucha” Katarzyna Berenika Miszczuk
„Noc kupały” Katarzyna Berenika Miszczuk
„Franco” Kim Holden
„Diabolika” S. J. Kincaid
„Przebudzenie Olivii” Elizabeth O’ Roark
„Klątwa przeznaczenia” Monika Magoska-Suchar, Sylwia Dubielecka
„Zima koloru turkusu” Carina Bartsch




To by było na tyle.
A jak u Was w minionym miesiącu? Planujecie wróżby andrzejkowe na dzisiejszy wieczór? :)

41 komentarzy:

  1. Wow, skąd bierzesz czas na przeczytanie tylu książek? :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Hmm czytanie po nocach też ma swój urok :-D czytam w każdej wolnej chwili, pomiędzy uczelnią i obowiązkami :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Matko kochana ile książek! :O :D
    Mówiłam Ci, że z taką ilością jak Ty czytasz to będzie cudowne jak będziesz blogować i widzisz już miesiąc za Tobą i oby jak najwięcej <33
    Zaczytanego grudnia kochanie <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I tak zdarzało się, że było więcej :-D wiesz jak to jest z czasem u mnie :-)
      Dziękuję kochana :-*❤❤:-*

      Usuń
  4. Dużo udało Ci się przeczytać w tym miesiącu! :P I w ogóle duże postępy, gratuluję i powodzenia w dalszym rozwoju bloga! Z książek, które zakupiłaś ciekawi mnie "Klątwa przeznaczenia", bo całkiem głośno o niej było i widziałam dość skrajne opinie na jej temat, także jestem ciekawa jak wypadnie w Twoich oczach. ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :-) też jestem ciekawa, tym bardziej, że mam je prosto od autorek ❤ niedługo zacznę czytać:-)

      Usuń
  5. U mnie wieczór spokojny i z tv, fajny wynik, muszę chociaż jedną książkę przeczytać.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też spędziłam wieczór na oglądaniu, tylko że zaległych odcinków seriali :-) warto :-)

      Usuń
  6. WOW! Tyle książek przeczytałaś! :O A ja tylko jedną :O

    OdpowiedzUsuń
  7. Chciałabym mieć tyle czasu by móc to wszystko przeczytać.

    OdpowiedzUsuń
  8. Jak na początek to świetne statystyki :D No i czemuś ty dopiero teraz założyła bloga co? :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Próbowałam namówić Anię wcześniej, ale mnie nie słuchała ;p <3

      Usuń
    2. Ale posłuchałam :-D gdyby nie Ty to bym pewnie nawet o tym nie pomyślała 😊 więc dlatego dopiero teraz :-D

      Usuń
  9. Wow, jestem pod wrażeniem :D Powinnam brac z Ciebie przyklad :P

    OdpowiedzUsuń
  10. Musze przeczytac "Bez uczuc" bo jestem jej ciekawa :)
    Klikniesz w linki w nowym poście bede wdzięczna:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Naprawdę warto, podobała mi się :-)
      Pewnie :-)

      Usuń
  11. Super podsumowanie :) Najlepszą książkę musimy przeczytać!

    OdpowiedzUsuń
  12. piękny wynik, ja tylko 6 przeczytałam, ale wcześniejsze miesiące były lepsze jak twój teraz

    OdpowiedzUsuń
  13. a mi właśnie wczoraj przyszła książka "It ends with us" , bo zamówiłam na black friday jak było. cudowna okładka. mysle,ze na weekend sie wezmę za czytanie :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Wróżby to nie moja bajka. Za to widzę u Ciebie Klątwę - świetna książka.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też już z tego wyrosłam :-D o to muszę szybko nadrobić :-)

      Usuń
  15. Listopad to dla mnie początek w blogowaniu, chociaż bloga założyłam we wrześniu i wtedy też zaczęłam publikować, to w tym miesiącu dopiero zaczęłam współpracę i sumienne publikowanie postów. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To tak jak i ja :-) wow też szybko zaczęłaś współpracę, cieszę się i życzę powodzenia :-)

      Usuń
  16. Ładne wyniki, i patrząc na przeczytane książki, i na statystyki :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Zazdroszczę tego, że masz czas na czytanie. Ja mając dom na głowie i dwójkę dzieci nie mam na nic czasu - jedna na miesiąc to cud!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zawsze się znajdzie chwila :-) oj domyślam się, że ciężko czytać z dwójką urwisów nad głową :-)

      Usuń
  18. Zazdroszczę Ci tego czasu na czytanie, przy 2 małych dzieci jest ciężko. Ostatnio zaczęłam czytać serie "Inni" A.Bishop słyszałaś może o niej?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na pewno jest ciężko :-) Tak słyszałam, ale nie miałam okazji przeczytać. Spodobała Ci się? :-)

      Usuń
  19. Całkiem pokaźna lista, żałuję, że nie ma na czytanie tyle czasu co kiedyś :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Jestem bardzo ciekawa dzieł Kim Holden, ostatnio dużo się o niej dużo naczytałam :)
    zaprazam do siebie -> www.justine-r.com

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz :)
Jest to dla mnie motywacja do dalszej pracy :)
Zostawiając komentarz wyrażasz zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych.