czwartek, 2 listopada 2017

Wprowadzenie + Międzynarodowe Targi Książki w Krakowie

Rozpoczynając przygodę z blogowaniem chciałabym podzielić się z Wami moimi łupami z Targów :)
Mam nadzieję, że z czasem znajdę wiernych czytelników, że moje słowo do kogoś trafi.
Targi  to naprawdę ciekawe przeżycie. Mogłam na nich być dzięki mojemu ukochanemu, za co jestem mu wdzięczna. Razem z siostrą upolowałyśmy kilka nowości np. polecaną przez wszystkich nową powieść Colleen Hoover "It ends with us", a także nowości od wydawnictwa Szósty Zmysł :)
Miłą niespodziankę sprawił mi narzeczony książką wydawnictwa Otwartego "Bez uczuć".





Pozbawiając się oszczędności, zapolowałam na okazję w księgarni internetowej wydawnictwa Znak i tym sposobem jestem bankrutem. Jednak bardzo szczęśliwym bankrutem :D  W najbliższych dniach będę powoli wdrażała się w blogowanie i tym samym pojawi się kilka recenzji.
Trzymajcie kciuki :)




 

Za pomoc w stworzeniu bloga dziękuję mojej ukochanej Justyśce :* <3

10 komentarzy:

  1. Witam w blogosferze :)
    Mam nadzieję, że się odnajdziesz w naszym świecie :)
    Wśród twoich zdobyczy nie widzę nic dla siebie :D
    A jakbyś chciała jakieś bajery z CSSem albo coś, wal do Justi, a ona przekaże mi (albo pisz bezpośrednio do mnie) :D Wiesz, jestem jej specem od efektów :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W oceanie słów3 listopada 2017 12:33

      Dzięki za miłe przyjęcie :)
      Też mam taką nadzieję :P
      Haha oki, będę pamiętać i dziękuję :*

      Usuń
  2. Witamy :)
    Czytałam Diabolikę i była bardzo przyjemna i noc po za tym :) Planuję także Szeptuchę!
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W oceanie słów3 listopada 2017 12:35

      Dziękuję :)
      W takim razie za niedługo zapraszam na recenzje tych oto pozycji :)
      Również pozdrawiam :)

      Usuń
  3. No i oczywiście łupy dla Justi ;D
    Cieszę się, że wreszcie tu jesteś ze mną <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W oceanie słów3 listopada 2017 15:02

      No to oczywiste :D
      Ja też <3 :*

      Usuń
  4. Jeszcze nigdy nie byłam na Targach, ale może kiedyś się to zmieni. :D
    Życzę powodzenia w prowadzeniu bloga! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W oceanie słów3 listopada 2017 20:54

      Tego Ci życzę :-) naprawdę fajne przeżycie ;)
      Dziękuję!;)

      Usuń

Dziękuję za każdy komentarz :)
Jest to dla mnie motywacja do dalszej pracy :)
Zostawiając komentarz wyrażasz zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych.