poniedziałek, 4 grudnia 2017

My Big Bookish Wedding Tag



Dzisiaj przychodzę do Was z czymś zupełnie nowym na tym blogu. Mój pierwszy Book Tag :D
A dokładniej My Big Bookish Wedding TAG. Zabawa polega na losowaniu. Zobaczcie, co z tego wyszło. Może być ciekawie :)






1. Osoba, która pomoże Ci wybrać suknię ślubną (kobieta).
Pomoc otrzymam od Lily z „It ends with us”. Myślę, że razem damy radę. Może załatwi też darmowe kwiaty? :D

2. Osoba, która urządzi Twój wieczór panieński (kobieta).
Trafiłam na Cassie ze „Złego Romea”. Mam nadzieję na udaną imprezę.
W końcu Cassie jak chce to potrafi się dobrze bawić :D





3. Osoba odprowadzająca do ołtarza (mężczyzna).
Ben z „November 9”. Serio? Wolałabym go na męża :P Ale przynajmniej przystojniak będzie u mego boku :)




4. Ksiądz (mężczyzna).
O Boże … Elyas i ksiądz. Haha to będzie nie lada wyczyn, by nie wybuchnąć śmiechem :D Każdy kto czytał „Lato koloru wiśni” wie o co chodzi.




5. Szczęściara, czyli ta, która złapie welon (kobieta).
Bukiet dostanie się Olivii. No to szykuje nam się kolejne wesele. Ciekawe jak będzie wyglądała w sukni ślubnej :P




6. Osoba wygłaszająca przemówienie (mężczyzna).
Hmm Gus z „Promyczka”. Może nam coś dodatkowo zaśpiewa? Mam nadzieję, że nie powie nic niestosownego :D





7. Osoba odpowiedzialna za muzykę na weselu(mężczyzna).
Fionn z „Bez uczuć” no to może być ciekawe :)





8. Król parkietu (mężczyzna).
No któż by inny jak nie Liam z „Consolation”. Będzie wywijał na parkiecie. Mam nadzieję, że Natalie się nie obrazi jak go wypożyczę na chwilę :P




9. Osoba, która wypije za dużo i wyląduje pod stołem (mężczyzna).
Kurcze Archer? Tego się po Tobie nie spodziewałam :D Masz słabą głowę to nie pij haha :)






10. No i w końcu Mąż (mężczyzna).

Ta ra ram pam pam...

Miles Archer :) Mmm za mundurem panny sznurem :D Na mundur pilota z chęcią polecę :D Mam nadzieję, że będzie dobrym mężem :P Miles strzeż się, bo ze mną wytrzymać to nie lada wyczyn xD Oby nasza miłość nie była brzydka :D <3

Czas na nominacje :)
Nominuje każdego, kto ma ochotę wykonać ten Tag :P

52 komentarze:

  1. Oh większość propozycji z tej listy mam ochotę przeczytać <3
    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  2. Robiłam ten tag już daaawno... z tego, co pamiętam, moim mężem został Jaskier xD Nie mogłam sobie wybrać wierniejszego towarzysza życia.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie znam bohatera, ale cieszę się, że przypadł Ci do gustu :-)

      Usuń
  3. Lubię takie zabawy, są bardzo ciekawe. :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ale fajna zabawa! Zaraz sama ją zrobię!

    OdpowiedzUsuń
  5. O Boże, Elyas księdzem, to ja padnę podczas kazania xDD
    Myślę, że z Cassie dobrze będziesz się bawić :D
    Miles o rajuniu gratulacje takiego męza <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Haha mówiłam, że padniesz :-D
      Też tak myślę, a Miles niczego sobie :-) Ale chyba a wolała bym Twojego Holdera :-D

      Usuń
    2. Holder jest mniam ;D
      Podziele się z Tobą, jeśli pożyczysz Milesa :D

      Usuń
    3. Hehe nie ma problemu :-D czasem można się wymienić :-D

      Usuń
  6. kilka książek znam z tych pozcyji. pierwszą książką Hoover jaką przeczytalam bylo wlasnie "ugly love". na black friday zamowilam promyczek, za zamkniętymi drzwiami (czytam to wlasnie) i It ends with us . :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Moją pierwszą było Hopeless i też cudowna :-) Miłej lektury :-)

      Usuń
  7. Fajne są takie zabawy bo odpowiedzi nigdy nie są oczywiste i są totalnym zaskoczeniem.

    OdpowiedzUsuń
  8. Wstyd, ale żadnej z tych książek nie czytałam, także każdy bohater z Twojego tagu jest mi obcy :p

    OdpowiedzUsuń
  9. Fajny pomysł na wpis, ja książek już nie czytam tak często ale muszę do tego powrócić :)

    OdpowiedzUsuń
  10. znam pozycję 1, 2, 7, 9 a 10 dopiero bee czytac, czeka na mnie w kolejsce

    OdpowiedzUsuń
  11. Fajny ten Tag :) Ja to ostatnio mało czytam, więc bym nie miała z czego stworzyc takiego wpisu ;D

    OdpowiedzUsuń
  12. ,,Zły Romeo,, nas kusi niezmiernie :) Ostatnio odwiedziłyśmy bibliotekę i nie było tak strasznie :D Można spróbować jeszcze raz.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zły Romeo jest świetny ❤ haha to teraz czas na kolejny raz :-)

      Usuń
  13. Niestety pozycję te nie za wiele mi mówią, bo nie sięgnęłam po żadną z nich, ale post ciekawy, Tagi się po prostu przyjemnie czyta! :D

    OdpowiedzUsuń
  14. Znam tylko Milesa, ale ja bym go za męża nie chciała :D O, no to nie szykuje się znów takie złe wesele, widzę, że jesteś zadowolona :D

    OdpowiedzUsuń
  15. Ciekawa zabawa, próbowałam sama w myślach odpowiedzieć na pytania i nie zbyt mi wyszło :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Super zabawa, ciekawe towarzystwo na weselu:)

    OdpowiedzUsuń
  17. Świetny TAG :) a z Twoich propozycji czytałam jedynie Consolation ;)
    Pozdrawiam i obserwuję :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Ale fajny tag, nie widziałam jeszcze czegoś takiego :) To 100 lat młodej parze :D

    OdpowiedzUsuń
  19. Wow!! nice post. Great idea. I haven't read any of this, but want to read all this.
    I am your new follower #37, hope to see you on my blog.
    https://clickbystyle.blogspot.in/

    OdpowiedzUsuń
  20. Świetny post! :D nie widziałam jeszcze takiego tagu ^^ będę czekać na więcej

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :-) myślę, że pojawi się więcej :-)

      Usuń
  21. Zazdroszczę kandydata na męża :D

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz :)
Jest to dla mnie motywacja do dalszej pracy :)
Zostawiając komentarz wyrażasz zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych.