piątek, 3 stycznia 2020

"Warta ryzyka" K. Bromberg


Jesteś ryzykiem, które wybrałam. Jesteś tym, którego wybieram.


Tytuł: Warta ryzyka
Autor: K. Bromberg
Seria: Życiowi bohaterowie (tom 3)
Tłumaczenie: Marcin Kowalczyk
Strony: 460
Bohater/ka: Grayson/Sidney
Wydawnictwo: Editio Red





To trzeci tom serii Życiowi bohaterowie, w której znalazły się niezwykłe historie przystojnych braci w mundurach. Trzeci z nich, Grayson Malone, ma za sobą paskudną przeszłość. Jako młody chłopak zakochał się bez pamięci w dziewczynie, która nie była warta jego uczuć. Ta snobka z bogatej rodziny i egoistka z rozdętymi ambicjami pozostawiła go ze złamanym sercem i z małym dzieckiem. Ostatecznie Luke, uroczy chłopczyk, został miłością życia Graysona. To dla syna mężczyzna stał się dojrzałym, odważnym i silnym facetem, ale także zamkniętym w sobie samotnym ojcem.

Tą nadętą bogaczką była Sidney. Lata ciężkiej pracy zmieniły jej system wartości, jednak to wciąż uparta i pełna temperamentu dziewczyna, która tylko czasami popełnia poważne błędy. Ten zabójczy zestaw cech doprowadza ją do kryzysu w relacjach z szefem. Aby odzyskać jego zaufanie, wyrusza do małego miasteczka z misją ratowania jednego z magazynów. Ma nakłonić do udziału w konkursie HOT Dad kogoś, kto nawet nie chce o tym słyszeć. Tym kimś jest jej były facet, Grayson Malone.

Oto opowieść, w której znajdziesz pytania bez jasnej odpowiedzi. Upłynęły lata, Grayson i Sidney są innymi osobami. Przeszłość jednak wypaliła na sercu Graysona bolesne piętno. Poznasz ból i lęk, które każą silnemu mężczyźnie zamknąć się w skorupie samotności. Znajdziesz w tej historii namiętność i nadzieję. Przekonasz się, że kto pragnie szczęścia, musi podejmować ryzyko. I nie ma żadnych gwarancji, że ryzyko się opłaci...

Czy ktoś taki naprawdę jest wart ryzyka? (Opis z Lubimy czytać)


Warta ryzyka to trzeci i zarazem ostatni tom serii o braciach Malone. Na koniec przyszedł czas na Graysona, samotnego ojca ze złamanym sercem. Na jego drodze staje Sidney, kopia kobiety, która go zostawiła. Jak potoczą się ich losy? Czy miłość, która ich połączyła okaże się warta ryzyka?

Grayson jest pilotem w ratownictwie medycznym. Codziennie ratuje ludzkie życie, narażając własne.  Zostaje jednak niefortunnie zawieszony za niewykonanie rozkazu i narażenie życia załogi. Bracia widząc, jak źle wpływa na niego ta sytuacja, zgłaszają go do konkursu na najgorętszego tatusia organizowanym przez lokalną gazetę.

Sidney to córka właściciela gazety, w której pracuje. Pewnego razu zawala bardzo ważny wywiad, przez co zostaje wysłana, by uratować lokalny oddział w Sunnyville. Jednak Sidney jest uparta i wymyśla konkurs na najgorętszego tatuśka w mieście.

Styl autorki pozostaje niezmienny. Nadal pisze lekko i nie zanudza czytelnika. Książkę pochłonęłam bardzo szybko, a strony uciekały mi w mgnieniu oka. Jest pełna skrajnych emocji i humoru. Historia opowiedziana jest z perspektywy obydwojga bohaterów, co bardzo lubię w książkach.

Okładka jest piękna, według mnie najlepsza z całej serii. Jest subtelna i delikatna. Przedstawia uroczą parę w objęciach.


Kocham cię, do cholery, i nie mam pojebanej wskazówki, co z tym zrobić, poza prośbą o wybór mnie. Żeby mi powiedzieć, że jestem wart tego ryzyka.


Sidney od zawsze marzyła, by żyć w mieście i stać się redaktorką naczelną działu mody. Od zawsze była sama, a za główny cel postawiła sobie karierę. Nigdy nie pragnęła życia w małym miasteczku i założenia rodziny. Wszystko zmienia się za sprawą Graysona i jego syna.

Grayson jest opiekuńczym i troskliwym tatą. Dla niego najważniejszy jest syn i oddałby za niego życie. Po porzuceniu przez ukochaną stał się zgorzkniały, a jego serce przepełnia ból. Nie pragnie miłości, w jego życiu jest miejsce tylko na jednorazowe przygody.

Luke jest uroczym chłopcem, którego z miejsca pokochałam. W książce pojawiają się też bohaterowie z poprzednich części i sieją zamęt.

Los ponownie krzyżuje drogi Sydney i Graysona, wywracając ich życie do góry nogami. Wspomnienia wracają, a przeszłość nie daje o sobie zapomnieć. Jak potoczy się ich historia?

Podsumowując, książkami się bardzo podobała. To historia pełna bólu, cierpienia, walki z demonami przeszłości i przeszkód, z którymi muszą się mierzyć bohaterowie. Miłość to trudna droga, ale zarazem jest najlepszym, co może spotkać człowieka. Jest warta każdego ryzyka. Z całego serce polecam Wam całą serię o seksownych braciach!


Dawno temu ktoś kiedyś powiedział mi, abym znalazł to, co kocham i niech mnie zabije. Nie bój się tego, ponieważ ona również może być tym, co pomaga sprawić iż wróciłeś do życia. Ona może po prostu być powietrzem, którego potrzebujesz, aby oddychać, bez tego nie możesz żyć.



Za możliwość przeczytania serdecznie dziękuję Wydawnictwu:




Moja ocena: 9/10


7 komentarzy:

  1. Hmm... Nie przypominam sobie, bym kiedykolwiek miała do czynienia z tą serią. W sumie nie dziwi mnie to – ostatnio pełno tego typu historii, więc człowiek nieobeznany może się nieco gubić. Jednakże powiem jedno: tymczasowo się wstrzymam. Choć fabuła tej książki nawet w jakimś stopniu mnie ciekawi, to jednak muszę dowiedzieć się, jak tam poprzednie części.

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie kojarzę tej serii. Lubię humor i emocje w historii wiec rozejrze się za tą serią:)

    OdpowiedzUsuń
  3. To nie jest seria, którą chciałabym przeczytać. Nie przepadam za tego typu literaturą, a okładki z pewnością nie zwróciłyby mojej uwagi.
    Z drugiej strony, dałaś powieści wysoką notę, więc może warto się przełamać?

    OdpowiedzUsuń
  4. Dopiero zapoznaję się z twórczością Bromberg, ale już wiem, że to przygoda warta ryzyka. Zamierzam przeczytać Jej wszystkie powieści, w tym i tą serię.

    OdpowiedzUsuń
  5. Zapomniałam o tej serii, muszę nadrobić tom 2 i 3 bo pierwszy bardzo mi się podobał ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Tego jeszcze nie czytałam ale chętnie bym się zapoznała z tą serią :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Uwielbiam tą serię, moja ulubiona tej autorki :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz :)
Jest to dla mnie motywacja do dalszej pracy :)
Zostawiając komentarz wyrażasz zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych.