niedziela, 2 grudnia 2018

[ZAPOWIEDŹ] "Zła miłość" Samanta Louis [PATRONAT]


Jego troskliwy ton łamał mnie jeszcze bardziej.
Nie umiałam go rozszyfrować, nie rozumiałam,
w co pogrywa, ale poddałam się.
W końcu to był Dean,
chłopak, któremu oddałam serce.


Tytuł: Zła miłość
Autor: Samanta Louis
Strony: 213
Bohater/ka: Cassie
Wydawnictwo: e-bookowo.pl
Premiera: 10.12.2018


Opis książki:
Przyjaźń, miłość i bolesna prawda.

Jaka miłość sprawia, że gdy ją wyznasz, twój kochanek odchodzi? Z pewnością jest to zła miłość. Ale czy ta miłość nie zasługuje na szansę?
Kiedy Cassandrę opuszcza ojciec, a matka wysyła ją na miesiąc wakacji do swojej siostry, dziewczyna nie podejrzewa jeszcze, że ten wyjazd wywróci jej życie do góry nogami. Niespodziewanie na drodze Cassie stanie Dean, chłopak, który odszedł w momencie kiedy oddała mu serce. I miał ku temu dobre powody, bowiem tajemnica, jaką skrywa Dean, nie jest łatwa do zaakceptowania. Może się okazać, że gdy prawda wyjdzie na jaw, strach będzie silniejszy od uczucia, jakim Cassie darzy Deana.
W końcu Zła Miłość nie może mieć prawa bytu, czyż nie?





A tutaj kilka polecajek:

,,Zła miłość” Samanty Louis to wciągająca od pierwszych właściwie akapitów powieść. Bez zbędnych opisów, dużo dialogów, które nie powodują nudy w czytaniu. Napisane z humorem i nie ma w tej powieści nic zbędnego. Autorka pisząc ją wszystko dobrze przemyślała, przez co jest wręcz idealnie. Mogę tylko napisać, że chcę więcej. Czekam na pełną wersję już książki.

Aleksandra Dziura, Zaczytana Ola.

Pokochałam historię Deana i Cassandry od pierwszych stron i tak zostało do samego końca. Prawdziwość tej powieści wchodzi w nasze serca, żeby zagościć tam na stałe.

Malwina Nowak, Książkowy Świat Mali.

“Zła miłość” to historia, która pochłonęła mnie od pierwszych stron i od której nie mogłam się oderwać. Czy miłość może być zła? Czy uczucie, które wybuchło między dwójką młodych ludzi może być zakazane? “Zła miłość” to ciepła i pełna humoru opowieść, która pochłonie czytelnika i nie wypuści z objęć aż do ostatnich stron.
A zakończenie zmiażdży i złamie serce.

Anna Węglarz, W oceanie słów.

Złamane serce, to coś co nie łatwo nam wyleczyć. Właśnie z tym walczy Cassie.
To coś co nie jest łatwe, to coś co boli, i co chwilę coś nam o tej osobie przypomina. „Zła miłość” to dawka prawdziwych emocji. Znajdziemy tutaj ból, odrzucenie, próbę zwrócenia uwagi, ale także ogrom miłości, która z jakiś powodów uważana jest za „złą”. To wzruszająca książka, która zapewni każdemu czytelnikowi niezapomniane chwile. Gorąco polecam.

Justyna Dziura, Z miłości do książek.

“Zła Miłość” jest intrygującą pozycją. Romans jest gorący i sprawia, że motylki w brzuchu pojawiają się we właściwych momentach. Śmieszne dialogi i opisy, które nie wydają się wymuszone, a zawarty w nich humor dodaje im naturalności, sprawiają, że książkę szybko się czyta. A chęć poznania prawdy tylko napędza czytelnika do dalszego czytania. I to zakończenie. Nie spodziewałam się tego. Byłam tak zaskoczona, że musiałam poświęcić chwilę, aby pozbierać swoje myśli.

Katarzyna Boncz, Bookish Book Kate












Kilka słów o autorce:

Samanta Louis - polska autorka pisząca pod pseudonimem. Mama dwójki dzieci. Z wykształcenia fryzjer, gdyż od dziecka fascynowało ją obcinanie włosów. Codzienność jest dla niej inspiracją do pisania, a samo pisanie częścią życia, tlenem, którym oddycha. Zakochana w książkach. Autorka bloga Lawendowa Czytelnia. Zadebiutowała w 2018 roku powieścią „Chłopak, który pokazał mi jak żyć”.

Zapraszamy Was na fanpage autorki:


Tutaj link do trailera „Złej miłości”:

I do strony, gdzie możecie nabyć książkę:




5 komentarzy:

  1. I tym sposobem poznałam kolejnego autora :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratuluję objęcia patronatu! No i napisania rekomendacji. Ja dalej czekam na taki dzień, kiedy będzie mi dane to zrobić. A co do samej książki, to się jeszcze nad nią zastanowię. Najpierw muszę przeczytać kilka recenzji! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Sama już też nie mogę się jej wprost doczekać! :D
    Jeszcze tydzień...aaaa <3

    OdpowiedzUsuń
  4. Jestem ciekawa tej książki. Chętnie przeczytam jak się pojawi :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz :)
Jest to dla mnie motywacja do dalszej pracy :)
Zostawiając komentarz wyrażasz zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych.