niedziela, 9 grudnia 2018

"Deep" Kylie Scott


Randki powinny być reglamentowane -
tylko dla osób dorosłych i nie dla gwiazd rocka.


Tytuł: Deep
Autor: Kylie Scott
Seria: Stage Dive (tom 4)
Tłumaczenie: Marcin Kuchciński
Strony: 254
Bohater/ka: Ben/Lizzy
Wydawnictwo: Editio Red


Jak pamiętasz, David, Mal i Jimmy znaleźli cudowne kobiety, które najpewniej zostaną z nimi na dobre i na złe. Ciemnooki Ben, czwarty członek kultowej kapeli Stage Dive, świetnie gra na basie, ma fantastyczne muskularne ciało, jest pełen magnetycznego wdzięku i… interesuje go tylko dobra zabawa. Do stałego związku z całą pewnością się nie nadaje. Zwłaszcza że Lizzy Rollins, chyba jedyna dziewczyna, która budzi w nim prawdziwą czułość i trudne do opanowania pożądanie, stanowi dla niego zakazany owoc. Nie wolno mu jej tknąć, w grę nie wchodzi nawet niewinny podryw.

Lizzy doskonale wie, że grzeczne dziewczynki nie zakochują się w gwiazdach rocka. Niemniej przystojny Ben Nicholson jest jedynym facetem, który sprawia, że dziewczyna traci nad sobą kontrolę. Nie tylko jej się podoba i wciąż o nim myśli — stał się już jej obsesją. I choć zdaje sobie sprawę, że nie ma szans na dłuższy romans z przystojnym basistą, robi wszystko, co w jej mocy, aby zwrócić na siebie jego uwagę. Jest uparta i nie daje za wygraną, więc w końcu dopina swego. Upojna noc w Las Vegas należy do niej i do Bena, a Lizzy zapamięta ją na całe życie. Zapamięta, bo kiedy postanowiła, że zapomni o gwiazdorze na zawsze, dwie kreski na teście ciążowym wywrócą jej życie do góry nogami…

Czwarta część serii Stage Dive zasmakuje Ci jeszcze bardziej niż poprzednie! To wspaniałe połączenie romansu, komedii i cudownego, mocnego rocka. Historia Bena i Lizzy jest taka jak pierwsza miłość — przypomina rockową balladę. Opowiada też o sprawach ważnych: odpowiedzialności i zobowiązaniach, a także odwadze, którą daje miłość. Ta piękna książka sprawi, że emocje będą Ci towarzyszyć na każdej stronie. Pamiętaj o tym, zanim przewrócisz pierwszą kartę!


Kylie Scott pisze wielokrotnie nagradzane książki o miłości i muzyce. Jej opowieści wyróżniają się humorem i subtelną erotyką. Są uwielbiane przez rzesze czytelniczek z różnych zakątków świata. Scott mieszka w Australii, w Queensland, z mężem i dwójką dzieci. Uwielbia romanse, porządnego rocka i horrory klasy B. Czyta i pisze książki, ciesząc się pełnią życia.

Czy tym razem to, co stało się w Vegas, zostanie w Vegas? (Opis z Lubimy czytać)


                          


To już ostatnia część z serii Stage Dive. Polubiłam ją i smutno mi, że to już koniec. Świat pełen muzyki, przystojnych rockmanów i szaleństw dobiegł końca. Czy ostatni tom dorównał poprzednim? Przekonajcie się!

Ben to duży chłopiec. Od początku dało się go polubić, bo niczego nie udaje i jest zawsze pozytywnie nastawiony. Typowy miś, który roztacza swoją energię na innych. Mimo że dorobił się fortuny, nadal jest tym samym chłopakiem, który grał z kolegami dla zabawy. Nie jeździ drogimi samochodami, lecz swoim ukochanym starym autkiem. Nie wydaje pieniędzy na prawo i lewo, a także nie obnosi się z tym, że ma kasę. Za to go polubiłam.


Cóż, niektórzy ludzie po prostu są jak samotne okręty. Dla wszystkich najlepiej, gdy pozostają sami. Potrzebują wolności bardziej niż miłości i towarzystwa.


Lizzy to młodsza siostra Anne, którą poznaliśmy w Play. Tak naprawdę ma ona tylko siostrę, bo z matką nie utrzymuje kontaktów. Studiuje psychologię i właśnie wprowadziła się do starego mieszkania Anne. Od kiedy wkroczyła w świat muzyków z zespołu Stage Dive jej życie się zmienia. Ma grupę przyjaciół, a do Bena czuje coś więcej. Ale ten związek nie miał prawa zaistnieć. Jedna noc zmieniła wszystko. Nieplanowana ciąża wywraca życie dwójki bohaterów do góry nogami. Jak poradzą sobie z tą sytuacją? Staną na wysokości zadania?

Styl autorki nadal na tym samym poziomie. Czyta się szybko, nie ma zbędnych opisów. Dialogi oraz wiadomości między bohaterami urozmaicają treść.

Okładka utrzymana w tym samym stylu, co poprzedniczki. Mamy wydzierganego mężczyznę z nagą klatką, więc można zawiesić na nim oko :D Mroczna i tajemnicza. Bardzo mi się podoba.


Nie jesteś gotów, by brać mnie i moje uczucia na poważnie. Jedyne czego chcesz, to ukrywać się za pozą „Pan Zbyt Zimny, By Się Angażować” i bawić się moimi uczuciami. I w porządku, pogodziłam się już z tym. To jednak nie daje ci prawa przychodzić tu i zachowywać się, jak gdybym była twoją własnością.


Relacja głównych bohaterów rozwija się powoli. Ben chce jedynie przyjaźni, ale nie zostawi Lizzy samej z dzieckiem. Jedzie z nimi w trasę. Jednak praktycznie w ogóle nie spędzają czasu razem. Zawiodłam się trochę na Benie, bo całe dnie spędzał z dala od Lizzy, tak jakby jej unikał. Niby dorosły facet, a boi się kobiety w ciąży.
Jak myślicie, Ben w końcu dorośnie?

Podsumowując mamy tutaj podobny schemat, jak w poprzednich częściach. Deep to historia o sile przyjaźni, muzyce, gwiazdach rocka, ale i o braniu odpowiedzialności za własne czyny. Dziecko wszystko zmienia i stawia życie na głowie, ale jest też darem, którym powinniśmy się cieszyć, bo nie każdemu jest to dane. Z całego serca polecam Wam całą serię.




Jesteś dla mnie ważna od samego początku. Jesteś jedyną dziewczyną, do której wracam. I niezależnie od tego, jak daleko od ciebie uciekłem, nie mogłem przestać o tobie myśleć. Nigdy nie czułem niczego podobnego wobec żadnej kobiety.



Za możliwość przeczytania dziękuję:





12 komentarzy:

  1. Wydaje się być ciekawa trochę przypomina mi o pewnym filmie gdzie historia była podobna.

    OdpowiedzUsuń
  2. Trzy pierwsze tomy już za mną. Jestem ciekawa 4 tomu jednak na razie nie mam na niego czasu ;(

    OdpowiedzUsuń
  3. Seria może być przyjemną przygodą czytelniczą, porusza ciekawe życiowe zagadnienia. :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Zupełnie już mam dość tego typu książek, większość wpływa na mnie niestety bardzo negatywnie. Wole raczej takie bardziej niewinne romanse, jeżeli już mam jakieś czytać :)

    OdpowiedzUsuń
  5. W zasadzie nie lubię takich książek, ale że mój luby jest gitarzystą, to wypada przynajmniej spróbować :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Niestety nie lubię się z takimi książkami. Swego czasu przeczytałam mnóstwo podobnych i teraz wszystkie wydają się opierać na bliźniaczym schemacie. Niemniej połączenie miłości z muzyką jest ciekawym pomysłem :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie słyszałam o tej książce, ale strasznie lubię wszystko, co związane z muzyką, więc może się skuszę. :)

    Zapraszam do siebie > http://hiddenxguns.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie spotkałam się jeszcze z tą serią, ale jednak mnie do niej nie ciągnie :)
    Pozdrawiam!
    Niebieskie Iskry

    OdpowiedzUsuń
  9. 3 i 4 tom jak dla mnie najlepsze z całej serii

    OdpowiedzUsuń
  10. Niespecjalnie ciągnie mnie do tej serii, także pozwolisz, że odpuszczę sobie przeczytanie tego tomu. Jak i poprzednich, rzecz jasna.

    OdpowiedzUsuń
  11. Gdybym nie czytała tej serii, to po Twojej recenzji z pewnością bym się za nią zabrała.

    OdpowiedzUsuń
  12. Piękna historia! muszę dodać do swojej listy i ta okładka <3

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz :)
Jest to dla mnie motywacja do dalszej pracy :)
Zostawiając komentarz wyrażasz zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych.