środa, 5 grudnia 2018

"Piękno bólu" Georgia Cates


[...] Miłość do niego już zawsze będzie Pięknem Bólu.

Tytuł: Piękno bólu
Autor: Georgia Cates
Seria: Beauty (tom 1)
Tłumaczenie: Iga Lubartowicz
Strony: 334
Bohaterowie: Laurelyn/Jack
Wydawnictwo: NieZwykłe


Umówili się na trzy miesiące... ale tej miłości nie dało się zamknąć w ramy.

Jack McLachlan to magnat winiarstwa i jeden z najbardziej pożądanych kawalerów do wzięcia w Australii. Sukcesy i bogactwo sprawiły, że dobrze wie, co oznaczają skomplikowane relacje miłosne. Właśnie dlatego wykorzystuje wszelkie środki, które pozwolą mu uniknąć problemów. Interesują go piękne kobiety, ale nie chce mieć żadnych zobowiązań. Aranżuje związki jak biznesowe umowy, które niczym się od siebie nie różnią. Nie uznaje związków na długie lata. Nie używa prawdziwych imion; ani swojego, ani kobiety, z którą się spotyka.
To jego gra i jego reguły. I grałby według nich dalej, ale gdy w jego życie wkracza ona, jest zmuszony zmienić strategię. Laurelyn Prescott jest graczem, jakiego nie spotkał nigdy wcześniej. Kiedy nawiązuje trzymiesięczny romans z piękną piosenkarką ze Stanów, świat Jacka staje na głowie. Nic nie idzie zgodnie z planem, a on łamie coraz więcej swoich zasad dla dziewczyny, która powoli staje się czymś, czego istnienie uważał za niemożliwe. Elementem, który całkowicie zmieni reguły jego gry.
(Opis z Lubimy Czytać)
 



Podobno strach jest swego rodzaju darem.


To jedna z tych książek, które wycisnęły łzy z moich oczu. To książka, po której pragnie się drugiego tomu. To książka, która rozrywa serce i zostawia nas z niczym. 

Styl autorki jest prosty i lekki. Czyta się szybko, a wydarzenia uciekają nam, w takim tempie, że nim się spostrzeżemy jesteśmy na ostatniej stronie. Mamy tutaj sceny 18+, które są przemyślane i dopełniają książkę.

Akcja trwa trzy miesiące, poprzez które poznajemy oboje bohaterów. Nic nie jest zagmatwane, a i przeszłość bohaterów jest świetnie napisana, przez co nie pogubimy się, a tylko więcej o nich dowiemy. 


Kobiety są pamiętliwe. Mogła ci powiedzieć, że ci wybacza, ale pewnie jeszcze to przemyśli. Będziesz miał szczęście, jeśli w ogóle się do ciebie odezwie.


Okładka jest taka zmysłowa i piękna. Jedynym minusem są te paznokcie modelki, ale na szczęście nie ma to związku z całością, która komponuje się idealnie. 





Laurelyn po ciężkich wydarzeniach wyrusza na wycieczkę na drugi koniec kuli ziemskiej - do Australii. Tam poznaje brata swojej przyjaciółki, któremu od razu wpada w oko, niestety bez wzajemności. Addison- przyjaciółka Laurelyn - od razu wykazuje zainteresowanie przyjacielem brata i rozpoczynają swój krótki związek. Gdy dziewczyna przypadkowo spotyka tajemniczego mężczyznę, postanawia się z nim spotkać. Jednak mężczyzna ma warunki, które mogą być źle odebrane i niezaakceptowane przez nią. Z początku ma opory jednak postanawia zagrać w jego grę. Szkoda tylko, że nie zna jego prawdziwego imienia, ale sama nie zostaje mu dłużna i też podaje fikcyjne. Ich związek jest inny niż wszystkie jakie do tej pory prowadził Jack. Jest troskliwy i opiekuńczy, nie łączy ich tylko łóżko, ale i zaskakuje ją pozytywnie drobnymi gestami. Nic dziwnego, że po jakimś czasie zaczyna coś do niego czuć. Jednak to jest ponad zasady jakimi mają się kierować. Co będzie jeśli nie wszystko ułoży się po ich myśli? 

Jack, to facet, który ma spore obszary winnic. Jest bogaty i wpływowy. Jednak przez swoją pracę nie chce mieć ani żony ani dzieci, by nie czuły się odtrącone, gdy on będzie zajmował się wciąż rozrastającym się biznesem. Dlatego zamiast związać się z jedną kobietą, ciągle spotyka się z kimś innym. Dopiero związek z Laurelyn wydaje się inny. Trwa znacznie dłużej niż zazwyczaj i czuje, że traktuje ją inaczej. To dobry mężczyzna, którego życie właśnie tak wyglądało i stara się tego uniknąć. Ma wspaniałą rodzinę, ciepłą i życzliwą, którą kocha bezwarunkowo. W takiej rodzinie chciałby się znaleźć każdy. A jego matka jest cudowną osobą :)


- Przysięgam, że mężczyźni w naszej rodzinie nie poznaliby kreatywności, gdyby stała koło nich i im machała.


Ta powieść jest tak piękna, i tak pełna bólu. To coś, co się nie czyta, a połyka jednym tchem. Zaczynając czytać czułam, że może wywrócić mój świat do góry nogami, ale nigdy nie przypuszczałam, że gdy skończę będę tak rozbita emocjonalnie. Ta bomba, która pod koniec zsyła nam autorka jest tak okropna, że mam ochotę przeczytać drugi tom, by się dowiedzieć co się stało dalej. Bohaterowie chroniąc siebie, ranią siebie nawzajem.

Podobała mi się relacja głównych bohaterów. Ich miłość można było wyczytać z każdego nawet najmniejszego gestu. Ich romantyczność rozczuliła moje serce. To piękna historia, która na długo zapadnie w moje serce i gdy kolejne tomy wyjdą, zacznę czytać je od nowa, ponieważ to idealna książka i ją uwielbiam.

Czy Wam ją polecam? Zdecydowanie! Musicie poznać tą historię i poczuć te emocje. A czas pokaże czy związek piosenkarki i właściciela winnic ma szansę na przetrwanie. A także czy związki z przeszłości nie zburzą ich świata. Już nie mogę się doczekać kontynuacji <3


Nie dziękowałam ci za przyniesienie mnie do łóżka. Dziękowałam za wszystko. Traktujesz mnie, jakbym coś znaczyła, a nie, jakbym była nikim.






Za możliwość przeczytania serdecznie dziękuję Wydawnictwu:


11 komentarzy:

  1. Nie do końca mój styl (wole coś z bohaterami nastoletnimi) ale ciekawy opis. Przyjemnie się czyta całą recenzje.

    OdpowiedzUsuń
  2. Będę szczera - do tej książki podeszłam bardzo sceptycznie i teraz żałuję. Będę musiała sięgnąć po tę historię.

    Pozdrawiam,
    Ksiazkowa-przystan.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Raczej nie mój typ książek, ale skoro tak zachwalasz to może się skuszę :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Chętnie zanurzam się w powieściach, które mocno oddziałują na sferę emocjonalną, czasem takich właśnie przygód czytelniczych potrzebuję, aby zdystansować się do problemów dnia codziennego.

    OdpowiedzUsuń
  5. Czekam na kontynuację. Również przypadła mi do gustu :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Książka raczej nie w moich klimatach, ale może kiedyś się na nią skuszę :) Ale jest idealną propozycją na prezent, więc myślę że kupię ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Niezwykła książka tego Wydawnictwa Niezwykłego.

    OdpowiedzUsuń
  8. I jak ja mam teraz zacząć czytać te książkę 😱 Uwielbiam takie książki,ale jak ja przeżyje bez drugiej jak mówisz że będzie to pragnienie.

    Pozdrawiam serdecznie 😀

    OdpowiedzUsuń
  9. Ostatnio rzadko czytam romanse, może czas trochę nadrobić:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Słyszałam wiele dobrego o tej książce myślę, że w grudniu uda mi się ją przeczytać ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Już mam na półce i niebawem koniecznie muszę się za nią zabrać <3 /Jula

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz :)
Jest to dla mnie motywacja do dalszej pracy :)
Zostawiając komentarz wyrażasz zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych.