wtorek, 26 czerwca 2018

"Oskarżyciel"/ "Niewinna" Whitney G


„Gdy ktoś mnie okłamuje, przestaje dla mnie istnieć.
                                               

Tytuł: Oskarżyciel
Autor: Whitney G
Seria: Domniemanie niewinności (tom 1)
Strony: 128
Bohater/ka: Andrew/Aubrey
Wydawnictwo: Kobiece


Andrew Hamilton to zabójczo przystojny i pewny siebie prawnik. Od lat kieruje się w życiu ustalonym przez siebie zasadom. Jedna kolacja. Jedna noc. Zero powtórek. Nie interesują go trwałe związki, szuka wyłącznie przygód na jedną noc. Jednak pewnej nocy na czacie dla prawników poznaje Alyssę. Dziewczyna stanowi dla niego zagadkę, którą Andrew pragnie poznać. Chociaż z czasem ich rozmowy stają się coraz śmielsze i odważniejsze, Alyssa odmawia spotkania twarzą w twarz. Gdy na staż do jego kancelarii zgłasza się piękna blondwłosa studentka prawa, Andrew szybko rozpoznaje w niej Alyssę. Mężczyzna nienawidzi kłamstw, a Aubrey go oszukała. Czy ich związek ma szansę na przetrwanie? Czy Andrew zdoła wybaczyć oszustwo?



Znalezione obrazy dla zapytania oskarżyciel whitney g
Źródło: Empik.com


„Kłamiąc o jednym, kłamiesz o wszystkim.”



Tytuł: Niewinna
Autor: Whitney G
Seria: Domniemanie niewinności (tom 2)
Strony: 120
Bohater/ka: Andrew/ Aubrey
Wydawnictwo: Kobiece


Połączyła ich namiętność, której nie mogą się oprzeć. Jednak dla Andrew liczyła się tylko szczerość, a Aubrey go okłamała. Była jedyną kobietą, dla której złamał swoją zasadę. Tylko, jak się okazuje, nie tylko Aubrey kłamała. Andrew za wszelką cenę stara się ukryć swoją przeszłość, jednak ona do niego wraca i uderza ze zdwojoną siłą. Na jaw wychodzą kłamstwa, które mogą zniszczyć ich związek. Co wydarzyło się sześć lat temu w życiu Andrew? Jaką tajemnicę skrywa? 



Znalezione obrazy dla zapytania oskarżyciel whitney g
Źródło: Empik.com


„Kłamstwa zawsze w końcu cię dopadną”


Styl autorki jest prosty i lekki w odbiorze. Książki czyta się bardzo szybko, wręcz przez nie płyniemy. Mimo tak małej ilości stron, autorce udało się w bardzo przyjemny sposób przekazać historię bohaterów. Nie było zbędnych opisów, czy bezsensownego przedłużania fabuły. Zaciekawiły mnie i z niecierpliwością czekałam na trzeci tom.

Andrew to twardo stąpający po ziemi mężczyzna. Bardzo go polubiłam, chociaż zachowywał się czasem jak dupek. Ma za sobą bolesną przeszłość, która poniekąd zmusiła go do takiego zachowania. Robi wszystko, by ją ukryć, jednak ona wraca, a on będzie musiał się z nią zmierzyć. Aubrey bardzo przypadła mi do gustu. To silna, niezależna i mądra dziewczyna. Studiuje prawo, jednak to balet kocha najbardziej. Nie miała wsparcia w rodzicach, którzy nie popierali jej wyborów, co było częstą przyczyną kłótni między nimi. Jednak Aubrey, mimo przeszkód, spełniała swoje marzenia.

Podsumowując, te książki mają w sobie wszystko, co najlepsze. Są przepełnione napięciem seksualnym, pożądaniem i humorem. Polecam każdemu, kto uwielbia lekkie historie z tajemnicami w tle. To książka idealna dla Was.


„Czy można wybaczyć kłamstwo, kiedy w grę wchodzi pożądanie?”

22 komentarze:

  1. Zapowiada się fajna historia. Ciekawa jestem co tam się działo, chyba przeczytam tę książkę :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetną ma okładkę ta ksiazka

    OdpowiedzUsuń
  3. Sama okładka mocno przyciąga uwagę, chętnie bym przeczytała :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Lubię takie historie, więc chętnie przeczytam te książki.

    OdpowiedzUsuń
  5. Z opisu Twojego wydaje sie być ciekawą pizycją :-)

    OdpowiedzUsuń
  6. Z chęcią poczytam, moje klimaty.

    OdpowiedzUsuń
  7. Ale mnie zaciekawiłaś! Jestem ciekawa czy ich związek przetrwa i co to są za kłamstwa :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Osobiście nie lubię czytać, ale bardzo mnie zaciekawiła, aż mam ochotę przeczytac:)

    OdpowiedzUsuń
  9. To coś dla mnie. Muszę przeczytac :)

    OdpowiedzUsuń
  10. ciekawie sie zapowiada i myslę ze fajnie by się je czytało

    OdpowiedzUsuń
  11. Lubię książki z pożądaniem w tle :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Lubie takie ksiązki, które płynnie się czyta, są idealne na letnie wieczory

    OdpowiedzUsuń
  13. w sam raz na lato te ksiązki, zapisuję na listę

    OdpowiedzUsuń
  14. Kolejna fajna książka a u mnie totalnie brak czasu ...

    OdpowiedzUsuń
  15. Pierwszy opis bardzo przypomina Greya :D. Chętnie przeczytam :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Pierwsza pozycja bardzo mnie zaciekawiła. To zdecydowanie tp książki, które lubię czytać. Mam nadzieję, że w końcu znajdę trochę czasu.

    OdpowiedzUsuń
  17. Juz sama okladka by przyciagnela moj wzork

    OdpowiedzUsuń
  18. Zaciekawiłaś mnie tą książką. Chętnie po nią sięgnę :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Całkowicie moje klimaty więc chętnie bym przeczytała i ta super okładka.

    OdpowiedzUsuń
  20. Muszę to przeczytać :D
    Jeszcze nie wiem kiedy no ale ;D

    OdpowiedzUsuń
  21. Chętnie przeczytam w wolnym czasie :D

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz :)
Jest to dla mnie motywacja do dalszej pracy :)
Zostawiając komentarz wyrażasz zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych.