czwartek, 22 marca 2018

[ZAPOWIEDŹ] Pierwszy Róg - Richard Schwartz

Dzisiaj przychodzę do Was z zapowiedzią tej oto książki.




PREMIERA: 20.04.2018 r.


Kilka informacji o autorze:

Richard Schwartz (ur. 1958 we Frankfurcie nad Menem), z wykształcenia mechanik samolotowy, ukończył studia elektrotechniczne i informatyczne. Pracował na stacji benzynowej, jako kurier pocztowy i programista. Do roku 2005, czyli tuż przez ukazaniem się jego debiutanckiej powieści, prowadził własną firmę software’ową. Mówi się, że jego hobby to restaurowanie starych samochodów i motocykli. Jest doświadczonym graczem RPG i mistrzem gry, co w dużym stopniu zainspirowało go podczas kreowania świata w jego cyklu powieściowym. Do jego faworytów wśród pisarzy fantasy należą David Eddings i Terry Goodkind.

Opis:

Wszystko ma swój początek w zasypanej śniegiem gospodzie w górach dalekiej Północy. Stary wojownik Havald, zmęczony życiem i wieczną walką, tajemnicza czarodziejka Leandra, niebezpieczny przywódca bandy łupieżców i mroczna elfka o szczególnych upodobaniach seksualnych. Każde szuka czegoś innego. Każde podąża w inną stronę. Kim są naprawdę? Dokąd zmierzają?


Żadne z nich nie wie, że głęboko pod gospodą krzyżują się prastare linie mocy. Kiedy siarczysty mróz i burza śnieżna odcinają podróżnych od świata, wybucha panika: krwawy mord wskazuje na to, że w pobliżu czai się bestia. Czy Havald i Leandra mogą komuś zaufać? Trop prowadzi do legendarnego królestwa Askiru…


Intensywna, gęsta atmosfera, znakomite dialogi i fenomenalnie wykreowani bohaterowie to tylko przedsmak monumentalnego eposu o walce z przepotężnym Imperium Thalaku.


„Pierwszy Róg“ rozpoczyna cykl fantasy, który porwał kilkusettysięczną rzeszę czytelników na całym świecie. Tajemnicza, magiczna przygoda wciąga już od pierwszych stron.


„Wspaniałe wejście w nowy fantastyczny świat” Steppenwolf


„Uzależniłem się...” Haliax


„Bez upiększeń, prosto z mostu, mocne, mroczne i... rewelacyjne!” Hans Schuhmacher


„Lepiej się nie da” Sandra


„Bardziej wciągającej i porywającej nie ma.” phantastik-couch

Co o niej myślicie? Czekacie na premierę?
x

26 komentarzy:

  1. Zapowiada się bardzo ciekawie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. No nie powiem całkiem fajnie się zapowiada.

    OdpowiedzUsuń
  3. coś w sam raz dla mnie, wpisuje na liste i czekam by przeczytac

    OdpowiedzUsuń
  4. Hmm tym razem chyba nie dla nas :) Chociaż oceniać można jedynie po przeczytaniu ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Po opisie widzę, że nic dla mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Chętnie bym przeczytała , ale narazie stopuję z powodu braku czasu :(

    OdpowiedzUsuń
  7. Mi ostatnio ciężko jest znaleźć czas na czytanie :/

    OdpowiedzUsuń
  8. Takie treści raczej nie dla mnie

    OdpowiedzUsuń
  9. Może i ciekawy opis, ale gatunek nie dla mnie

    OdpowiedzUsuń
  10. Nie lubię fantasy więc kompletnie nie dla mnie.

    OdpowiedzUsuń
  11. Akurat za takimi książkami nie przepadam :P

    OdpowiedzUsuń
  12. Ja na razie premiery omijam szerokim łukiem, bo ostatnio bardzo dużo książek kupuję, a słabo mi idzie ich czytanie ;O

    OdpowiedzUsuń
  13. bardzo ciekawa propozycja

    OdpowiedzUsuń
  14. Zapowiada się na bardzo ciekawą pozycję!

    OdpowiedzUsuń
  15. Nie moje klimaty, ale po Twojej recenzji zapowiada się na super lekturę :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Niestety totalnie nie moja tematyka

    OdpowiedzUsuń
  17. Oj to coś zdecydowanie dla mnie!!

    OdpowiedzUsuń
  18. Lubię nowości, ale to niestety nie mój rodzaj literatury.

    OdpowiedzUsuń
  19. Raczej nie w moim guście ta książka, chociaż może w trakcie czytania by mnie wciągnęła :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Książka ciekawa, choć to zdecydowanie nie w moim guście :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Opis od razu ukazał mi, że książka jest nie w moim guście.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz :)
Jest to dla mnie motywacja do dalszej pracy :)
Zostawiając komentarz wyrażasz zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych.