niedziela, 7 stycznia 2018

TOP 5 KSIĄŻEK PRZECZYTANYCH W 2017 ROKU!



Top 5 przeczytanych książek minionego roku!!!







5. „Obsesja” Katarzyny Bereniki Miszczuk.


Historia młodej lekarki z serią morderstw w tle to naprawdę kusząca pozycja. Przeczytałam ją w sumie już pod koniec roku i dlatego jeszcze nie ma recenzji :D Jednak jest to genialna książka i warto ją przeczytać.

4. „Arsen” Mii Asher.



To totalny rollercoaster. Mimo irytującej bohaterki, książka bardzo mi się podobała.  Opowiada o losach trójki bohaterów, gdzie stawką jest miłość. Kto ją zdobędzie? Przeczytajcie sami. Recenzja link

3. „Promyczek” Kim Holden.



Wspaniała opowieść o losach Kate i jej przyjaciół. Pełna humoru i łez. Obudzi w Was wiele skrajnych emocji, a na koniec zostawi ze złamanym sercem. Jednak jest tego warta. Recenzja link

2. „Consolation” Corinne Michaels


O tej książce nie da się zapomnieć i musiała tu trafić. Za każdym razem, gdy o niej słyszę, mam uśmiech na twarzy. Historia Natalie i Liama wciągnęła mnie od pierwszych stron. Gwarantuje  mocną dawkę śmiechu (głównie dzięki Liamowi  i Markowi :D), ale też ogromnego bólu i walki o kolejny szczęśliwy dzień. Recenzja link

1.  „Przebudzenie Olivii” Elizabeth O’ Roark 



Jest to zdecydowanie moja ulubiona książka ubiegłego roku. Relacja love-hate głównych bohaterów była po prostu przezabawna :D Życie Willa zostaje wywrócone do góry nogami w dniu, w którym poznaje piękną Olivię. Przeszłość dziewczyny to jedna wielka niewiadoma, która utrudnia jej życie. Jak się potoczą losy trenera i studentki? Musicie koniecznie przeczytać. Recenzja link

Znacie, polubiliście czy raczej są Wam nieznane? Podzielcie się odpowiedziami w komentarzu.

59 komentarzy:

  1. Chciałabym w końcu sięgnąć po "Obsesję", ale mam w tym miesiącu za długą listę książek do czytania :/
    Może w kolejnych miesiącach się uda :D
    Pozdrawiam i życzę jeszcze więcej tak świetnych książek ^^ Dolina Książek

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie zawiedziesz się, bo naprawdę jest warta uwagi :-)
      Dziękuję 😊

      Usuń
  2. Ze wszystkich książek czytała "Obsesję" liczyłam na coś fajnego, jednak dla mnie to nie do końca to.

    OdpowiedzUsuń
  3. "Consolation# czytałam ❤ "Obsesja" czeka na swoją kolej, mam nadzieję ze w styczniu uda mi się ją przeczytać. O "Arsen" też słyszałam duzo dobrego

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I jak wrażenia? :-) Mam nadzieję, że się spodobają :-)

      Usuń
  4. u mnie zdecydowanie Promyczek wygrywa !! no i podobało mi się "za zamkniętymi drzwiami" . :) już w nowym roku przeczytałam dwie książki, a planuje przeczytać 100 w przeciągu roku 2018. zobaczymy czy wyzwanie mi wyjdzie ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też mi się bardzo podobał :-) nie słyszałam, ale z chęcią się jej przyjrzę. Oby się udało, życzę powodzenia :-)

      Usuń
  5. Chyba Obsesja z tych tu podanych najbardziej by mi się spodobała, muszę w końcu wygospodarować czas na książki.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czasem nawet po kilka stron dziennie można poczytać :-)

      Usuń
  6. Nie słyszałam o tych książkach...
    Muszę chyba zacząć więcej czytać, bo ostatnio to zaniedbałam...
    My Blog

    OdpowiedzUsuń
  7. Mnie z tych wszystkich autorek najbardziej urzekła Kim Holden muszę zdecydowanie spróbować jej dzieł :)
    zapraszam -> www.justine-r.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mnie też urzekła i teraz sięgam po każdą jej książkę 😊

      Usuń
  8. Przeczytałabym z tej piątki najchętniej promyczek :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Żadnej z tych książek jeszcze nie czytałam. Z chęcią przeczytałabym Consolation bo już znajoma mi polecała, podobno wciągająca od pierwszych stron.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak to prawda, a zakończenie naprawdę zaskakuje :-)

      Usuń
  10. Ja również uważam, że Consolation oraz Arsen były świetne!

    Super blog, dopiero tu trafiłam, więc zostawiam obserwację :)
    Gorąco pozdrawiam,
    iskraczyta.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się :-)
      Bardzo dziękuję 😊
      Pozdrawiam!

      Usuń
  11. "promyczek" bardzo często widzę w propozycjach do przeczytania na wielu blogach :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Chętnie przeczytam którąś z tych książek :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Consolation” Corinne Michaels znam doskonale, i kupiła mnie całkowicie ta ksiązka

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak jest cudowna, to teraz czas na "Conviction" ;-)

      Usuń
  14. Żadnej nie czytałam, ale w planach mam "Promyczek". :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Przebudzenie Oliwii mnie ogromnie ciekawi, lubię tego typu książki

    OdpowiedzUsuń
  16. nie czytalam zadnej z tych ale jak tylko znajde czas to na pewno siegne po nie

    OdpowiedzUsuń
  17. Już u drugiej osoby widzę w TOP 2017 Obsesję - muszę to koniecznie przeczytać, tam bardziej, że wczoraj skończyłam Pustułkę i przypomniałam sobie za co kocham autorkę :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Mam dwie na liście, ale żadnej z 5 jeszcze nie czytałam, ale wszystko przede mną :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Niestety nie miałam okazji przeczytać żadnej, ale od nowego roku postanowiłam więcej czytać :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Ja strasznie zaniedbałam czytanie książek. Od jutra zaczynam czytac jedną o blogowaniu :) Chętnie przeczytam też "Obsesję", lubię takie tematy :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Obsesja chyba najbardziej mnie ciekawi.

    OdpowiedzUsuń
  22. Chyba lubimy trochę inne książki, bo choć mnie udało się w minionym roku przeczytać masę nowości, o tyle żadnej z powyższych.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Każdy lubi co innego, ale ja też mnóstwo książek przeczytałam i być może sie pokryły , Twoimi, kto wie :-)

      Usuń
  23. zaintrygowała mnie powieść Obsesja, chociaż mam już listę powieści do przeczytania, to kolejną pozycją nie pogardzę;))
    co powiesz na wzajemną obs?
    xoxo, daj znać, buziole:*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Lista książek do przeczytania nigdy się nie zmniejsza :-D

      Usuń
  24. Niestety żadnej z nich nie przeczytałam jednak szybko muszę to nadrobić :) wydają się te propozycje bardzo ciekawe

    OdpowiedzUsuń
  25. Obsesję to ja bym z chęcią przeczytała :)
    Ciekawa nawet okładka , przyciągająca uwagę ;*

    OdpowiedzUsuń
  26. Ojej mam wszystkie książki teraz na mojej liście do przeczytania :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Wstyd się przyznać, bo nie znamy ani jednej :p Musimy coś poczytać, bo zostajemy w tyle :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Nie znam jeszcze tych książek, tyle przede mną :)

    OdpowiedzUsuń
  29. Oprócz przebudzenia Oliwii to wszystko uwielbiam ;D
    Musisz mi ją pożyczyć ;p

    OdpowiedzUsuń
  30. Z chęcią 😘 mam na, że też Ci się spodoba 😊

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz :)
Jest to dla mnie motywacja do dalszej pracy :)
Zostawiając komentarz wyrażasz zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych.