czwartek, 28 grudnia 2017

Świąteczny Book Tag!

Cześć!

Odpowiadając na nominację od Justyśki z bloga Z miłości do książek, zapraszam na kolejny Book Tag!

W takim razie do dzieła!






1. Czarny charakter, któremu nie mogłabyś pomóc, ale go kochasz.

Hmm myślę, że byłby to Ryle z „It ends with us” Colleen Hoover. Miał swoje problemy i nikt nie mógł mu pomóc. Mimo jego wad bardzo go polubiłyśmy i zasługiwał na ocalenie.

2. Jaką książkę najbardziej masz nadzieję zobaczyć pod choinką?

Ciężko zdecydować się na jedną, ale byłaby to „Obsesja” Katarzyny Bereniki Miszczuk :)

3. Bohater, który pokonuje trudne przeszkody i uczy się wiary w siebie.

Archer z „Bez słów”. Poznajemy go, gdy jest cieniem człowieka, wycofany i pozbawiony wiary 
w siebie i swoje możliwości. Dopiero pod wpływem miłości otwiera się i uczy żyć na nowo.

4.
a) który bohater powinien znaleźć się na szczycie listy niegrzecznych dzieci?

Dużo ich było haha :D Jednak stawiamy na naszego złego Romea, czyli Ethana Holta. Oj, był bardzo niegrzeczny :D

b) który bohater powinien znaleźć się na szczycie listy grzecznych dzieci?

To było chyba najtrudniejsze pytanie :D Długo nad nim myślałyśmy i w końcu się udało :) Jest to Livie z „Jedno małe kłamstwo”. Dziewczyna była nieśmiała, wrażliwa i poukładana. Z pewnością zasługuje, by trafić na tę listę.

5. Książka, która roztapia Twoje serce.

Zdecydowanie „Promyczek” Kim Holden. Moje serducho odczuło wiele emocji i niejednokrotnie zostało złamane podczas czytania tej powieści . Chyba każdy się ze mnę zgodzi prawda? :)

6. Książka z miejscem akcji w kraju innym niż twój.

Praktycznie wszystkie przeczytane książki mogłybyśmy tu wpisać :P Postawimy jednak na „Lato koloru wiśni” Cariny Bartsch. Akcja dzieje się w pięknym Berlinie.

7. Którą książką o tematyce świątecznej szerzysz świąteczną radość?

Każda książka o tematyce świątecznej mogłaby tu być, ale zdecydowanie wybieramy „Podaruj mi miłość”. Jest to 12 świątecznych opowiadań, które wprowadzają magiczny klimat. Również „Światło” Jaya Ashera to książka idealna na święta.

8. Z którym bohaterem chciałbyś spędzić święta (nie musi być to miłość).

Zdecydowanie z Liamem :P Seria „Consolation duet” była cudowna i to głównie za sprawą tego bohatera. Jest opiekuńczy, troskliwy, zabawny, ale także męski i niezłe z niego ciacho :D Święta 
z nim byłyby niezapomniane :)

9. Jaką nielubianą książkę poświęciłbyś, aby rozgrzać się przy ognisku?

Niezwykle trudno było nam ją wybrać, ale koniec końców zdecydowałyśmy się na „Osiemdziesiąt dni żółtych” Viny Jackson. Nie przypadła nam do gustu. Była po prostu oklepana i beznadziejna.

10. Książka, którą powinien przeczytać każdy? 

Zdecydowanie jest to „Hopeless” Colleen Hoover. Ma ona miano ulubionej książki, a  w dodatku porusza ważne kwestie i jest wzruszająca, piękna, a także chwytająca za serce. Polecamy każdemu kto jeszcze jej nie czytał.



48 komentarzy:

  1. Oj bardzo chciałabym przeczytać książkę Hopeless, słyszałam wiele pozytywnych opinii na jej temat :)
    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Musisz przeczytać :-) To naprawdę piękna historia ❤

      Usuń
  2. O, właśnie jestem w trakcie czytania "Podaruj mi miłość"! :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Chciałabym bardzo przeczytać "Hopeless", pomimo że "Ugly love" Colleen Hoover mnie rozczarowało :)
    Pozdrawiam! Dolina Książek

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ugly love mi się podobało, ale Hopeless i tak uważam za perełkę :-)

      Usuń
  4. Skoro mówisz że warto przeczytać Hopeless to może znajdę chwilę by poczytać i sprawdzić czy naprawdę było warto.

    OdpowiedzUsuń
  5. Zapisuje na liscie do przeczytania Hopeless

    OdpowiedzUsuń
  6. Hopless mnie urzekło - zamawiam i biore się za czytanie! :)

    Zapraszam do siebie: www.ohmystyle.pl

    OdpowiedzUsuń
  7. Hopeless i Promyczek - uwielbiam :)
    teraz mam przed sobą "it ends with us", ale coś nie mogę nawet zacząć.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. It ends with us też jest cudowna, dlatego jak tylko zaczniesz nie będziesz mogła się oderwać 😊

      Usuń
  8. Nie czytałam żadnej z książek, o których mówisz. Czas chyba nadrobić! :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Podziwiam za taką znajomość książek i ich bohaterów :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Fajne o, ja sobie od razu odpowiadałam w głowie na pytania, mamy różne odpowiedzi :P.

    OdpowiedzUsuń
  11. Nie słyszałam o tej książce wcześniej, ale z chęcią przyjrzę się bliżej.

    OdpowiedzUsuń
  12. czytałam Hoopless cudowna!

    OdpowiedzUsuń
  13. W takim razie muszę przeczytac „Hopeless” :)

    OdpowiedzUsuń
  14. oj wtym roku zanidbałąm ksiązki, w przyszłym to moje noworoczne postanowienie, stawiam na czytanie

    OdpowiedzUsuń
  15. Podziwiam ilość przeczytanych książek i znajomość ich bohaterów. Z wymienionych książek czytałam Hoopless i polecam tą książkę jest cudowna.

    OdpowiedzUsuń
  16. Wow! Świetnie czytało się ten tag :) Przez ciebie mam ochotę przeczytać niektóre książki :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Nie dziwię się, że tak się dogadujesz z Justi, jak macie tak podobny gust :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No w sumie to prawda, chociaż czasem zdania są różne :-D

      Usuń
  18. Oo super post! Lubimy takie, bo można fajnie się wciągnąć w czytanie i dowiedzieć się więcej na dany temat :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Z wielką chęcią przeczytam! ♥

    OdpowiedzUsuń
  20. Książka, która chciałabym przeczytać, lecz jeszcze nie na mój wiek

    OdpowiedzUsuń
  21. Zgadzam się z Tobą prawie wszędzie :D
    Osiemdziesiąt dni żółtych bylo świetne, za to 2 tom był porażką XD
    Berlin i niemiecki tak bardzo nasz :D

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz :)
Jest to dla mnie motywacja do dalszej pracy :)
Zostawiając komentarz wyrażasz zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych.