wtorek, 6 kwietnia 2021

"Permission. Pozwolenie" T. M. Frazier

 

Jestem mistrzynią przekrętów. Zawodową kłamczuchą.
Asem wśród kieszonkowców.
Raz nawet oszukałam wykrywacz kłamstw czystą siłą woli.


 



Tytuł: Permission. Pozwolenie

Seria: Perversion Trilogy (tom 3)

Autor: T. M. Frazier

Tłumaczenie: Grzegorz Gołębski

Strony: 208

Bohater/ka: Tristan/Emma Jean

Wydawnictwo: Kobiece, Niegrzeczne Książki

 

Finał historii Emmy Jean i Ponurego.

W Lacking panuje wojna. Na ulicach nie jest bezpiecznie. Kiedy w mieście niespodziewanie pojawia się postać z przeszłości Sztuczki, dziewczyna musi dokonać wyboru pomiędzy życiem, jakiego zawsze pragnęła, a tym, o jakim nawet nie wiedziała, że mogłaby mieć.

Dopóki nie poznała Ponurego, nie zdawała sobie sprawy z własnej siły. Ale czy będzie dość silna, aby żyć bez niego?
(Opis z Lubimy czytać)

  

To już ostatni tom serii o losach Sztuczki i Ponurego. Za szybko skończyła się ta przygoda i z chęcią wróciłabym do tego świata ponownie.

 

W Lacking trwa wojna i nikt nie jest tam bezpieczny. Ponury musi zrobić wszystko, by uratować miasto, Sztuczkę i rodzinę. Czy mu się to uda? Niespodziewanie pojawia się osoba z przeszłości Sztuczki. Jednak czy okaże się ona sprzymierzeńcem? Jaki finał będzie miała historia Emmy Jean i Tristana?

 

Należę do Ponurego. Nie dlatego, że mnie posiadł albo zmusił. Należymy do siebie nawzajem.

 

Tak jak w poprzednich częściach akcja skupia się w Lacking, gdzie nie dzieje się dobrze. Mamy tu mnóstwo emocji i dramatycznych scen, choć nieco mniej niż w poprzednich tomach. Ostateczne starcie i wygrana tej wojny będzie dla Ponurego nie lada gratką. Pojawią się tu również bohaterowie z serii King, którzy wpłyną na wydarzenia.

 

Autorka nadal nie oszczędza bohaterów, serwuje im coraz to nowe ciosy, a także wystawia na kolejne próby. Bohaterowie będą musieli stoczyć swe bitwy w pojedynkę. Jednak czy na końcu drogi znajdą szczęście i wygraną?


Nie chcę zdradzać fabuły, ponieważ może ktoś nie zna serii, a chciałby poznać, więc zapraszam na recenzje poprzednich tomów. (Tom 1Tom 2) W tym miejscu chcę Was do tego zachęcić. Autorka stworzyła świetną i emocjonującą serię, w której miłość wystawiana jest na wiele prób, a wojna gangów jest nieunikniona. To historia, która zaczęła się w piękny sposób, ale czy wygra z zemstą? Miłość i nienawiść oddziela cienka granica. Ja z pewnością przeczytam inne książki autorki. Polecam z całego serca! Polubiłam tę serię i nietuzinkowych bohaterów.

 

Jest brutalny i lojalny. Jest mordercą i wybawicielem. Serce bije mi na alarm, który jednak nie dociera do mózgu. Mogę myśleć tylko o tym, jak bardzo go kocham. Jak bardzo go potrzebuje. I to nie pomimo tego, kim jest, ale właśnie, ze względu na to…

 

Za możliwość przeczytania dziękuję Wydawnictwu:




 

 

Moja ocena: 8/10

 

 

9 komentarzy:

  1. Seria zbiera pozytywne opinie, zainteresowani takimi klimatami ciepło się o niej wypowiadają. :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Hmm brzmi całkiem dobrze. Trochę niecodzienne, nieco romansu z obyczajówką, tu wojna tam akcja. Brzmi dobrze :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Właśnie tego tomu mi brakuję, muszę dokupić i zacząć przygodę z Bohaterami :) Autorkę bardzo lubię :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Miałam okazję czytać, jestem zachwycona. Idealne na wiosenne zaczytanie.

    OdpowiedzUsuń
  5. Uwielbiam takie książki, więc ta seria była dla mnie idealna w ramach relaksu.

    OdpowiedzUsuń
  6. Ta seria ma wszystko to czego teraz potrzebuję. Przede wszystkim jest niezwykle wciągająca.

    OdpowiedzUsuń
  7. Miałam na uwadzę całą trylogię. Być może w wolenj chwili jeszcze do niej wróce. Kinga

    OdpowiedzUsuń
  8. Mam tą serię na swojej liście do prrzeczytania :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Chyba nie mam ochoty tego czytać :D

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz :)
Jest to dla mnie motywacja do dalszej pracy :)
Zostawiając komentarz wyrażasz zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych.