sobota, 3 kwietnia 2021

"Niewłaściwy facet" Anna Pamuła

  

Wystarczy tylko jedno spojrzenie…

 



Tytuł: Niewłaściwy facet

Autor: Anna Pamuła

Seria: Taniec nad przepaścią (tom 1)

Strony: 354

Bohaterowie: Sky/Blue/Boss

Wydawnictwo: NieZwykłe

 

Dwudziestosześcioletnia Sky czuje się spełniona zawodowo i prywatnie. Razem z Jayem, przyjacielem z dzieciństwa, prowadzi studio taneczne, które odniosło spory sukces. Co więcej, atrakcyjny biznesmen, z którym się spotyka, wydaje się prawdziwym księciem z bajki. Wszystko idzie gładko, dokładnie tak jak chciała.
Jednak wystarcza jedno spojrzenie ciemnoniebieskich oczu przystojnego nieznajomego, żeby w jej codzienność wkradł się chaos. Sky już nie wie, co jest właściwe, a co nie. W jej sercu i umyśle toczy się wojna.
W dodatku okazuje się, że nowo poznany mężczyzna świetnie tańczy. Sky wraz ze swoją ekipą zaprasza go do zespołu. W ten sposób Blue wkracza do jej życia, ale wbrew temu, co o nim myślała, on nie jest osobą, za jaką się podawał. Wkrótce kobieta zrozumie, że z tej znajomości wynikną same kłopoty.
(Opis z Lubimy czytać)

 

Pierwsze, co przyciągnęło moją uwagę to okładka. Ostatnio mało jest ubranych facetów na okładkach książek, dlatego ta bardzo mi się podoba. A jakie okazało się wnętrze?

 

Sky to młoda i utalentowana osoba, z pozoru mająca wszystko, czego można pragnąć w dorosłym życiu. Wymarzona praca, świetny facet u boku i przyjaciel, który zawsze wesprze i pocieszy. Jednak nie wszystko jest takie kolorowe, jakby się mogło wydawać. Sky ma za sobą trudną przeszłość, jej ojciec okazał się gangsterem i trafił do więzienia. Gdy skupiła się na karierze doznała kontuzji i marzenia o karierze tanecznej również nie wypaliły. Jednak zawsze był przy niej Jay. To z nim zakłada studio tańca i tworzy choreografie dla innych. W jej życiu uczuciowym jest Boss, właściciel klubu nocnego i bardzo tajemnicza osoba. Łączy ich dość luźna relacja, oparta na seksie, ale tego właśnie chcą i tak im dobrze. Wszystko się zmienia, gdy pewnej nocy tonie w spojrzeniu pewnego tajemniczego chłopaka. Od tej chwili nie może o nim zapomnieć. A gdy spotyka go ponownie, nie pozwoli mu odejść. Kim jest mężczyzna o magicznym spojrzeniu? Jakie tajemnice skrywa i co wyniknie z ich relacji? Jak jedna osoba może tak namieszać w życiu?

 

Styl pisania autorki uważam za dość dobry. Pisze lekko, choć czasami było zbyt mało dialogów, a za dużo opisów. Jednak nie wpływało to na komfort czytania. Autorka gra na uczuciach czytelnika, odkrywając powoli tajemnice z przeszłości. Nie pozwala się nudzić. Książka jest z perspektywy Sky i Blue.

 

Nokaut oszczędza dobre pół godziny bezsensownej gadaniny.

 

Sky nie miała łatwego życia, ale nie poddała się. Osiągnęła w życiu równowagę, ma pracę, którą kocha, świetnego przyjaciela i faceta, który spełni każdą jej zachciankę. Jednak ta jedna noc zmieniła wszystko. Fascynacja beztroskim i przystojnym mężczyzną sprawiła, że zaczęła się zastanawiać, czy jest z Bossem szczęśliwa. W dodatku przeszłość również wraca.

Blue to młody mężczyzna, który jako dziecko przeżył traumę. Od tego czasu ucieka razem z bratem, który go wychował. Jego temperament jest nieokiełznany, najpierw robi, później myśli. Gwałtowny, szczery do bólu i utalentowany, choć tajemniczy.

Boss to kolejna zagadka w życiu Sky. Młody biznesmen, władczy, dominujący, nie znoszący sprzeciwu. Jego życie i przeszłość owiana jest tajemnicą, którą nie podzielił się z kobietą. Gdy ją odkryje, będzie za późno.

 

Podsumowując książka okazała się naprawdę udanym debiutem. Autorka wciągnęła mnie w swój wykreowany świat i nie chciałam go opuszczać. Mamy tu miłość, przyjaźń, walkę o przetrwanie, tajemnice, skomplikowane koneksje rodzinne, trudną przeszłość. Wiele emocji, które czytelnik przeżywa razem z bohaterami. Końcówka również mnie zaskoczyła, dlatego z niecierpliwością czekam na kolejny tom. Ciekawa jestem, co autorka wymyśliła i jak wyjaśni pewien wątek. Ja Wam polecam przeczytanie tej książki. Spędziłam z nią miło czas i nie uważam go za stracony.

 

Nasz kontakt wzrokowy trwał tylko kilka sekund, a przez tę chwilę czułam się zawieszona w próżni, zupełnie rozbita i poniekąd świadoma, że właśnie zdarzyło się coś wyjątkowego, czego znaczenia jeszcze nie pojęłam. I nie chodziło tu tylko o urodę tego chłopaka, ale o to, co ujrzałam w jego spojrzeniu. Była to czarna furia, na moment ustępująca światłu, jakby mnie znał i tę zmianę wywołał właśnie mój widok.

 

 

Za możliwość przeczytania dziękuję Wydawnictwu:




 

 

Moja ocena: 8/10

 

 

 

 

5 komentarzy:

  1. Dobrze, że książka okazała się udanym debiutem. Bardzo lubię takie romansowe pozycje.

    OdpowiedzUsuń
  2. Debiuty cieszą, jeśli są wciągające. Widzę, że ten taki jest. Jestem ciekawa też mającej się ukazać kontynuacji.

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo chcę sięgnąć po tę książkę :) Mam w planach zakupić :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Przyjemnie trafić na otwarcie serii, które zapowiada cykl ciekawej przygody czytelniczej, przyjemny dreszczyk emocji towarzyszący wyczekiwaniu na kolejny tom. :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Za duzo opisow? Z miejsca odpuszczam, mimo fajnej historii nie lubie, jak jest malo dialogow

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz :)
Jest to dla mnie motywacja do dalszej pracy :)
Zostawiając komentarz wyrażasz zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych.