środa, 23 grudnia 2020

"Niegrzeczne święta" Meg Adams, Beata Majewska i inni

 

Tytuł: Niegrzeczne święta

Autorzy: Meg Adams, Justyna Chrobak, Ewelina Dobosz, Anna Langner, Agnieszka Lingas-Łoniewska, Kinga Litkowiec, Beata Majewska, Katarzyna Berenika Miszczuk, Emilia Szelest, Robert Ziębiński

Strony: 429

Wydawnictwo: Kobiece

 




Nadchodzą święta, Niegrzeczne święta! Znane nazwiska i historie, które rozgrzeją cię w najmroźniejszy zimowy wieczór w jednym takim wydaniu!

Czy byłaś niegrzeczna w tym roku? Zastanów się dobrze… Jedno jest pewne, zasłużyłaś na prezent! Tegoroczne święta będą różnić się od poprzednich. Tej zimy czeka na ciebie niegrzeczna antologia dziesięciu świątecznych opowiadań pióra wyjątkowych polskich autorek i jednego niesfornego autora. Nie czekaj na Świętego Mikołaja, zamów książkę już dziś i spraw sobie przyjemność!

 

Już jutro Wigilia, dlatego czas na recenzję antologii, która rozgrzeje każdego! Czy byłaś grzeczna w tym roku? A może grzeszna? Każda zasługuje na chwilę odpoczynku z książką i gorącą czekoladą w ręku.

 

Dziesiątka autorów, w tym jeden mężczyzna stworzyli opowiadania do najgorętszej antologii roku. Jak wypadła całość?

 

Nie będę opisywała fabuły każdego opowiadania, ponieważ każdy powinien mieć niespodziankę. To jak otwieranie kalendarza adwentowego, codziennie coś dobrego :) Każda z tych historii oczywiście skupia się na świętach, ale każda jest inna.

Twórczość niektórych autorów poznałam już wcześniej, ale miałam również okazję poznać nowych. Najbardziej wyczekiwałam ostatniego opowiadania, ponieważ uwielbiam książki Katarzyny Bereniki Miszczuk,  ale najlepsze zostawiłam sobie na koniec.

Jak to w takich antologiach bywa zdarzają się historie ciekawe i te nieco mniej. Te, które najbardziej przypadły mi do gustu to opowiadania Agnieszki Lingas-Łoniewskiej, Eweliny Dobosz, Emilii Szelest i Katarzyny Bereniki Miszczuk. Najsłabsze było opowiadanie Roberta Ziębińskiego. Jednak całość wypadła naprawdę dobrze.

Są to historie o tematyce erotycznej, pełne scen seksu, ale również z humorem. Czyta się je szybko i przyjemnie, dlatego jest idealna na wieczór. Polecam również na prezent pod choinkę! Niejedna grzeczna kobieta z pewnością przytuli taką niegrzeczną książkę.

 

PS ŻYCZYMY WSZYSTKIM WESOŁYCH ŚWIĄT I SZCZĘŚLIWEGO NOWEGO ROKU!

 


Za możliwość przeczytania serdecznie dziękuję Wydawnictwu:





 

Moja ocena: 7/10

 

 

 

5 komentarzy:

  1. Fajnie, że ci się podobała. Mnie raczej nie uda się ją przeczytać w tym roku.

    Książki jak narkotyk

    OdpowiedzUsuń
  2. Właśnie w okresie około świątecznym takie ksiązki chętnie wpadają w nasze ręce, inne inne klimaty świąteczne, ale równie wciągające. :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Sama po ten tytuł nie chwycę, ale pomysł na taką przygodę czytelniczą chętnie podsunę córce pod rozwagę. :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Czytałam tę książkę tuż po premierze i mnie tak średnio przypadła do gustu ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Skusiłam się na jedną, podobną antologię, ale takie historie nie są w moim guście :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz :)
Jest to dla mnie motywacja do dalszej pracy :)
Zostawiając komentarz wyrażasz zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych.