środa, 2 grudnia 2020

"Zły czas" K. N. Haner

 

Krok w przód niósł jedną wielką niewiadomą, której bałam się tak bardzo, jak niczego wcześniej.








Tytuł: Zły czas

Autor: K. N. Haner

Seria: Niebezpieczni mężczyźni (tom 2)

Strony: 243

Bohater/ka: Phix/Blaire

Wydawnictwo: Editio Red




Nadchodzi bardzo ZŁY CZAS.
Wszystko, co mi się przydarzyło, było jak senny koszmar.
Trafiłam w sam środek mafijnego piekła.
Chwilowe poczucie bezpieczeństwa było dla mnie zgubne.
Wierzyłam, że David mi pomoże, ale on mnie oszukał.
Oboje kłamaliśmy Phixowi prosto w oczy. To nie mogło skończyć się dobrze.
Zostaliśmy ukarani. Największą karą dla mnie jest powrót do rzeczywistości.
Nie wiem, co robić, a muszę zmierzyć się z czymś, czego kompletnie nie rozumiem i nie znam.
Myślałam, że jestem nikim. Myliłam się.
Jestem Królową Koki i stoję przed największym wyzwaniem w życiu.
Polują na mnie najgorsi tego świata.
W tym mój mąż.
Phix.
Znalazłam się w złym miejscu i czasie, a tam był ON...
Mężczyzna, który mnie pokochał.
I znienawidził.

(Opis - Lubimy Czytać)






Teraz mam robić interesy z ludźmi, którzy mnie skrzywdzili, więc czym jest spojrzenie w oczy komuś, kto zabił kogoś, kogo nienawidzę?
To nagroda. 




Zły czas to długo wyczekiwana przeze mnie kontynuacja serii Niebezpieczni mężczyźni. Pierwszy tom zostawił mnie w dużym zawieszeniu. Miałam więc spore oczekiwania, co do następnej książki. Czy podobała mi się tak, jak poprzednia?

Tych, którzy nie znają tej serii zapraszam na recenzję pierwszego tomu: Złe miejsce


Życie niezmiennie czegoś od nas wymaga. Nic nie ma za darmo. Wielu ludzi nie potrafi tak po prostu być sobą. Każdy gra według jakiegoś scenariusza. Wolą zakładać maski i ukrywać swój lęk oraz udawać kogoś, kim nie są. Ale co, kiedy kurtyna opada? Znika fałsz. Wtedy można zobaczyć prawdę. Strach, niepewność, smutek. Widać je wyraźnie. Prawda bywa czasem bolesna i trudna, ale tylko ona wyzwala. Przyjdzie taki czas, kiedy trzeba będzie się z nią zmierzyć. Co wtedy?


Blaire myślała, że żyje w piekle zgotowanym jej przez ojca. Chciała za wszelką cenę stamtąd uciec, ale wydarzył się wypadek. Miał być jej wybawieniem, jednak okazało się, że trafiła w o wiele gorsze miejsce. Stała się więźniem zamaskowanego mężczyzny, który budził jej strach, ale i fascynację. Wiedziała do czego jest zdolny, jednak postanowiła igrać z ogniem i się sparzyła. Okłamała go, a ten czyn nie mógłby się obyć bez kary.

Tym sposobem wróciła do swojego dawnego życia, jednak na innych warunkach. Wiele się zmieniło podczas jej nieobecności. Teraz to ona jest Królową Koki i sprawuje władzę. Na niej spoczęła odpowiedzialność, pomimo że praktycznie nie zna mafijnego świata. Teraz musi zrobić wszystko, by podołać zadaniu. Ma jej pomagać Liam, ale czy może mu zaufać? Czy Blaire zyska szacunek i udowodni swoją wartość zdobywając pozycję w tym brutalnym świecie? Co jeśli przeszłość się o nią upomni? Phix nie odpuści tak łatwo...



To jego gra, on myśli, że rozdaje karty, ale bardzo się przeliczy.



Autorka wciąż utrzymuje ten sam wysoki poziom, co w poprzednim tomie. Od razu wciągnęłam się w tę historię i nie potrafiłam się od niej oderwać. Ciągle coś się dzieje, jest dynamicznie, mrocznie i niebezpiecznie. Nie zabrakło też chwil niepewności i dramatów. Ten tom jest moim zdaniem trochę delikatniejszy. Mamy też mniej pikantniejszych scen, stanowią bardziej dodatek do fabuły.


W tej książce nie możemy być niczego pewni. Blaire nie wie komu może ufać, a kto czyha na jej upadek. Tylko jedno jest pewne, Phix nie da tak łatwo odejść kobiecie. Komu tak naprawdę na niej zależy, a kto chce ją wykorzystać do swoich celów? 

Zacznie się gra, w której nie wiadomo czego się spodziewać. Nienawiść miesza się z miłością, zemsta z pożądaniem. Jakie tajemnice wyjdą na jaw? O co tak naprawdę chodzi? Jaki będzie finał tej historii?


Tak wiele pytań, które ciągle sobie zadawałam podczas czytania, jednak nie uzyskałam odpowiedzi na wszystkie. Zły czas pozostawił mnie w zawieszeniu. Byłam zaskoczona zakończeniem i mam co do niego mieszane uczucia. Autorka wie, jak zagrać na emocjach czytelnika i bawić się nimi. Z niecierpliwością czekam na kolejny tom! A wam serdecznie polecam tę serię! 



Dopadła mnie świadomość, że wróciłam do rzeczywistości, której nienawidziłam, która mnie przerażała. 



Za możliwość przeczytania dziękuję Autorce i Wydawnictwu:



Moja ocena: 8,5/10


4 komentarze:

  1. Nie czytałam jeszcze tej serii 🙈

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja też nie czytałam, ale kto wie, jeśli będzie w bibliotece, to może uda mi się wypożyczyć :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Siostra czytała już całkiem sporo książek tej autorki, ale tę chyba jeszcze nie.

    OdpowiedzUsuń
  4. To zupełnie nie moje klimaty, ale bardzo podoba mi się zdjęcie :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz :)
Jest to dla mnie motywacja do dalszej pracy :)
Zostawiając komentarz wyrażasz zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych.