środa, 16 stycznia 2019

"Symetria dusz" J. L. Weil


Przyszła pora, by oddzielić ziarno od plew i
zrobić porządek ze zdrajcami.




Tytuł: Symetria Dusz
Autor: J.L. Weil
Seria: Raven (tom 3)
Tłumaczenie: Edyta Świerczyńska
Strony: 339
Bohaterowie: Piper
Wydawnictwo: Kobiece

Czy dobro zwycięży zło? Czy Piper uratuje świat? Przeczytaj finałowy tom zabójczej serii Raven!
Po tragicznej śmierci niedoszłego narzeczonego Piper musi stawić czoła zbliżającej się wojnie. Przyszła pora, aby ukarać zdrajców i pomścić wszystkich bliskich.
Zane nie może się dłużej udawać, że nic nie łączy go z dziewczyną. Zbliża się do niej bardziej niż kiedykolwiek. Losy Zwiastunki Śmierci i Kosy Śmierci splatają się na zawsze.
Kiedy zasłona pomiędzy światem żywych i umarłych opada, a księżniczka staje się królową, Rada wzywa ją do siebie. Jakie plany ma względem dziewczyny? Czy znowu zmuszą ją do ślubu z kimś, kogo nie kocha? Czy w czasach bez gwarancji jutra Piper znajdzie w sobie siłę, aby uratować bliskich i cały świat?
(Opis z Lubimy Czytać)


Powiem ci coś: odpowiedni moment to nie wszystko. Wierz mi. Jeśli będziesz czekać na idealną chwilę, możesz się nigdy nie doczekać.


Wydarzenia z Czarnej Wrony wywróciły świat Piper jeszcze bardziej do góry nogami. Tak, to jest możliwe. Musi stać się silną, odpowiedzialną Zwiastunką Śmierci i nie ma tutaj mowy o zrezygnowaniu. Rada jest jednomyślna, Piper musi wyjść za mąż. Jednak czy Zane jest odpowiednim kandydatem? Miłość, która ich połączyła jest mocna i trwała, ale czy przetrwa próbę czasu? Komu Piper może zaufać, a kto nadużywa jej zaufania?

Zane, to taki bad boy, który niczego się nie boi. Jednak miłość do Piper może być zgubna. Chłopak stara się jak może, ale miłość jest zbyt silna, by z nią walczyć. To cudowny chłopak, który już od pierwszego tomu zyskał moje serce.

Są jeszcze  „Zetki”, Parker i TJ, którzy wspierają i służą pomocą, w każdej chwili. Parker nawet chce się im przypodobać, dlatego ma zaskakującą i niecodzienną prośbę do Piper. Jaką? Musicie sami się przekonać.

Gorsze od śmierci może być tylko patrzenie, jak umiera ukochana osoba, zostawiając po sobie pustkę i żałobę.

Styl autorki i akcja są takie jak w poprzednich tomach. Jest lekko, przyjemnie. Nie mamy zbędnych opisów, jasne trochę ich jest, ale przecież to fantastyka i musimy zrozumieć ten świat. Dialogi są swobodne i często śmieszne. Akcja jest wyważona, a każde wydarzenie pociąga za sobą kolejne.

I tej okładce niczego nie brakuje. Jest mroczna, ciemna, jednak delikatna i zwiastująca, co czeka nas w środku. Wydawnictwo Kobiece na tym polu nie ma sobie równych :)


Jest tylko jedna rzecz, która mnie przeraża.(…)
Myśl, że mógłbym cię stracić.


Walka dobra ze złem zawsze niesie za sobą moc ryzyka, śmierci, emocji, które zalewają nasz umysł i przyspieszają bicie serca. Ta seria pokazała nam inne oblicze zła. Nie spotkałam się bowiem wcześniej z takimi przeciwnikami. Podziwiam odwagę bohaterów i chęć walki, by ratować cały świat.
Ten tom jak i jego poprzedniczki był świetny. Dał nam wiele emocji, kilka spraw się w końcu ułożyło, a ja odłożyłam serię na półkę w poczuciu szczęścia i spełnienia, ponieważ ta przygoda była bardzo udana. Cieszę się, że mogłam poznać tę serię i z pewnością do niej wrócę, a Wam serdecznie ją polecam.




Jeśli nie znajdujesz się po stronie żywych, to już jesteś martwy.




Za możliwość przeczytania dziękuję Wydawnictwu:




12 komentarzy:

  1. Nie w moim ani dziewczyny mojej guście ale fajnie napisany post,

    OdpowiedzUsuń
  2. Ciekawa recenzja, nie znam tego dzieła, ani też dobrze wydawnictwa ale warto się zapoznać.
    Mój blog: www.dajsiezlapacksiazce.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Dobrze że w każdym tomie serii autorka trzyma równy poziom, to czym zachwyciła w 1 tomie rozciąga się na kolejne części

    OdpowiedzUsuń
  4. Sympatycznie, kiedy książka spełnia pokładane w niej nadzieje. :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie czytałam jeszcze tej serii, ale może nawet kiedyś się skuszę :)
    Pozdrawiam! ♥
    https://ogrodliteracki.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Według mnie jest to najlepszy tom całej serii ;) Drugi był najsłabszy ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Takie serie ciepłych książek, gdzie dobro zwycięża, pomagają w nabraniu pozytywnej energii. :)

    OdpowiedzUsuń
  8. W tym roku chcę przeczytać co najmniej 12 książek (minimum jedna miesięcznie) - wpisuję ten tom na moją listę ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Lubię takie historię więc może kiedyś zdobęde i przeczytam całą serie ;)
    Bardzo ciekawa recenzja

    OdpowiedzUsuń
  10. To nie moja nisza jeśli chodzi o preferencje literackie, ale recenzja bardzo interesująca 👍

    OdpowiedzUsuń
  11. Lubię fantastykę, więc jeśli gdzieś ja zobaczę to może przeczytam 😺

    OdpowiedzUsuń
  12. Dla mnie niestety już tom pierwszy świetny nie był. Poleciał do biblioteki, a sama przygody z serią raczej nie planuje kontynuować. ;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz :)
Jest to dla mnie motywacja do dalszej pracy :)
Zostawiając komentarz wyrażasz zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych.