niedziela, 9 września 2018

"Tonąca w błękicie" Magda Mila

Zawsze ten sam dylemat - wegetować w bezpiecznych warunkach, czy ryzykować i chociaż czasem czuć, że się naprawdę żyje.

Tytuł: Tonąca w błękicie
Autor: Magda Mila
Seria: Żywioły (tom 1)
Strony: 347
Bohaterowie: Lila/Tomek/Piotr
Wydawnictwo: Habanero

Powieść erotyczna o szalonym seksie, przekraczaniu granic i potrzebie kochania.

Ona i oni. Atrakcyjna singielka, mężczyzna z tajemniczą przeszłością i współczesny Piotruś Pan.

Układ bez zobowiązań i szalony seks w trójkącie. Przyjaźń, żądza, ekstaza.

Jednak kiedy troska wygrywa z podnieceniem, a czułość z potrzebą seksualnego spełnienia, dwoje z nich zakochuje się w sobie. Lila ucieka, bo boi się zaangażowania. Tomek broni się przed miłością, bo kiedyś zbyt cierpiał z jej powodu.

Czy podejmą właściwe decyzje? Czy Piotr zaakceptuje związek przyjaciół? Czy tajemnice przeszłości i dramatyczna teraźniejszość nie zabiją miłości Lili i Tomka? (Opis-Lubimy czytać)






Lila to kobieta po 30, rozwódka i matka dwójki dzieci. Gdy wyjeżdżają do ojca do Paryża czuje się samotna. Koleżanka umawia ją na randkę w ciemno ze swoim kolegą Adamem, ale niestety a może stety ten nie pojawia się. Wtedy typ z samolotu, który niekoniecznie zachował się miło chce postawić jej drinka. Co z tego wyniknie? Zawsze rozsądna Lila zgodzi się pójść za głosem serca i daje sobie na luz. Czy godząc się na układ z dwoma mężczyznami postępuje dobrze? Przekonajcie się.

Styl autorki przypadł mi do gustu. Książkę czyta się szybko, a zdania się są skomplikowane. Mimo wielu scen dla dorosłych nie jest wulgarna. To erotyk, który naprawdę mi się spodobał. Nie sądziłam, że jest napisany tak dobrze i że tak mnie pochłonie.

Okładka przedstawia kobietę w objęciach mężczyzny, a drugiego widzimy w tle. Z pewnością przedstawia relację między Lilą a Tomkiem i Piotrem. Tajemnicza i seksowna. Pełna erotyzmu. Jak dla mnie świetna.

Lila to kobieta rozsądna i mądra. Piszę scenariusze i nie podlega nikomu. Dostaje drugą szansę od życia po rozwodzie z mężem. Poznając Tomka idzie z nim do łóżka. Jednak takie zachowanie nie jest w jej stylu. Poszła na żywioł. Ma przyjaciółkę Ankę, która stoi za nią murem. Chciała żeby w końcu zaczęła żyć, więc zgadza się na układ z dwoma mężczyznami.

Tomek i Piotrek to dwoje biznesmenów. Obydwoje po 30, ale dobrze zbudowani i wysportowani. Piotr otwarty i zawsze uśmiechnięty, typowy podrywacz. Tomek to trochę jego przeciwieństwo, skryty i pełen tajemnic. Został skrzywdzony i otoczył się murem. Ten duet wprowadzi wiele zmian w życiu Lili. Czy na pewno dobrych?

Lila zaczyna jednak czuć coraz więcej do Tomka, ale w tym układzie należy do obydwu mężczyzn. Żeby być z jednym, zgadza się być z dwoma. Ten układ nie do końca jej pasuje. Co z tego wyniknie?

Nie tego się spodziewałam. Czytałam dobre opinie o tej książce, ale nie sądziłam, że aż tak mi się spodoba. Jest to naprawdę dobrze napisany erotyk, który skupił się nie tylko na scenach seksu, ale również na fabule. Świetne opisy dodające smaku całej historii. Genialny erotyk, który napisała nasza rodaczka, Pani Magda. Szczerze Wam ją polecam.  Jest tak pełna emocji, uczuć, ale też skupia się na pewnych aspektach ludzkiego życia. Pochłonęła mnie i wciągnęła w swój świat. BDSM, trójkącik, orgie czy seks z nieznajomym. Tutaj znajdziecie wszystko. Nie ma tematów tabu. Ten debiut zasługuje na poznanie.





Za możliwość przeczytania dziękuję autorce oraz Wydawnictwu Habanero.

19 komentarzy:

  1. Jako nastolatla lubiłam takie książki, ale dawno przestałam je czytać. Może czas powrócić do tego gatunku

    OdpowiedzUsuń
  2. Okładka jest piękna i sama książka też by mnie wciągnęła.

    OdpowiedzUsuń
  3. Zachęciłaś mnie, od czasu do czasu siegam po erotyki lubię gdy fabuła jest rozbudowana i trochę skomplikowana, a seks stanowi odważny dodatek, a nie 90% treści

    OdpowiedzUsuń
  4. Sama okładka zachęciłaby mnie by sięgnąć po tą książkę.

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie czytam erotyków, ale podoba mi się twój blog i chętnie poczytam inne recenzje :)

    OdpowiedzUsuń
  6. by oderwać się od szarości jesieni, sięgnę po tą niewulgarną a napisaną ze smakiem ksiązkę z momentami

    OdpowiedzUsuń
  7. Zapowiada się ciekawie. Może po nią sięgnę jak znajdę trochę czasu.

    OdpowiedzUsuń
  8. To może być coś dla mnie. Ostatnio lubię takie historie i często sięgam po ten typ książek.

    OdpowiedzUsuń
  9. Niekoniecznie dla mnie, ale sympatycznie, że książka spełniła pokładane w niej nadzieje, to zawsze cieszy. :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Nie dla mnie takie książki. Nie przepadam za taką tematyką :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Takich książek jeszcze nie czytałam. Koniecznie muszę ją przeczytac, tym bardziej, że polecasz :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Jak widać świetnie się zapowiada, muszę się za nią rozglądnąć :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Tematyka nie do końca w centrum mojego zainteresowania, ale jeżeli ktoś lubi, na pewno mu się spodoba :D

    OdpowiedzUsuń
  14. Tematyka rodem 40 twarzy greya ktorej fanka niestety nie jestem ;) ale zapewne wielku kobietom taki typ ksiazki sie bardzo spodoba ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. Myślę, że bym przeczytała tą książkę :D Nie ograniczam się nigdy do jednej tematyki :)

    OdpowiedzUsuń
  16. książka musi byc ciekawa, na pewno przeczytam

    OdpowiedzUsuń
  17. w wakacje bardzo rzadko sięgalam po ksiazki. ciekawie sie ta zapowiada, może znajde na nią czas jak ją znajdę w bibliotece

    OdpowiedzUsuń
  18. Musi byc ciekawie, czasem lubie takie książki, tz lubiłam bo mało czytam ;)

    OdpowiedzUsuń
  19. To musi być bardzo porywająca książka:)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz :)
Jest to dla mnie motywacja do dalszej pracy :)
Zostawiając komentarz wyrażasz zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych.