czwartek, 1 lutego 2018

Walentynkowe inspiracje, czyli wymarzony prezent dla ukochanej osoby!



Święto Zakochanych tuż tuż, a Ty nie masz prezentu dla swojej połówki? Już masz! Jest to fotoksiążka!

Fotoksiążka - co to właściwie jest? Są to Wasze wspomnienia zamknięte w pięknej książce, która pozostanie z Wami na długo.




Żyjemy w czasach, kiedy zdjęcia są robione w każdym momencie, ale mało kto je teraz wywołuje. Dlaczego? Przecież piękne chwile należy wspominać, a nie trzymać w telefonie, gdzie nikt ich nie zobaczy. Printu przychodzi z idealnym rozwiązaniem.  Taki prezent ucieszy ukochaną osobę, ponieważ będzie on od serca. Od podstaw stworzony przez Was, bo to Wy decydujecie jak będzie wyglądała taka książka.

Sądzę, że taki prezent na Walentynki dla Chłopaka, czy Dziewczyny jest naprawdę ciekawy. Zwłaszcza dla par, które są ze sobą nieco dłużej. Ile można kupować oklepane słodkie gadżety? Przecież można postawić na coś bardziej oryginalnego. Pomyśl ile pięknych i niezapomnianych chwil można uwiecznić w jednej takiej fotoksiążce. Mnóstwo. I to tak naprawdę od nas zależy ilość stron oraz cena.
 
 


Na stronie znajduje się kilkanaście szablonów, z których można skorzystać. Można też stworzyć własny, choć jest to bardziej czasochłonne.  Chcesz dodać własny tekst, cytat czy dedykację? Żaden problem. Jestem bardzo zadowolona z zakupu. Fotoksiążka jest wykonana solidnie i z dużą starannością. Jeżeli obawiasz się, że nie zdąży dotrzeć przed Walentynkami, nie martw się. Realizacja zamówienia jest szybka, a dostawa kurierem jest na drugi dzień od wysłania paczki. Wystarczy 2 godziny, aby stworzyć własny projekt. W ten oto sposób mamy idealny prezent na Walentynki dla Niego.





Są dostępne 3 rozmiary fotoksiążek. Możemy wybrać również jaką okładkę chcemy mieć oraz papier matowy lub błyszczący. Ja zdecydowałam się na zaznaczone poniżej i jestem zadowolona.
 



Myślę, że każdy mężczyzna ucieszy się z takiego spersonalizowanego prezentu.
Na pewno nie będzie to ostatnia zamówiona fotoksiążka.







Znacie fotoksiążki? Kupujecie? Pochwalcie się, jaki Wy prezent podarujecie swojej drugiej połówce.




60 komentarzy:

  1. Fotoksiążka to dobry pomysł na każdą okazję. Zdarza mi się tworzyć i bez okazji. Chociaż wolę normalnie wywołane zdjęcia.

    OdpowiedzUsuń
  2. Książka nie, ale kalendarz ze zdjęciami to dopiero super pomysł! Robię rodzicom co roku na święta i są zachwyceni :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Fotoksiążki nigdy nie robiłam, ale może to dlatego, że częściej obchodzę Dzień Singla? ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Genialna jest ta fotokisążka, oczywiście mówię o Twojej, którą zrobiłaś :D
    No bo przecież jestem na okładce ;D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :-* no nie mogło Cię zabraknąć 😊

      Usuń
  5. Może to być ciekawy prezent, ale mój luby chyba bardziej ucieszyłby się, gdybym spędziła z nim czas, po prostu, a nie dawała jakiś prezent. W LUTYM... O KURDE! Juz jutro, będzie 5,5 roku jak jesteśmy ze sobą, więc już limit prezentów, na jakie mogłabym wpaść chyba się wyczerpał. :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chciałam podarować coś, co zostanie z nami i wydaje mi się, że prezent się spodobał :-) Oo gratulacje 😊

      Usuń
  6. Mój chłopak by się nie ucieszył xD My mamy inny sposób uwieczniania np. podróży - tablica z pocztówkami <3 No i my nie obchodzimy Walentynek, a rocznicę 3 dni później xD
    Za to uważam, że taka fotoksiążka jest idealna, aby uwiecznić np. pierwsze kilka lat życia dziecka i potem mieć taką pamiątkę <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Każda para ma swoje tradycje :-) My mamy rocznicę właśnie w Walentynki dlatego jest to dla nas ważny dzień :-)
      Jak będę mieć dziecko to i taką zrobię :-D

      Usuń
  7. Świetne są te ksiązki, też mam :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Mam fotoksiążkę Printu i jestem z niej bardzo zadowolona :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Mam parę fotoksiążek w domu na kolejną czekam z niecierpliwością i zawsze są one super powodem do tego by pooglądać i powspominać.

    OdpowiedzUsuń
  10. Mam kilka fotoksiążek. Jedną podarowałam rodzicom i byli bardzo zadowoleni. Dla bliskich osób to zawsze miły prezent.

    OdpowiedzUsuń
  11. fotoksiazka to swietna pamiątka na lata . sama mam ich kilka

    OdpowiedzUsuń
  12. Według mnie fotoksiążka zawsze jest dobrym pomysłem na prezent. Można w ciekawy sposób przechowywać wspólne wspomnienia i chwile spędzone razem chwile.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie :-) Dużo wspomnień w jednym miejscu

      Usuń
  13. Ja kupiłam taką na naszą ostatnią rocznicę. Świetny prezent i pamiątka na lata.

    OdpowiedzUsuń
  14. taka foto książka to rewelacyjny pomysł <3 mam już kilka i chyba skuszę sie na kolejną :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Mam kilka fotoksiązek - jednak najlepiej wykonane są właśnie te z PRINTU. Jakość świetna, cena adekwatna do niej - a wspomnienia to coś co zostanie z nami na zawsze - bez obaw, że zgubimy poszczególne zdjęcia - książki nie zgubisz :P

    OdpowiedzUsuń
  16. Bardzo lubię takie prezenty, gdyż dzięki nim w każdej chwili można wrócić do ważnych dla nas wspomnień i chwil, które przeżyliśmy z tą drugą osobą :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Fotoksiażka to zawsze dobry pomysł na prezent, bo cóż może być piękniejszego niż powrót do miłych chwil spędzonych razem? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie, wspomnień nikt nam nie zabierze :-)

      Usuń
  18. Uwielbiam oglądać zdjecia w formie papierowej w albumie czy fotoksiążce, jednak ta druga opcja jest dużo bardziej przyjemniejsza, dlatego zamówiłam z tej strony swoją fotoksiążkę

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też tak uważam, myślę że to nie ostatnie zamówienie

      Usuń
  19. fotoksiążka to doskonały prezent na różne okazje :)
    w tym roku raczej nic na walentynki nie planuje, zwłaszcza że i tak sama bede siedziała.

    OdpowiedzUsuń
  20. Taką fotoksiążkę zamierzam zamówić w najbliższych dniach :) Na walentynkowy prezent będzie rzeczywiście idealna :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Mam taką fotoksiążkę, i nie mogę się doczekać aż wręczę swojemu :*

    OdpowiedzUsuń
  22. dla mnie to rewelacyjny pomysł, aby cudowne chwile, wspomnienia zamknąć w fotoksiazce

    OdpowiedzUsuń
  23. Mam cala kolekcje książek. To sa świetne pomysły na prezent czy przechowanie wspomnień

    OdpowiedzUsuń
  24. Same musimy wywołać większość naszych zdjęć :) Mamy już kilka na oku, jednak brakuje nam zawsze czasu :D

    OdpowiedzUsuń
  25. Taka foto książka to super pamiątka.

    OdpowiedzUsuń
  26. Bardzo lubię tego typu prezenty. Są super pamiątką.

    OdpowiedzUsuń
  27. Prezent idealny. Niestety ja nie mam dużo wspomnień bo my non stop pracujemy. Tylko poniedziałki wolne. I każdy poniedziałek wygląda tak samo. Ale co zrobić. Może kiedyś jak będzie jakieś miłe wspomnienie. Prezent by mi się spodobał ale ja nie otrzymam. Mój i romantyzm to związek nieidealny.
    Pozdrawiam i zapraszam do siebie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ojej szkoda, choć też namęczyłam się by znaleźć tyle zdjęć :-D
      Może mu zasugeruj by był bardziej romantyczny :-)

      Usuń
  28. To piękny prezent, ale jakoś chyba wolałabym go dać nieco później, bo jakoś tak mam wrażenie, że to taki nieco zobowiązujący prezent. ;) Ale muszę przyznać, że nie wpadłam na ten pomysł w ogóle, więc dziękuję za podpowiedź. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. My już jesteśmy ze sobą ładnych parę lat, więc jest to raczej później niż wcześniej :-) Cieszę się i nie ma za co :-)

      Usuń
  29. Świetna sprawa, na pewno kiedyś taką kupię i, coś czuję, ze nie jedną :D

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz :)
Jest to dla mnie motywacja do dalszej pracy :)
Zostawiając komentarz wyrażasz zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych.