środa, 18 marca 2020

"Vincent Brothers" Abbi Glines



Jak się ma miłość kogoś tak wyjątkowego, tak niezwykłego, nie rezygnuje się z niej.







Tytuł: Vincent Brothers
Autor: Abbi Glines
Seria: The Vincent Boys (tom 2)
Strony: 271
Bohater/ka: Sawyer/Lana
Wydawnictwo: Kobiece



"Jak ściągnąć na siebie uwagę tego jedynego? Zwłaszcza, gdy jest chłopakiem twojej ciotecznej siostry? Lana odkąd pamięta, żyje w cieniu swojej kuzynki. Ash zawsze była tą ładniejszą, mądrzejszą – prawdziwą duszą towarzystwa i chodzącym ideałem. Do tego jej chłopakiem jest boski Sawyer Vincent, jedyny chłopak, którego Lana pragnie. Kiedy jednak Ash i Sawyer zrywają ze sobą, Lana wreszcie może odmienić swój los brzydkiego kaczątka. Sawyer ma złamane serce, a ona wystarczająco dużo miłości, aby je wyleczyć. Czas wejść do gry i zawalczyć o uczucie, które może zaskoczyć wszystkich."
(Opis - Lubimy czytać)


Czasem coś, co zdawało się być wieczne, znika w jednej chwili…

Vincent Brothers to kontynuacja losów bohaterów, których poznaliśmy w pierwszej części. Drugi tom można czytać osobno, ale według mnie lepiej zacząć od pierwszego, gdyż daje nam pełny obraz na dalszy rozwój sytuacji.
W tej części główne skrzypce odgrywają Sawyer i Lana. Chłopak jest zraniony i rozgoryczony, próbuje jakoś sobie poradzić po rozstaniu ze swoją długoletnią miłością, Ash. Lana, kiedyś nieśmiała dziewczynka, dziś piegowata piękność. Od lat podkochuje się w chłopaku swojej kuzynki. Zmienia swój wygląd, by chłopak wreszcie ją zauważył. Postanawia o niego zawalczyć i uleczyć jego serce. Czy jej się to uda?

Bardzo polubiłam styl autorki podczas czytania serii Sea Breeze. Później sięgałam w ciemno po jej książki. Pisze lekko, prosto i przyjemnie. Wciąga od pierwszych stron, a kartki uciekają w mgnieniu oka. Potrafi wywołać uśmiech na twarzy, ale również łzy.


[…] zrozumiałem, jak wygląda miłość. Taka, która pochłania. Miłość może złamać, ale może także nadać sens.


Oprócz historii głównych bohaterów mamy też wgląd w życie bohaterów poznanych w pierwszej części. Spodobało mi się to, bo bardzo ich polubiłam i mogłam przeczytać o ich dalszych losach.
Lana, mimo że kocha swoją kuzynkę, ma dość życia w jej cieniu. Chce spróbować swoich sił w zdobyciu Sawyera. To dobra i wrażliwa dziewczyna, która pragnie bliskości oraz miłości.
Sawyer od zawsze był uważany za ideał, złotego chłopca. Rozstanie z Ash go zmienia, staje się dojrzalszy i zaczyna dostrzegać więcej rzeczy. To dobry i wartościowy chłopak, ale nie do końca go polubiłam. Być może dlatego, że moje serce skradł Beau.

Vincent Brothers to opowieść o drugiej szansie, walce o własne szczęście, podnoszeniu się po upadkach, ruszaniu dalej ze swoim życiem, podążaniu za marzeniami, zaufaniu i przebaczeniu. Opowiada historię przyjaźni i szczerej miłości. To lekka i przyjemna książka, która umili nam czas i na chwile pozwoli nam zapomnieć o rzeczywistości.

Podsumowując, mimo że Vincent Boys podobało mi się trochę bardziej, to obie części przypadły mi do gustu i mogę je uznać za dobre. Serdecznie Wam je polecam.


Kiedy się zakochasz w odpowiedniej osobie, jako jedyna na świecie będzie miała moc doprowadzenia cię do łez.


Za możliwość przeczytania dziękuję Wydawnictwu:




Moja ocena: 8/10




7 komentarzy:

  1. Myślałam czy by nie przeczytać tej ksiązki, jednak nie czytałam od początku. Szkoda wydaje się być fajną serią.

    OdpowiedzUsuń
  2. Trochę mam mieszane uczucia, co to tej pozycji. Może dlatego, że nie lubię takich książek.

    OdpowiedzUsuń
  3. Ostatnio nie mam ochoty na tego typu powieści, choć przyznam że zdarza się że mi mija i wtedy sięgam po takie tytuły jak te. Postaram się pamiętać wpierw o t1 :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Wydaje się być naprawdę ciekawa, wybiorę się po nią do biblioteki, gdy ta będzie w końcu otwarta hah :)

    www.weronikajankowska.pl

    OdpowiedzUsuń
  5. Zapowiada się bardzo ciekawie :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Pierwszy tom był o niebo lepszy, ten nie do końca mnie urzekł ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Raczej nie moja bajka, ale cieszę się, że seria Ci się spodobała :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz :)
Jest to dla mnie motywacja do dalszej pracy :)
Zostawiając komentarz wyrażasz zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych.